Katten

Heb jij een kat?

• Totaal aantal stemmers
    262
Ons "bangschijterke" 😋

hERH3TT.jpg

Allé, hij heeft een nieuw plaatske gevonden....achter de kast 😞
We waren eens een wandelingske gaan doen zodat hij wat alleen kon zijn maar toen we terugkwamen was hij spoorloos. Na 10min dan toch uiteindelijk hem gevonden.

Allé, hij heeft een nieuw plaatske gevonden....achter de kast 😞
We waren eens een wandelingske gaan doen zodat hij wat alleen kon zijn maar toen we terugkwamen was hij spoorloos. Na 10min dan toch uiteindelijk hem gevonden.
Die van ons was in tegenstelling van die van jullie de hele rit aan het zagen, maar thuis zat hij na 5 minuten in mijn nek. Bij jullie precies andersom.

Ondertussen heeft hij al wat gedronken, enkel nog niet gegeten.
Vannacht heeft hij wel een paar keer een orkest georganiseerd 😋

Normaal gezien wel. Het is een lilac, lichtgrijs met een roze schijn.
Zijn oogkleur moet nog ontwikkelen maar dat zou oranje moeten worden.

En hij is los aan 't komen 😀
Ik heb het kussen uit zijn schuilholletje gehaald en hem daar een schaaltje met eten gegeven, dat was hij direct aan het oppeuzelen.
Daarna stak hij hem weer weg achter de kast maar heb hem er zelf vanachter gehaald. Direct daarna is hij bij ons gekomen en kwam hij kopkes geven en speelde hij al met de hengel. Tegen 't einde van de week is die helemaal los 🙂

Beli heeft mij geholpen om een muis te vangen!
6J5paOT.jpg

Daarna moet hij wel een dutje doen om uit te rusten van de inspanning.
4t6oNY9.jpg

@ikbenben ,da ziet er mij ne speel vogel uit...

Wat een ogen ook, wow...

Niet mijn katten ofzo, maar deze random foto gevonden op imgur, zou precies iets voor hem zijn... :

SDWGkhh.jpeg

@ikbenben ,da ziet er mij ne speel vogel uit...

Wat een ogen ook, wow...

Niet mijn katten ofzo, maar deze random foto gevonden op imgur, zou precies iets voor hem zijn... :

SDWGkhh.jpeg
Ja, nogal. Hij hangt constant rond mij eigenlijk 😋

Nu is hij ongeveer 18 weken oud. Tegen de leeftijd van ongeveer een jaar gaat hij zijn permanente oogkleur hebben.

Koddig 😋

Hij ziet er nog zo klein en mager uit. :biglaugh: Ook dat zal nog wel veranderen, haha.

Die van ons momenteel:

IMG_5120.jpg

Oooh baasje, uw stapel werkdocumenten ligt zoooo goed. :laugh:

Ik had er alle vertrouwen in dat het goed ging komen ;)
Uiteindelijk heeft het toch tot dinsdag geduurd dat hij echt goed is beginnen eten.
het enigste dat hij nog moet doen is zijn krabpaal beginnen gebruiken maar dat komt ook wel nog.

Terug
Bovenaan