Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt:Dat doet er allemaal eigenlijk weinig toe als je ze niet kan produceren ... Tesla hun fabrieken zijn aan het draaien en hebben in 2021 net geen miljoen auto's geproduceerd. Lucid had rond de 500 auto's gepland en dat is zelfs niet gelukt. Daarnaast is het belangrijkste in een ev de batterij waar alle concurrenten van Tesla jaren achter staan. Niet per sé in technologie, maar in de productie op grote schaal ervan. Allemaal veel plannen a la "Volkswagen plant x nieuwe batterij-fabrieken" maar het duurt jaren voor die operationeel zijn. Tesla komt met een ev met een maximum kost van 30k tegen 2023 ten laatste, met wat de regeringen van vandaag beslissen is de eerste op de markt met een betaalbare ev de winnaar als er niets veranderd.
Charlie Munger heeft zijn positie verdubbeld blijkbaar... olie en farma doen het ook goed, nice begin van 2022 so farBaba ontwaakt

Kan je eigenlijk op voorhand al vrij goed inschatten, door een kolom "shortable" toe te voegen en daar met je muis over te gaan. Zo zie je de rente.Ik heb vorige week in Lynx (IB) de opt-in gedaan om mijn aandelen uit te lenen, dit met de bedoeling binnen een 3-tal maanden te zien wat hiervoor de effectieve gekregen vergoeding zal zijn. Als het niet echt de moeite is zet ik dan terug af.
Ik ben daarmee gestopt, al maanden geleden. De stocks die bij mij dan werden uitgeleend (het waren er niet zoveel), daar kreeg ik dan een habbekrats aan rente op en het verstoorde heel de rapportering in IB. Plus ik zou er dan ook nog eens RV e.d. op moeten betalen, vandaar heb ik het gewoon stop gezet in IB.
Charlie Munger heeft zijn positie verdubbeld blijkbaar... olie en farma doen het ook goed, nice begin van 2022 so far![]()

Je begrijpt mijn punt precies niet. Het gaat er vooral over dat sommige 'overgewaardeerde' bedrijven helemaal niet zo overgewaardeerd zijn. Dat er ook schitterende bedrijven zijn met een 'normale' P/E (zoals degenen die jij opnoemt) ga ik niet ontkennen hoor.Ja, allemaal bedrijven in shit.
GE, Shell, ExxonMobil, Deutsche en IBM...
Doe eens zelfde met pfizer en Johnson en visa en zo...
Ze maken blijkbaar nog steeds geen winst, en tegenvallende kwartaalcijfers.Waarom blijft Beyond Meat het zo slecht doen in feite? Als ik er artikels over lees zijn zij toch goed bezig en hebben ze mooie vooruitzichten?

Wat is het punt ? Dat je met 5 random bedrijven kunt bewijzen wat je wil?Je begrijpt mijn punt precies niet. Het gaat er vooral over dat sommige 'overgewaardeerde' bedrijven helemaal niet zo overgewaardeerd zijn. Dat er ook schitterende bedrijven zijn met een 'normale' P/E (zoals degenen die jij opnoemt) ga ik niet ontkennen hoor.
Jammer genoeg voor velen wel.Ja, want 'value' is een low p/e of p/b of zo?![]()
Als je het bijna parabolische koersverloop ziet van bepaalde aandelen, moet je geen grote geleerde zijn dat het feest niet blijft duren.
“Deze keer is het anders”, dat zei men in 1999/2000 ook.
Een beetje zoals een feest zal pauzeren als Jack the Ripper passeert.Het feest stopt niet, het feest pauzeert.