Kerstcadeautjes!

glashelder

Well-known member
Crowdfunder FE
Het ging er al even over in het ergernissentopic, maar ik ben wel benieuwd. Wat koop jij voor je lief/echtgenoot/hamster? Wat zou je zelf graag onder de kerstboom krijgen?

Hier zijn we weer boring as ever want het is alweer gedaan en het was geen verrassing. Hobbsie kreeg een bier-adventskalender, wat eigenlijk nog wel tof is. Elke dag samen kijken wat voor bier het is, wat er speciaal aan is en ik mag ook eens proeven 😊
Ik heb mij een winkelmandje gevuld bij Yves Rocher met nagellak en douchegel. Dat is deze week al toegekomen en ik heb de eerste nagellak al geprobeerd.

Dus de kerstcadeaus zijn hier al uitgepakt en geconsumeerd, maar allez, 't was toch tof!
 
Wat jij beschrijft zijn geen kerstcadeaus maar impulsuitgaven.
Ik vraag niets en geef ook niets tenzij het verplicht is voor een secret santa ofzo.
Ik koop door het jaar heen toch al veel te veel brol voor mijzelf. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Buon
Wat jij beschrijft zijn geen kerstcadeaus maar impulsuitgaven.
Ik vraag niets en geef ook niets tenzij het verplicht is voor een secret santa ofzo.
Ik koop door het jaar heen toch al veel te veel brol voor mijzelf. :p
Ja maar 't was voor kerst.
 
Ik ga samenleggen met m'n broer en waarschijnlijk een streekspecialiteiten-mand kopen voor de ouders, plus koffie. Veel koffie.
 
hier is het nog wachten tot de lijstjes klaar zijn tot ik kan beginnen shoppen. Meestal heb ik zelf al een idee voor een leuke verrassing maar op dit moment nog niet :(
 
Tot voor kort was kerstavond bij mijn familie en was het op voorhand en een naampje trekken en dan gaf je een klein onnozel cadeautje. Maar tbh hoeft dat voor mij niet meer want het is vaak prul. Hier thuis geven we niks aan elkaar voor kerst maar we geven dan wel weer een nieuwjaarscadeau ..
 
Wij trekken namen met kerst, dus er wordt altijd prul gekocht. Vriendin en ik kopen niks voor elkaar, maar geven elkaar wat meer cadeautjes door het jaar. Voor ons is het samenzijn en bij kunnen praten belangrijker dan het materialistische.
 
Geen lief meer, dus geen kerstcadeau om me daar zorgen over te maken. 😢

Een paar leuke cadeaus voor m'n zus. Heb er maar één dus moet helemaal geen lotjes trekken. Een dure, geïllustreerde versie van een boek dat ze graag leest, een klein gezelschapspelletje en ecologische gezichtsreiniger waarvan ze vorige maand heeft gezegd dat ze twijfelde om die te kopen. Neven, nichten, etc. krijgen ook in niet-corona tijden geen kerstcadeaus, en ik ook niet van hen.

Enkel ouders blijven moeilijke gevallen. Tips voor "prul" blijven welkom. Maar liefst niet eetbaar, niet vergankelijk (bloemen ofzo) en ook nog eens nuttig. Mijn ouders zijn moeilijke mensen.
 
Terug
Bovenaan