Katten

Heb jij een kat?

• Totaal aantal stemmers
    262
ja, is al gedeeld op de fb groepen van de nabijgelegen "ge zetj van..."
hij is gechipt, dus moest er iemand hem vinden, scannen ze dat dan automatisch niet van de overheidsdiensten die komen ruimen?

pffff

slecht van geslapen.

En sebiet vertrek ik op shortski met de maten. Heb er geen zin meer in.

Een kot dat normaal altijd openstaat maar ze hadden het afgesloten met het zicht op de komende stormwinden.

Nu zijn er 2 anderstaligen op de "ge zetj van" groep mij aan het contacteren om te zeggen dat de kat op de foto die ik "gevonden" heb van hun is. :lol:

Da komt er dus van als ge geen vlaams spreekt eeeee!

Nu zijn er 2 anderstaligen op de "ge zetj van" groep mij aan het contacteren om te zeggen dat de kat op de foto die ik "gevonden" heb van hun is. :laugh:

Da komt er dus van als ge geen vlaams spreekt eeeee!

WTF dus die zouden een vreemde hun kat dan gewoon gaan halen?

Ik zou die naar het politiekantoor sturen.

Wie weet hoeveel mensen hun kat/hond zo al zijn kwijt geraakt?

WTF dus die zouden een vreemde hun kat dan gewoon gaan halen?

Ik zou die naar het politiekantoor sturen.

Wie weet hoeveel mensen hun kat/hond zo al zijn kwijt geraakt?

Nee, was een misverstand. Ze hebben een identieke kat en hadden mijn "update: gevonden" verkeerd verstaan. Die dachten dus dat wij hun kat gevonden hadden. :lol:

hij is gechipt, dus moest er iemand hem vinden, scannen ze dat dan automatisch niet van de overheidsdiensten die komen ruimen?
Ter info wat hij is terug 🥳
Normaal wel volgens mij en de kans dat die kapot gaat bij een aanrijding is ook enorm klein (maar bij onze kater wel).

Ma stuurde net dat Huub over de haag is geklommen en bij de buren zat. Zelfs even binnen geweest blijkbaar. Dat klein ondeug is steeds meer aan het proberen om uit de tuin te geraken. Ben ik niet zo blij mee. Weer eens zoeken hoe ik dat kan oplossen.

Ma stuurde net dat Huub over de haag is geklommen en bij de buren zat. Zelfs even binnen geweest blijkbaar. Dat klein ondeug is steeds meer aan het proberen om uit de tuin te geraken. Ben ik niet zo blij mee. Weer eens zoeken hoe ik dat kan oplossen.
Ik hou die van mij ook in de gaten in de tuin, zonder toezicht mag ze niet meer. Ze is ook al verschillende keren beginnen klimmen vorig jaar dus ik laat ze nooit (lang) alleen.

Ik hou die van mij ook in de gaten in de tuin, zonder toezicht mag ze niet meer. Ze is ook al verschillende keren beginnen klimmen vorig jaar dus ik laat ze nooit (lang) alleen.
Ik heb al bepaalde dingen "onklimbaar" gemaakt omdat hij al pogingen had gedaan, maar nu was het in het bijzijn van mij ouders. Ga dus moeten uitzoeken hoe hij dit weer heeft gedaan. Mijn ouders zijn al zo bang dat hij wegloopt als zij er zijn.

Mijn vriendin zei al dat hij vanmorgen weer zijn arrogante snoet had. Dus dan weet ge dat hij weer iets gaat uitspoken.

Gewoon vetmesten, de mijnen is te dik om te klimmen. Works like a charm
Die van ons is ook niet echt mager (5.0-5.5kg). Al is hij ook niet klein. Ik beschouw hem ook eerder als lui, onhandig en vooral een dutske. Dus ik vraag me af waarom hij nu opeens de avonturier wilt uithangen.

Blijkbaar was Huub niet bij de buren, maar achter het tuinhuis bij ons. Ik had daar een hek geplaatst omdat ik de indruk had dat hij vandaaruit over de haag kon/wou springen. Mijn ma haar berichten zijn soms heel onduidelijk :unsure: . Soit, gelukkig is hij nog het lui on-avontuurlijk dutske.

Ons poesje is net een paar uur geleden voor mijn neus gestorven, net nu mijn vriendin op reis is naar Spanje 😭
Het beestje was ocharme nog maar amper 12 jaar.
Maandag zijn we er nog mee naar de dierenarts geweest, ze was blijkbaar een kilo afgevallen (nog een goeie 3 kilo) en haar lever moest nagekeken worden. Normaal gezien hadden we een afspraak voor volgende week vrijdag een echo te nemen.
Vandaag zag ik toen ik thuis kwam van mijn werk dat haar eten van gisteren er nog stond en ik heb haar direct iets anders gegeven dat ze zeker zou lusten. Ze heeft er een beetje van gegeten en is daarna weer een dutje gaan doen. Twee uur later gaat ze naar hare kattenbak, komt ze eruit en begint ze over te geven. Daarna ging ze haar zetten en begon ze harder te ademen. Beetje daarna legde ze haar op haar zei en zag ik ze zo haar laatste adem uitblazen, het buikje bewoog niet meer en de pupillen wijd en het was gedaan 😭😭😭
Het was zo'n lief beestje.....
Morgen wordt ze individueel gecremeerd en krijg ik de as mee.

Terug
Bovenaan