Kamp Waes - Seizoen 2

Zelfs al zou Youssef het eerste punt gehaald hebben met véél geluk dan ging hij toch naar huis want want een oro-hydro kaart is next level.
Emma had wel praatjes ivm kaartlezen maar als je het eerste punt niet haalt is het toch gewoon logisch dat je mag inpakken.

Zelfs al zou Youssef het eerste punt gehaald hebben met véél geluk dan ging hij toch naar huis want want een oro-hydro kaart is next level.
Emma had wel praatjes ivm kaartlezen maar als je het eerste punt niet haalt is het toch gewoon logisch dat je mag inpakken.
Wel spijtig want die milling had ik hem wel willen zien doen. Zoiets is hem op het lijf geschreven

Dries... WTF... Die gaat die tender feet al lopend doen.

"Hij stuurt onze planning in de war".

Een uur voorsprong op punt 1 op anderen die ook nog binnen tijd zijn.

Dries is het type dat fysiek/mentaal perfect is voor de SF maar niet qua visie en karakter. Die zal dat ook nooit willen worden en ziet dit gewoon als één van zijn zoveelste uitdagingen. Niet gemaakt om een militair te zijn en mee te draaien in een oorlogsmachine.

In tijden van mobilisatie zoals in Oekraïne is zo iemand zijn gewicht in goud waard. Maar dan ook eerder voor zijn intelligentie in plaats van vechtcapaciteiten.

Astronaut ofzo, dat is wel op zijn lijf geschreven.

Laatst bewerkt:
Mee eens. Zou me verbazen mochten we zijn naam niet later terug zien verschijnen als astronaut ofzo. Effe wellness doen tijdens de Tender Feet van de Special Forces, hoeveel zouden zo ne achievement kunnen behalen? Moest er zo spontaan mee lachen. :D

Echt spijtig van Youssef, had hem graag nog langer gezien. Hij zou zeker nog eens moeten proberen, al weet ik niet of de Special Forces dat toelaten. Eens gefaald, voorgoed gefaald ofzo?

Wel sterk dat 12 vd 13 kandidaten door dat fort geraakten. De eerste vier die door dat mini gat kropen, toen Kaat daar half vast stak kreeg ik het al benauwd in haar plaats 😬

Dries is het type dat fysiek/mentaal perfect is voor de SF maar niet qua visie en karakter. Die zal dat ook nooit willen worden en ziet dit gewoon als één van zijn zoveelste uitdagingen. Niet gemaakt om een militair te zijn en mee te draaien in een oorlogsmachine.

In tijden van mobilisatie zoals in Oekraïne is zo iemand zijn gewicht in goud waard. Maar dan ook eerder voor zijn intelligentie in plaats van vechtcapaciteiten.

Astronaut ofzo, dat is wel op zijn lijf geschreven.
Astronaut? Die gaat met de paraglider naar de maan gaan om vervolgens met een ballon door te vliegen naar Mars.

Dries heeft in zijn interview toch ook gewoon aangegeven dat hij astronaut wil worden? Ik denk dat hij ook al heel snel door had wat de opdracht was, en dat hij volledig bewust is gaan lopen om zo ver mogelijk te geraken voor de nacht. In elk geval een heel straffe kandidaat en ik denk dat ze hem nog niet zo makkelijk gaan kunnen kraken.
Jammer van Youssef want die was echt super positief ingesteld. Ook jammer van Emma, maar ze sukkelt (onterecht) met haar zelfbeeld en wel gewoon de juiste beslissing.

Dat fort, het zal ongetwijfeld moeilijk zijn, maar die beelden van die 3 eersten was wat mij schrik aanjaagde, Die gewone gangen zijn voos etc, maar schrik zou ik er niet van hebben.

Dus op het einde van die Tender Feet krijgen ze dan de milling? Djeezes, benieuwd wie daar nog iets in kan presteren.
Minimum 50km wandelen met een rugzak van 20kg op de rug en dan ook nog eens in ruw terrein en oriëntatie... om je dan te moeten verdedigen of een pak slaag krijgen. :biglaugh:

Dat kaartlezen wordt zo weinig in beeld gebracht dat ik het wat spijtig vind. Ik zou wel eens willen weten wat voor niveau dat nu precies is. 't is misschien het enigste waarop ik nog een kans zou hebben. Min de rugzak van 20kg welteverstaan.

Dat kaartlezen wordt zo weinig in beeld gebracht dat ik het wat spijtig vind. Ik zou wel eens willen weten wat voor niveau dat nu precies is. 't is misschien het enigste waarop ik nog een kans zou hebben. Min de rugzak van 20kg welteverstaan.
Die tender feet is ook wel een opdracht waarvan ik graag eens zou weten hoe ver ik geraak. Een combinatie van uithouding en kaartleesskills.

Dries is gewoon een Terminator!
Der is ook al veel gezegd over vrouwen en die rugzak van 20kg maar zou diejn Dries veel meer dan 65kg wegen? 20kg is ook voor hem een significant extra gewicht... zotten duvel. Het is ook niet alleen het lopen op zich, het is ook het terrein waar hij dat doet... elke andere mens slaagt zijn voeten in elke mogelijk richting om op bepaalde van die stroken.

Wel jammer dat Kaat geen hulp kreeg in die tunnel... terwijl ze vlak achter Dries zat die wel met Boris samen werkte?

Ik vond het gisteren trouwens wel een aantal keer pijnlijk soft. Dingen waarvan ik dacht "dit hadden ze vorig jaar nooit gedaan/toegelaten".

Dat je met weinig verstand van kaartlezen die punten niet direct vindt daar kan ik inkomen, maar met een kompas zou je toch minstens in de goede richting moeten kunnen lopen. Er staat vandaag trouwens een artikel over in Het Nieuwsblad. Er is een deel van je hersenen dat de interne GPS wordt genoemd, en zoiets moet je onderhouden. Door te vaak en bij het minste afhankelijk te zijn van technologieën gaan je natuurlijke capaciteiten achteruit. Nu ben ik wel altijd geïnteresseerd geweest in kaartlezen en kaarten, ik vind dat fascinerend. Als we gaan skiën bestudeer ik ook altijd de volledige pistekaart.

Terug
Bovenaan