Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Mijn Blackrock World Technology fund ziet er goed uit 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

* Big Tech.Wie vandaag geen tech heeft is gewoon gejost - de 7 minus tesla draaien YTD +50% en er is geen mens die durft te zeggen of we nu aan het eind of het begin staan.
Kapitaalkrachtige Big Tech bedrijven stijgen mede als veilige haven tegen de gigantische hoeveelheden aan staatsschulden dewelke dit jaar afgelost moeten worden, en het feit dat China niet meer staat te springen om dit deels op te kopen.* Big Tech.
SMID cap Tech doet het ook vrij slecht. Het is een wonder dat ik YTD in het groen sta terwijl bijna alle software serieus in de min staat. Dankzij Monday.com toch een degelijk eerste halfjaar voorlopig.
Heb je Kering nog?Heb er ook naar gekeken, maar uiteindelijk toch gekozen voor Kering (met een geschreven put). Ik vind ze sterkere merken hebben (Gucci en YSL)
Zijn er hier eigenlijk leden die shorten? Hier, bij mij, moet je zijn voor tips anders …![]()
+ de weight loss healthcare stocks. En hier is de trein imo nog maar net vertrokken. Wel met een serieuze knal vertrokken zoals de Sirocco in Walibi.Wie vandaag geen tech heeft is gewoon gejost - de 7 minus tesla draaien YTD +50% en er is geen mens die durft te zeggen of we nu aan het eind of het begin staan.
Klopt. Hims kondigt een compounded versie van de weight loss drugs aan en de stock is op een maand +100% gegaan.+ de weight loss healthcare stocks. En hier is de trein imo nog maar net vertrokken. Wel met een serieuze knal vertrokken zoals de Sirocco in Walibi.
Heb wat gekocht.Umicore blijft zware kletsen krijgen. Toch wel stevig voor een bedrijf dat toch nog steeds lekker winst pakt. Ik blijf wachten op positieve signalen...
Ik heb ze nooit gehad. Wel een geschreven put optie die ik met winst heb kunnen sluiten.Heb je Kering nog?
Goh, hun enterprise klanten groeien (nipt) meer dan hun overall revenue en hun NRR zit op 99%, dus ik zie de revenue niet ineens imploderen ofzo... Teams bestaat ondertussen toch ook al enkele jaren en Zoom houdt stand...Niet bang dat Zoom wordt buitengewerkt door MS? Die hebben een heel ecosysteem uitgezet en die hun greep gaat enkel sterker worden imo.
Kheb mij er niet in ingelezen maar op het eerste zicht versta ik de business case niet. Praktisch elk bedrijf draait op Windows en gebruikt de klassieke Microsoft 365 tools (Word, PPT etc). Teams zit daar ook bij. Waarom zou een bedrijf Zoom gebruiken ipv Teams?Goh, hun enterprise klanten groeien (nipt) meer dan hun overall revenue en hun NRR zit op 99%, dus ik zie de revenue niet ineens imploderen ofzo... Teams bestaat ondertussen toch ook al enkele jaren en Zoom houdt stand...
Zolang de FCF per aandeel toeneemt hoeft de revenue ook niet perse te groeien... Ik denk dat de waarderikg vandaag heel aantrekkelijk is.
Kheb mij er niet in ingelezen maar op het eerste zicht versta ik de business case niet. Praktisch elk bedrijf draait op Windows en gebruikt de klassieke Microsoft 365 tools (Word, PPT etc). Teams zit daar ook bij. Waarom zou een bedrijf Zoom gebruiken ipv Teams?
De waardering is ok.Ik denk dat de waarderikg vandaag heel aantrekkelijk is.
Microsoft gaat echt een chokehold hebben op elk bedrijf straks imo. Er gaat nog 0 reden zijn om Zoom te hebben. Als straks MS ook Teams met instant vertaling + notes naar je OneNote heeft is het gewoon wrapped up.Goh, hun enterprise klanten groeien (nipt) meer dan hun overall revenue en hun NRR zit op 99%, dus ik zie de revenue niet ineens imploderen ofzo... Teams bestaat ondertussen toch ook al enkele jaren en Zoom houdt stand...
Zolang de FCF per aandeel toeneemt hoeft de revenue ook niet perse te groeien... Ik denk dat de waarderikg vandaag heel aantrekkelijk is.
Enkele jaren terug kwam er nog wel eens een meeting request binnen voor zoom, maar die heb ik in de afgelopen 12 maanden niet meer gezien. Werkelijk geen enkele klant of leverancier waar ik mee samenwerk gebruikt nog zoom.Goh, hun enterprise klanten groeien (nipt) meer dan hun overall revenue en hun NRR zit op 99%, dus ik zie de revenue niet ineens imploderen ofzo... Teams bestaat ondertussen toch ook al enkele jaren en Zoom houdt stand...
Waar halen ze dan hun revenue? Moet toch zijn dat er nog bedrijven zijn die het gebruikenEnkele jaren terug kwam er nog wel eens een meeting request binnen voor zoom, maar die heb ik in de afgelopen 12 maanden niet meer gezien. Werkelijk geen enkele klant of leverancier waar ik mee samen werk gebruikt nog zoom.