Kerstmarkten

Net kerstmarkt van Leuven gedaan. Is toch elke keer hetzelfde, moest de schoonpa ons ni gevraagd hebben had ik weer een jaar overgeslagen.
In het verleden Keulen, Hasselt, Brussel,... gedaan en telkens was de jeneverstand het leukste.
 
Vorig weekend eens over die van Antwerpen gewandeld, precies kleiner dan anders, maar wel een slimme aanpak met die herbruikbare (jenever)bekers en bordjes/kommetjes!
 
Dit weekend Brussel gedaan.
Was nogal last minute en voor Aken en Dusseldorf moet ge zo een onnozel groen vignet hebben dat ge niet zomaar overal kunt kopen op ne zondag helaas.
Was wel gezellig, maar de Duitse markten blijven voor mij toch de beste :)
 
Dit weekend Brussel gedaan.
Was nogal last minute en voor Aken en Dusseldorf moet ge zo een onnozel groen vignet hebben dat ge niet zomaar overal kunt kopen op ne zondag helaas.
Was wel gezellig, maar de Duitse markten blijven voor mij toch de beste :)

Voor Aken: parkeer bij APAG Parkhaus Tivoli en neem bus 51 naar Elisenbrunnen. Terug neem je deze aan Bushof en stap je af aan Sportpark Soers (of halte net ervoor). Geen gesukkel met dat groene vignet en om een parkeerplaats te zoeken in Aken centrum ;).
 
ondertussen een paar gedaan.

Aken 6/10
Antwerpen 3/10 (was echt niks te beleven)
Brussel 9/10

dit had ik wel nooit verwacht, als het goed is mag het ook gezegd worden
 
Dit weekend Brussel gedaan.
Was nogal last minute en voor Aken en Dusseldorf moet ge zo een onnozel groen vignet hebben dat ge niet zomaar overal kunt kopen op ne zondag helaas.
Was wel gezellig, maar de Duitse markten blijven voor mij toch de beste :)
Gewoon op de P+R zetten. Is altijd beter dan in de stad u blauw betalen.

Wij hebben het dit jaar op Maastricht gehouden. Niet veel spannends. Wouden eigenlijk naar Luik gaan, maar door het slechte weer toch maar iets bekends genomen. We hebben wel de traditie om elk jaar een andere kerstmarkt te doen. Valkenburg, Aken, Düsseldorf en Keulen al gedaan. Aken vonden we de minste.
 
Vigent is idd grootste risico als je gewoon op de baan ergens gaat parkeren.
Als je naar een grote parking of ondergronds/bovengronds gaat is die kans bijna onbestaand dat je controle hebt.
 
Gewoon op de P+R zetten. Is altijd beter dan in de stad u blauw betalen.

Wij hebben het dit jaar op Maastricht gehouden. Niet veel spannends. Wouden eigenlijk naar Luik gaan, maar door het slechte weer toch maar iets bekends genomen. We hebben wel de traditie om elk jaar een andere kerstmarkt te doen. Valkenburg, Aken, Düsseldorf en Keulen al gedaan. Aken vonden we de minste.
Wij hebben enkele jaren geleden Luik gedaan en dat was toen wel gezellig.
 
Ja Park en Ride, zo 10 minuten nog op een bus of ne metro zitten daar had ik nu es geen goesting in se 😅
Als je naar Brussel rijdt, dan kan dat wel eens tegenvallen.

Onlangs 2 uur gereden over amper 7 km in Brussel om ter plaatse te geraken. (Parking). Ik had pech, ze hadden de tunnel vanuit mijn richting volledig afgesloten en ik wist dat niet en ik werd afgeleid richting Schaarbeek. Man I was FUCKED. :frown:

Dan is die 10 minuten niets in vergelijking.
 
Wat doet men zoal op een kerstmarkt?
Ik ken dat niet.
Ik vraag me dan toch af hoe zo een dingen mogelijk zijn, dat is als zeggen 'carnaval? ik ken dat niet'

Je moet er daarom niet aan meedoen of naar toe gaan maar om gewoon het concept niet te kennen is vreemd
 
Terug
Bovenaan