Iemand een idee met welke cybersecurity bedrijven hierop ingespeeld kan worden?: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/0...-slot-en-grendel-wegens-te-gevaarlijk-voor-c/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubrik, die gaan ervan uit dat ge uiteindelijk toch gehackt zult worden. Dus die stellen data veiligIemand een idee met welke cybersecurity bedrijven hierop ingespeeld kan worden?: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/0...-slot-en-grendel-wegens-te-gevaarlijk-voor-c/
Ik zou vooral kijken naar welke SaaS providers in uw portefeuille langs links, rechts, achter & voor vol lekken gaan zitten en daarop anticiperen om ze van de hand te doen.Iemand een idee met welke cybersecurity bedrijven hierop ingespeeld kan worden?: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/0...-slot-en-grendel-wegens-te-gevaarlijk-voor-c/
Hier wordt selenium vervangen door playwrightIk zou vooral kijken naar welke SaaS providers in uw portefeuille langs links, rechts, achter & voor vol lekken gaan zitten en daarop anticiperen om ze van de hand te doen.
Anderzijds bedrijven/tools die automated software testen aanbieden op uw radar zetten zoals bvb een Selenium die vooral een goeie naam heeft voor legacy apps.
Denk inderdaad ook wel dat Rubrik interessant is.Rubrik, die gaan ervan uit dat ge uiteindelijk toch gehackt zult worden. Dus die stellen data veilig
Bedoel je lovable?Bij mijn vrouw die ook veel samenwerkt met andere KMO's komt loveable veel ter sprake. Geen beursgenoteerd bedrijf, maar het is wel dit soort toepassingen dat meer en meer op komen.
Ook bijna 30% van de aandelen ingekocht met die tender en na publicatie van de resultaten terug alle koerswinst door de tender prijsgegeven.Dan zit je ook wel met de legacy Wix business natuurlijk, maar ze noteren aan slechts 7x FCF met Base44 als call optie.
YepBedoel je lovable?
Vibe coding platform. Mja, dunno hoe het gaat groeien natuurlijk. Als je ziet hoeveel issues er zijn met vibe coded websites en apps is de vraag wat er gaat gebeuren en hoe de klanten gaan reageren eens er meer en meer security issues komen bovendrijven natuurlijk.
Maar zoals met alle vibe-coding: alles hangt af van wat/hoe je het wilt gebruiken. En aangezien het veel bij KMO's ter sprake komt, denk ik dat het meesurfen op de hype is en dat die veelal gaan afhaken eens er iets mee misloopt.
En het is ook een bedrijf met 2 failed launches die erna een rebrand gedaan hebben...
Typefoutje.Lovable is een vibe coding app. Als je daarin gelooft is Wix wel een optie, die hebben met Base44 ook 1 van de marktleiders (Lovable, Base44, Replit zijn de 3 leiders geloof ik).
Dan zit je ook wel met de legacy Wix business natuurlijk, maar ze noteren aan slechts 7x FCF met Base44 als call optie.
Zelf geen positie.
Wix.com nog eens down. Wat mis ik nu?Eurostoxx, S&P500 en Nasdaq down, maar SAAS lichtgroen... dan toch eindelijk de bodem bereikt?
).Bij mijn vrouw die ook veel samenwerkt met andere KMO's komt loveable veel ter sprake. Geen beursgenoteerd bedrijf, maar het is wel dit soort toepassingen dat meer en meer op komen.
Nu, ik zit hier ook op Azure wat Functions te schrijven en zie dat bv. Microsoft ook wel leuke functionaliteit heeft met o.a. Foundry.
Eerlijk gezegd zie ik op zen minst MSFT wel goedkomen. Als copilot niet genoeg tractie wint, hebben ze met Azure wel de nodige flexibiliteit om het meest populaire model op eender welk moment aan te bieden aan hun cloud-klanten. Sterker nog, bij mijn huidige klant zijn ze Github aan het bekijken omwille van de integratie met MSFT en hun copilot.
. https://community-events.lovable.app/Ze weten waar de bodem ligtHet BG-forum heeft zo te zien volop ADBE gekocht.
.Waarom niet? Het nieuws is gewoon ruis.Zowaar een topdag voor saas, had ik dit weekend niet zien aankomen![]()
Na anderhalf jaar dippen wel moedig om plots de bodem te callen.Eurostoxx, S&P500 en Nasdaq down, maar SAAS lichtgroen... dan toch eindelijk de bodem bereikt?

als ge het genoeg called zal het wel een keer juist zijn zeker?Na anderhalf jaar dippen wel moedig om plots de bodem te callen.![]()

Na anderhalf jaar dippen wel moedig om plots de bodem te callen.![]()
Helemaal mee eensals ge het genoeg called zal het wel een keer juist zijn zeker?![]()
. Hier targets voor Adobe en Novo Nordisk al lang (maaaaandeeen) geleden vastgelegd
. Zo hoort dat
. Momenteel spot on
. Iemand die nu Adobe of Novo Nordisk koopt, zal op termijn kunnen genieten van een winst. Te vroeg is helemaal fout 
.