Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus conclusie, beste single player ervaring in 40jaar gaming om mijn aandacht zo lang te kunnen volhouden 

En na het uitspelen van de main story had ik hier geen zin meer om te backtracken om nog wat side missions te doen, na enkele epische missies op het laatst zou dat saai aanvoelen.Voorbije weekend KCD2 uitgespeeld op 105u. Al knap dat ik het zolang heb volgehouden. The Witcher 3 had ik zelfs op 40u uit ofzoDus conclusie, beste single player ervaring in 40jaar gaming om mijn aandacht zo lang te kunnen volhouden
Wel spijt dat ik opt einde de main story zo gerushed heb. Want de laatste 15u ofzo waren lineair. Het spel gaf ook wel aan dat de open wereld op dat moment even gedaan was.
Ik wil zeker nu KCD1 ook gespeeld hebben. Dat zal iets voor de komende winterperiode zijn. Ik sluit ook niet uit dat ik daarna een 2de playthrough ga doen met de uitbreidingen![]()

Ja en als ge dan zo een quest als "Thunderstone" krijgt voorgeschoteld. Ik dacht als dit het niveau wordtEn na het uitspelen van de main story had ik hier geen zin meer om te backtracken om nog wat side missions te doen, na enkele epische missies op het laatst zou dat saai aanvoelen.![]()

Ik dacht op een gegeven moment dat ik er wel gelegen had na wat ik gedaan heb in Maleshov door een verkeerde keuze te maken.. maar gelukkig heeft Katherine me vergeven. 
Blijkbaar geen ramp. 10 uur later zit ik nog altijd niet in de tweede map.Never mind, per ongeluk toch al op de wedding.

Easy mode zover ik weet niet, maar als je het gemakkelijker wil maken zou ik aanraden om mods te installeren.Is er ondertussen al een easy mode dat je gwn story kan volgen?
Zou nice zijn... gewoon te weinig tijd voor dit soort games maar setting is gewoon fantastisch