Kleine Beursfeiten

Inderdaad, al een mooie remonte. Enige katalysator of gewoon bodemvissers?

Nog geen grote zaken in elk geval, adviesverhoging UBS met de melding dat het slechtste achter de rug lijkt, ik verwacht ook wel dat ze de prijsverhoging langzaam maar zeker ook effectief kunnen doorrekenen - maar ik zie zelf ook wel nog uitdagingen want die herstructureringen brengen voorlopig niet wat er verwacht wordt, hun budgetten staan onder druk maar verder wel mgmt niveaus bij de vleet - typisch aan zo een mastodonten zeker.

ik overweeg eigenlijk om gewoon winst te nemen, kleine 40% op korte tijd is mooi en er blijft een zeker risico op een terugval aanwezig.

Laatst bewerkt:
Ik heb het enkel over aangekondigde buys en DD. BILL, NBIS, HDSN, UMI, … Allemaal verdubbelaars en zo zijn er best veel hier.

Racing_Genk alleen al heeft veel smashers, Janus heeft ook een knappe track record. Er is hier veel kennis aanwezig tbh.

Niks persoonlijk eh maar hoezo zijn Bill, HDSN en UMI verdubbelaars? Als je deze had gekocht de eerste keer dat ze vermeld werden, dan stond je nu niet echt in de plus vrees ik. Elke klok heeft het uur wel ooit juist.

Niks persoonlijk eh maar hoezo zijn Bill, HDSN en UMI verdubbelaars? Als je deze had gekocht de eerste keer dat ze vermeld werden, dan stond je nu niet echt in de plus vrees ik. Elke klok heeft het uur wel ooit juist.
Dat is met veel aandelen die niet buy and hold zijn voor meerdere jaren zo… Maar dat wil niet zeggen dat je tussendoor niet mooie winstcyclussen kunt meepakken… De casus van BILL aan 37$ kon alvast niet duidelijker… Maar misschien stond de klok daarvoor toevallig juist 🤔. Maar een verdubbelaar is BILL (tot nu toe nog) niet.

Laatst bewerkt:
Dat is met veel aandelen die niet buy and hold zijn voor meerdere jaren zo… Maar dat wil niet zeggen dat je tussendoor niet mooie winstcyclussen kunt meepakken… De casus van BILL aan 37$ kon alvast niet duidelijker… Maar misschien stond de klok daarvoor toevallig juist 🤔. Maar een verdubbelaar is BILL (tot nu toe nog) niet.

Je kunt ook dingen kopen die gewoon saai naar boven gaan ipv a priori te moeten cyclus vissen. Ongeveer elk aandeel dat je hier aanraadt is 'gekocht aan x en ik koop bij als het x-20% is'.

Weet je wat buy en hold is ? De index. Het gemiddelde aandeel dus.

Mjah dat hangt af van je koopmoment natuurlijk. Ik denk dat er hier iemand HDSN heeft gekocht op de dip, BILL en UMI heb ik zelf gekocht op de dip en intussen beide bijna verdubbeld. ELF is ook zo eentje bijvoorbeeld.

Eerste keer vermelden is een arbitrair startpunt. Degelijke DD die leidt tot volgen van een aandeel en vervolgens een strategische buy => info van het forum heeft je winst laten maken en (bijna) verdubbelen. En er zijn zo nog aandelen die ik vergeet aangezien ik zelf niet in alles stap.

Dat terzijde, ik heb ook buys via hier die -75% zijn gegaan op bepaalde punten. :unsure:

Zoals voorspeld. Ozempic is geen free money voor novo.

Om misbruik tegen te gaan en de kosten voor de ziekteverzekering te drukken is voortaan een voorafgaande controle door het ziekenfonds nodig om een terugbetaling te krijgen voor het diabetesmiddel Ozempic. Het wordt te vaak gebruikt om af te slanken.

Eerste keer vermeld en zelf ingestapt ergens september 2024(?) rond de $8, momenteel 30% hoger. Meermaals herhaald hoe goedkoop ze stonden eind december en waarom. Vanop die bodemkoersen effectief verdubbeld en +82% YTD.

Eerste keer vermeld en zelf ingestapt ergens september 2024(?) rond de $8, momenteel 30% hoger. Meermaals herhaald hoe goedkoop ze stonden eind december en waarom. Vanop die bodemkoersen effectief verdubbeld en +82% YTD.
Dat is op zich goed he? Als je er met winst uitkomt die hoger dan de index is, is het een geslaagd iets 🤷‍♂️.

Zoals voorspeld. Ozempic is geen free money voor novo.

Om misbruik tegen te gaan en de kosten voor de ziekteverzekering te drukken is voortaan een voorafgaande controle door het ziekenfonds nodig om een terugbetaling te krijgen voor het diabetesmiddel Ozempic. Het wordt te vaak gebruikt om af te slanken.

Denkt niet dat ze in Denemarken wakker liggen van het Riziv. All eyes on the USA.

Nog eens de helft Google gewisseld naar Adobe die vanavond met resultaten komen. Redenen: Adobe is op PE basis goedkoper dan Alphabet, op EV/FCF basis véél goedkoper. Omzet is bijna volledig recurring, met hoge marges. Contraire AI bubbel play.

@AgeofAI komaan, kijk nog eens goed naar de cijfers, gebruik uw common sense en Koop calls.
Let's get burned together :support:

Terug
Bovenaan