maar je moet(mag eerder) ook gewoon het onderscheid leren dat hier mensen zitten met 5 dagen beursxp en mensen met 5j en mensen met 10j+... (en dan nog sommige mensen met zware economische achtergrondopleiding/professionele activiteit). Net zoals in een brutoloontopic kan je niet elke cijfer/rendement zomaar gaan vergelijken puur en concluderen: ah ik ben niet goed bezig precies.
Mijn beste beursherinneringen zijn apple gekocht te hebben als student, zeer mooi rendement maar met zeer beperkte insteek dusja. Als tweede men eerste multibagger met ArgenX, nog gekocht destijds aan..ergens tussen de 10-20 geloof ik, 2x extra ingestapt naarmate de fases vorderden.
Maar men derde herinnering is misschien de beste: eveneens in mijn eerste 2jaar ergens er een moment geweest dat ik op 5k 3k verloren ben (mijn FOMO ervaring). Ik wens het jullie allen van harte toe. Het is het beste dat je kan overkomen, veel meer als nu met een GME 10k verdienen en denken sky is the limit zonder nadenken.
En tis nu niet dat 31% als "maar" moet beschouwd worden he

Mezelf deze week ook betrapt, laatste 2 weken zoveel groen dat ik vloekte met lichtgroene dag. Direct mijn voetjes terug op de grond gezet.