Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3,5% Applied Materials gekocht en Solvay bijgekocht.
Mooi, maar de YTD (-0,78%) van BRKB op € vlak is maar zeer pover.BRKB heeft ongemerkt de 500 dollar terug doorbroken.
Aankoop @270
Ongeveer 1 maand geleden zag ik dat ondas op 3 maand ongeveer 300% gestegen was.Vorige maand Ondas Holdings op watchlist gezet.
Sindsdien +160%
Gisteren eindelijk kleine positie n genomen, waarschijnlijk door FOMO. Intussen ook wel al +9%
Met Dlocal zie ik hetzelfde principe plaats vinden binnen dit en +/- 6-9 maanden. Eerst nog even mogelijke verdere correctie voor Dlocal naar 11-12$ en dan bam, omhoog.Ongeveer 1 maand geleden zag ik dat ondas op 3 maand ongeveer 300% gestegen was.
Heb wat info over dit aandeel opgezocht en heb er wat gekocht.
Op minder dan 1 maand tijd, ongeveer 60% winst.
PHAG en PHAU, altijd leuk als diversificatieVan 2009 tot 2018 presteerde oa. de S&P500 en IWDA een stuk beter dan goud of zilver. Sinds 2018 is het min of meer gelijklopend geworden. De komende jaren verwacht ik een outperformance van goud en zilver tov aandelen. Eigenlijk is dat dit jaar al wat begonnen. Denk dat een bepaalde positie in PHAG en PHAU dan zeker niet misplaatst is in ieders portefeuille.
.Akkoord over Dlocal. Staan nog altijd te goedkoop gezien de sterke fundamentals.Met Dlocal zie ik hetzelfde principe plaats vinden binnen dit en +/- 6-9 maanden. Eerst nog even mogelijke verdere correctie voor Dlocal naar 11-12$ en dan bam, omhoog.
Bericht in onderwerp 'De beurs: technische analyse'
https://www.beyondgaming.be/threads/de-beurs-technische-analyse.28901/post-1610587
Fijn te lezen dat de fundamentals met mijn “roadmap” voor Dlocal overeenkomen. Ik ga mijn scénario alvast volgen en zien wat het geeft.Akkoord over Dlocal. Staan nog altijd te goedkoop gezien de sterke fundamentals.
. Enkel doen…Akkoord over Dlocal. Staan nog altijd te goedkoop gezien de sterke fundamentals.
Ik heb verkocht iets onder de weerstand van de SMA200 weekbasis aan 16$, en reeds 66,67% teruggekocht aan 14,42$. Dit terwijl ik met dat vrijgekomen geld ondertussen ook een mooie stijging met Gitlab had… Als het verder daalt koop ik goedkoper bij.2. Ik heb geen share verkocht na Q2 earnings. Op basis van multiples zou ik doorgaans wel een deel verkocht hebben, maar een re-rating naar boven lijkt me logischer na dit Q.
Later uitgebreider, tis van niet after the fact te zijn. Maar in short; quality bedrijf, sterke sector, hoge FCF marges, hoge ROCE/ROIC en decent balans aan een aanvaardbare tot relatief goedkope waardering en shares outstanding in dalende lijn. Ca. 60% recurring revenue dacht ik. Diegenen die comfortabel de multiple van ASML willen betalen, zeker AMAT eens checken. Zijn de tweede grootste (obv omzet, na ASML) in semi equipment manufacturing.Merci om te delen, had je hier ook al eens je pitch voor AM gepost?
Een snelle google search leert me dat ze een nieuwe CFO hebben die vroeger nog CFO was bij Nike.Crocs vliegt nogal. Reden?