Deze volatiliteit is voor mij toch ongezien, wat voor een rollercoaster is me dit zeg. Aandelen die op +10% staan vlak na opening, IWDA op +9%.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom beleg je in indexen? Voor de lange termijn?Ik heb net helft van mijn IWDA verkocht (aan 1% winst na 3 jaar maandelijks in te kopen) om 50 procent cash te hebben. Even zien wat er verder gebeurt.
Voor X-Fab durf ik geen enkele andere voorspelling doen dan dat het op LT de markt zal underperformen. Vraag is alleen hoe hard...
Die "heel hard" kan wel eens effectief de bodembel zijn geweest. Good job FernandoHeel hard.
.Waarom beleg je in indexen? Voor de lange termijn?
Nu is het tijd om aan te kopen in plaats van de beurs te willen timen. Buy when high, sell when low. Vreemde strategie…
Ik heb net helft van mijn IWDA verkocht (aan 1% winst na 3 jaar maandelijks in te kopen) om 50 procent cash te hebben. Even zien wat er verder gebeurt.
Lange termijn verhaal niks tegen in te brengen. Net te weinig hangmat daarvoor hier.Waarom beleg je in indexen? Voor de lange termijn?
Nu is het tijd om aan te kopen in plaats van de beurs te willen timen. Buy when high, sell when low. Vreemde strategie…
Ook al, dus zogauw hij zijn schuld geherfinancierd heeft mogen we ons weer aan deze shit verwachten.
Uiteindelijk zijn dat toch ook gewoon aandelen onderliggend.Waarom beleg je in indexen? Voor de lange termijn?
BG wallstreetbetsUiteindelijk zijn dat toch ook gewoon aandelen onderliggend.
Voor 10K IWDA verkocht. Als het dan toch weer dropt bij een volgende tweet van Trump dan is er meer cash om de dips te kopen.
Ik denk nog niet dat we alle shit gehad hebben met hem.

Beleg in een index, dan heb je weinig last van die grote koersschommelingenDeze volatiliteit is voor mij toch ongezien, wat voor een rollercoaster is me dit zeg. Aandelen die op +10% staan vlak na opening, IWDA op +9%.

Source: https://www.hln.be/economie/bel20-k...et-maakt-grootste-sprong-sinds-2008~ab5735cd/Bel20 knalt omhoog na bocht van Trump, Wall Street maakt grootste sprong sinds 2008
Redactie 10-04-25, 08:38 Laatste update: 10:36
Van -6,49% naar +5,59%, wat een knaller éh. Nog altijd -0,9% van de oorspronkelijke koers.
Premarket US begint bij mij toch vrij rood te kleuren, de pret is al weer voorbij.![]()
Tnx for sharing.Zoals te verwachten - mooi neveneffect van Trump, hoe implementeer je inefficiëntie en creëer je duizenden overbodige jobs en handelingen:
Greenpeace zal ook tevreden zijn.
Kunnen ze die gast gewoon geen boete geven voor mondiale verspilling ofzo?