Forzaracing
Active member
Solvay = Brol
Basic Fit = Brol
Snap niet dat jullie echt denken dat je met deze aandelen een tracker gaat verslaan op lange termijn.
En waarom zijt gij terug onder uw steen vandaan gekomen? Gaat het te goed met LVMH?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Solvay = Brol
Basic Fit = Brol
Snap niet dat jullie echt denken dat je met deze aandelen een tracker gaat verslaan op lange termijn.
Heb het ook.Niets verkocht
Gekocht:
11/04 CNQ @ 27,16$
CNQ is een prachtig bedrijf dat ik al een hele tijd op het opg heb en heb gebruik gemaakt vd april crash om erin te stappen
Voilla![]()
En waarom zijt gij terug onder uw steen vandaan gekomen? Gaat het te goed met LVMH?

Tis dat zijn model alles zo goed kan voorspellen! Morgen zou OXY maximaal 58$ waard zijn - top tip!
Waarom altijd zo agressief in jouw reacties?En waarom zijt gij terug onder uw steen vandaan gekomen? Gaat het te goed met LVMH?

Waarom altijd zo agressief in jouw reacties?![]()

Ni alleen dat.Heb het ook.
Inderdaad zeer goedkoop en prachtbedrijf.
Sterke compounder en aandeelhoudervriendelijk.
Pak goedkoper dan OXY, lagere break even dan OXY.
Betere kapitaalallocatie dan OXY.
Reserves veelvouden van OXY.
Ben toch blij dat ik een diploma en werkervaring heb en getrouwd ben met een model. Niets mis mee lijkt mij zo. Er enkel langs zitten is niet ideaal.+ Ik zit er zelf ook genoeg langs - maar als iemand hier af komt met een model of werkervaring of een diploma - schei toch uit
geef eens uw TA mening van Adobe? ik denk zelf dat het nu een goed moment is om wat in te kopenBen toch blij dat ik een diploma en werkervaring heb en getrouwd ben met een model. Niets mis mee lijkt mij zo. Er enkel langs zitten is niet ideaal.
Canada LNG exports gaan er ook aankomen. Is nog maar net begonnen.Ni alleen dat.
Low maintenance infrastructuur. Recources met nog een aardige levensduur. Een WTI breakeven van maar liefst 40$/barrel. Heb zelfs al claims gezien van 30$-35$ maar dat is imo reken je rijk gecijfer(inclusief dividend payments)
Plus nog een zware achterliggende katalyst hier is als er een figuur als Poilievre aan de macht komt of een partij die meer oil minded is.
Jammer genoeg lage kans op dit moment vermits Canadezen meer green energy focussed zijn.
Hun marketing cloud doet het alleszins niet zo goed binnen Europageef eens uw TA mening van Adobe? ik denk zelf dat het nu een goed moment is om wat in te kopen
Ben op vakantie dus pc niet bij de hand. Maar heb alert op 240$ staan.geef eens uw TA mening van Adobe? ik denk zelf dat het nu een goed moment is om wat in te kopen
240? Laatste keer dat ze daar zaten was nieuwjaar 2018-2019. Dat zijn wel hele lage verwachtingen.Ben op vakantie dus pc niet bij de hand. Maar heb alert op 240$ staan.
voor een OK guidance van UnitedHealth volgende week.Centene ($CNC) zojuist met nog slechtere cijfers dan verwacht afgekomen. -13% voorbeurs. Dat brengt ons op -62% YTD.
US healthcare blijft zo rake klappen incasseren, en noteert inmiddels aan de laagste multiples ooit relatief tot de rest van de S&P500.
Ik blijf mijn (intussen slechts middelgrote) UnitedHealth positie aanhouden.
Q2 resultaten en FY25 guidance op 29/07.
En ik heb zojuist sectorgenoten Centene (kleine positie, verdubbeld aan $23) en Elevance (nieuwe kleine positie aan $275) gekocht.
Zolang DJT de government sponsored healthcare programma's niet ontmantelt, ga ik ervan uit dat het ooit wel eens stabiliseert en zelfs herstelt. De BBB is uiteraard een negatief gegeven, maar de echte impact is nog niet helemaal duidelijk (price increases vs churn rate enz.)
Toch bijna 10% blootstelling intussen,voor een OK guidance van UnitedHealth volgende week.
Healthcare staat inderdaad (te) cheap. Deftige posities in Novo en UNH opgebouwd ondertussen.

hij is nog maar een half jaar bezig eh, geef em wat tijdZolang DJT de government sponsored healthcare programma's niet ontmantelt, ga ik ervan uit dat het ooit wel eens stabiliseert en zelfs herstelt

Dank u voor uw reactie, en excuses, was even offline (vakantie).Ik ben niet volledig mee wat de insteek is. Wil je de meerwaardebelasting ontwijken of fiscaal alles gunstig regelen voor de successie?
Als je nu je aandelen verkoopt voor dividendaandelen loop je ook je significante stijging die je vooropstelt mis, dus dan loop je het doel wat voorbij.
Trouwens, de 3 jaar is 5 jaar geworden, in hoeverre je hiermee rekening wil houden is uiteraard aan jou.