Mobiliteit Klassieke herenfiets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/06/2021 22:00 tenzij meneemprijs geboden

Mov472

Member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
kapotte binnenband. geen achterlicht. exacte maat kader niet geweten momenteel. slot op fiets aanwezig. singlespeed. - biedingen vanaf 30 EUR. Meneem op 50EUR.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Gent (nabij Mariakerke)
Te koop: klassieke herenfiets, singlespeed (1 versnelling) met enkele mankementjes.

Helaas kapotte binnenband (achterwiel). Dient de koper dus zelf nog te herstellen. Evenals geen rood achterlicht meer maar dat kan met een eenvoudig afzonderlijk lichtje natuurlijk snel verholpen worden. Ik meen mij ook te herinneren dat de dynamo van het (nochtans recent vervangen) voorlicht het bij regenweer soms liet afweten. Fiets rijdt verder (mits herstelling band) uitstekend. Slot aanwezig op fiets zelf, uitstekend zadel etc. Enkele jaren geleden door fietsenmaker singlespeed van gemaakt wegens issue met versnellingen. Kadergrootte weet ik niet van buiten. Goed voor de gemiddelde man zou ik zeggen. ;)

Ook te koop via tweedehands waar foto's staan:


Gezien staat van de fiets aanvaard ik biedingen vanaf 30 EUR. Meneem op 50EUR. Enkel af te halen te Gent (buiten de kleine ring, nabij Mariakerke).

Ik zou hem normaal zelf wel nog herstellen maar ik verhuis dit jaar nog en momenteel staan er 6 (!) fietsen in onze garage dus is het tijd voor een opkuis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan