Maar hebben jullie een idee wat dat zou opbrengen als ze bv. 50% van de transportsoftware voor de auto- (en truck- !) markt in ontwikkelde landen kunnen leveren?
En
@cege je bekritiseert Audi/Volvo etc als generic vorm van selfdrive. De resultaten van Waymo zijn veel beter.
Ik hoor al sinds 2011 de selfdrive verhalen, maar afgelopen jaar is de eerste keer dat ik een speler met een realistisch pad zie.
'Ik wil met mijn auto door het veld crossen' is geen argument. Ook paardrijders bestaan nog na de komst van de auto.
Stel je de gigantische tijdswinst voor bij woonwerk verkeer, kinderen naar activiteiten voeren, de entertainment mogelijkheden + veiligheid want geen drunk driving meer, etc.
En boodschappen doen? Alsof je die niet gewoon in een on demand transportwaymo kan duwen, of thuis laten leveren.
Daarbij, misschien komen er modellen om optioneel zelf te rijden indien gewenst?
Is het nu mijn taak geworden om de fundamentele potentiële case van een techbedrijf te gaan verdedigen? Tijden veranderen