RB26DETT
Active member
Aanraders/tips om te kopen?Morgen weer feestje voor de olie bulls.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aanraders/tips om te kopen?Morgen weer feestje voor de olie bulls.
Maar helaas in combo met een schok voor het grootste deel van al de restMorgen weer feestje voor de olie bulls.
Voor de olie rally zal je te laat zijn. Ik zou eerder zien wat er morgen ongerelateerd klappen krijgt en wat je daar aantrekkelijk vindt.Aanraders/tips om te kopen?
Jammer voor JanusFutures amper rood. Was ook al maanden duidelijk dat ging gebeuren wat moest gebeuren.
.Call me old fashioned, maar de moat van een visa & mastercard is echt wel te groot dat dit met een of andere 'stablecoin' in gevaar zal worden gebracht. De trends 1. cash (& check) naar card & 2. crossborder payments is nog altijd veel groter dan een of ander crypto initiatief.Er zijn hier zeker en vast hier een aantal mensen met VISA/MA/Payp/ etc.. in portefeuille.
De markt heeft afgelopen dagen negatief gereageerd op de aankondiging van Walmart & Amazon mogelijks bezig zijn met betalingen mogelijk te maken met stablecoins. De genius act die dit moet enablen, moet wel nog goedgekeurd worden door beide kamers en congres.
Ik schat risico dat klanten effectief massaal overgaan naar stablecoins om te betalen en de gevestigde waarden links laten liggen relatief klein.
Helaas nergens exposure van VISA/MA aan bv. Amazon te vinden. Any thoughts?
Mogelijk gewoon de vermelding in dit lijstje: Beursfavorieten voor tweede jaarhelft: analisten lopen warm voor Sofina, DEME en D’IeterenEVS +5% -> ik vind niet direct de reden terug?
GB0003718474 in Euro op tradegateMag ik even de ticker? Ik vind deze alleen in GBP, noteert ook in EUR?
Beetje logisch - momenteel en recent zijn de stijgingen enkel het gevolg van politiek en oorlog, verder is er olie te veel en zijn er maar een handvol regio’s waar het economisch goed gaat - een terugval van 20% acht ik zeker mogelijk.Man man...oxy zelfs omlaag vandaag.
Houdt inderdaad geen steek.Crocs opnieuw op weg naar de grens van $5B market cap. Op enkele procenten van diepterecords in waardering ondanks twee zeer geruststellende kwartaalrapporten (waarop de initiële reactie +20% was) sinds het aandeel eind vorig jaar in het sukkelstraatje kwam. Het is wel tandenknarsend hoe langs alle kanten shitcos en regelrechte scams de stratosfeer in knallen terwijl een bedrijf met bovengemiddelde financials zelfs een PE van 6 niet kan aanhouden. Na eerder afgebouwd te hebben tussen $111-118 nu terug bijgekocht uiteraard.
Laat me weten wanneer je short gaatMan man...oxy zelfs omlaag vandaag.
.