Kleine Beursfeiten

Niet zo gedreven of grondige kennis van de beurs al sommige hier en het (beperkte) spaargeld zit bijna uitsluitend ETF maar heb/volg uit interesse wel een paar individuele aandelen waaronder ASML. Heb er geen maar stond wel op het "verlanglijstje".

An sich zijn de gepubliceerde kwartaalcijfers boven verwachtingen. Iets minder nieuwe orders, maar nog steeds goed gevulde portefeuille,... en toch valt het aandeel van +-670 EUR gisteren naar +-625 EUR vandaag.

Misschien moment om toch in te stappen maar kan niet echt een verklaring vinden voor de forse correctie. Iemand die kan helpen?
Ik heb mijn 5 ASML recent verkocht aan 630.

Ahja die met hun 60% div, toch 1x gehad dan dit jaar he...

Ik hou het int oog, bij lager dividend en buy backs wordt het als Belg interessanter.

Geen idee wie hier posts zit te reporten, maar voor de nieuwkomers: op het beursforum is de stilzwijgende afspraak om dat niet te doen.

Hier mag wat meer gestoken worden naar elkaar, en andere users zullen wel posten als het de spuigaten uitloopt.

Laatst bewerkt:
Niet dreigen met vertrekken waarde Janus, zó belangrijk vinden we u nu ook weer niet :LOL:

Ik heb zelden/nooit problemen met steken zetten op mekaar, maar laten we aub niet er een toxisch sfeertje van maken.

En for the record, ik weet die reportknop niet eens staan.

Niet dreigen met vertrekken waarde Janus, zó belangrijk vinden we u nu ook weer niet :LOL:

Ik heb zelden/nooit problemen met steken zetten op mekaar, maar laten we aub niet er een toxisch sfeertje van maken.

En for the record, ik weet die reportknop niet eens staan.
misschien heeft hij slecht nieuws over OXY en UBS en zit hij te kijken hoe de plaat te poetsen

We moeten hier ook niet te snel op onze tenen getrapt zijn, de maatschappij is al gevoelig genoeg tbh

Als Oxy niet snel naar 90 gaat en UBS naar 26 dan trek ik persoonlijk Janus zijn broek af.

Geen idee wie hier posts zit te reporten, maar voor de nieuwelingen: op het beursforum is de stilzwijgende afspraak om dat niet te doen.

Hier mag wat meer gestoken worden naar elkaar, en andere users zullen wel posten als het de spuigaten uitloopt.
Idd, denk niet dat deze topic mods nodig heeft

De Oxy voorspelling volgens mijn (echt wel brol)model voor binnen +/- 33 werkdagen.

R² = 84,55

Min prijs 48.82
Voorspelde prijs 53.30
Max prijs 57.79

Spannend :oi22:

Terug
Bovenaan