MiniJeffrey
Well-known member
Behalve dan de kandidaten met een golden ticket, want als ik het goed voorheb gingen die rechtstreeks naar de live shows?
Dacht ik ook, maar ze zeggen toch echt duidelijk "niemand" dus wat met de GT dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behalve dan de kandidaten met een golden ticket, want als ik het goed voorheb gingen die rechtstreeks naar de live shows?
Jemaima .. Ja die kan helaas niets onthouden (dat ze in Nederland het anders zouden zeggen was gewoon een flauw excuus), die gaat vandaag bij de 3 afvallers zitten vermoed ik.Dat die Jamilia (of hoe ze precies noemt, die met meest afrikaanse roots) maar naar huis gaat, wtf 'ja wij zeggen dat niet in Nederland dus ik pas de tekst aan'

Luca moet haar stem opvangen ..

Ge merkt gewoon enorm dat Remi tonnen ervaring heeft op een groot podium. Die beweegt veel expressiever dan al de rest zodat de mensen vanachter in de zaal ook zien wat er gebeurt. Zijn kritiek bij de bootcamp was ook "de strofe zat er wat naast". De rest was de tekst vergeten na 1 zin, of vergeten dat er een dansje bij zat...Ik vind die Remi thans echt wel heel goed overkomen als er 1 gast is dat terecht in die studioshows staat en het meest geloofwaardig is is hij het wel. Maar uiteindelijk blijft Diede in het totaal plaatje er nog steeds met kop en schouders bovenuit steken. Van haar zou ik het al bijna een beetje zonde vinden als die in K3 komt die kan gemakkelijk mee als topper in grote musicals.
Qua stem, zelfzekerheid en uitstraling veruit de beste hé. Ze gelooft er ook echt in. Echter als Giana haar onzekerheid weg kan werken, en kan groeien in de wedstrijd dat sluit ik haar ook zeker nog niet uit.Maar uiteindelijk blijft Diede in het totaal plaatje er nog steeds met kop en schouders bovenuit steken.
Niet mijne favoriet, maar ik kan er mee leven. Die gast wil het wél echt héél graag, dat straalt erop af.Luca (niet verkouden) zit imo bij de 10 beste zangers en 10 beste dansers, dus ik vind dat die er terecht bij is. Qua uitstraling vind ik die zelfs bij de 5 beste kandidaten gekeken naar het K3-gehalte.
Das een feit.Er gaat er maar 1 winnen en op basis van de laatste 6 weken mag dat alleen Diede zijn. Die steekt zo ver boven de rest uit dat ze alleen nog maar te verliezen heeft.

God, ik heb me geërgerd. Hoe moeilijk kan het zijn, je kent toch wel al iets van de teksten op voorhand als je deelneemt aan zo'n wedstrijd?En ze is weer haar tekst kwijt![]()
Ik denk dat de grootste reden dat deze keer 'mannen hebben toegelaten' is omdat het in deze tijden van inclusiviteit not-done is om een 'vacature' uit te schrijven voor enkel vrouwen. De shit-show die erdoor op sociale media zou ontstaan kunnen ze best missen. En inderdaad, als ik kijk naar de 12 die er nog overblijven, zie ik het op dit moment niet één van die mannen worden (wat niet wegneemt dat ze volgens mij wel bij deze top 12 horen).Volgens mij hebben ze gewoon mannen toegelaten om het interessant te houden en voor het kijkerspubliek.
Dat is ook iets wat ik totaal niet begrijp, eerst zeggen dat de GT direct doorgaan naar de liveshows, nu is dat ineen niet meer zo en word er zelfs met geen woord over gesproken dat er een verandering is doorgevoerd.In aflevering 1 zeiden ze heel duidelijk dat een GT in de audities betekende dat men doorging naar de liveshows. Nu plots trekt men dat allemaal in? Ligt het aan mij of hebben ze die bootcamp er rap rap tussen gesmeten om van 15 nog naar 12 te kunnen gaan? Volgens mij hadden Hanne en Marthe eigenlijk maar 2 GT mogen uitdelen om zo tot 12 liveshows deelnemers te komen, maar hebben ze alles moeten bijsturen toen H&M er meer wouden uitdelen.
Want die bootcamp op 2 dagen trok toch ook op niet veel. 1 sessie acteren, 1 sessie presence en 1 sessie zang... En dan optredens om mensen door te laten of te laten afvallen. En stond dat podium nu naast de lokale voetbalveld? lol
Ik vind het vooral spijtig dat Elise eruit ligt, er zijn er toch wel verschillende bij de 12 die doorgaan die het slechter gedaan hebben dan zij.Voor het overige, Elise inderdaad te weinig ervaring voor een podium (zoals Five-Seven al zei, alleen heeft hij zijn tekst verwijderd) .. Babette vond ik 'iets' te gemaakt (sorry no offense naar Babette toe, ieder zijn mening), dus ja .. de 'klik' was er waarschijnlijk niet met Marthe en Hanne.
Ik vind persoonlijk dat Elise eruit zag alsof ze continu aan het wenen was. Dan ben je gewoon niet stressbestendig genoeg, ook al kan je wel zingen en dansen.Dat is ook iets wat ik totaal niet begrijp, eerst zeggen dat de GT direct doorgaan naar de liveshows, nu is dat ineen niet meer zo en word er zelfs met geen woord over gesproken dat er een verandering is doorgevoerd.
Ik vind het vooral spijtig dat Elise eruit ligt, er zijn er toch wel verschillende bij de 12 die doorgaan die het slechter gedaan hebben dan zij.
Ja ze heeft misschien wel te weinig podium ervaring, maar dat lijkt me niet zo erg.
Geen teksten kunnen onthouden is veel erger om maar 1 ding op te noemen.
Ik heb vroeger een pennevriendin gehad, tof meisje, maar ze zat in het beroepsonderwijs. Toen ik voor de grap vroeg om eens tot 10 te tellen kon ze dat niet en vond ze dat zéér moeilijk. En ze meende dat echt. Laat staan dat ze een tekst zou kunnen onthouden.God, ik heb me geërgerd. Hoe moeilijk kan het zijn, je kent toch wel al iets van de teksten op voorhand als je deelneemt aan zo'n wedstrijd?
Ze kregen echt weinig tijd daarvoor! Dat ze dan een bestaand liedje ook niet wist : Daar heb je wel gelijk in, dat liedje had ze op voorhand al moeten ingestudeerd hebben als de passie om K3 te worden echt zo groot is.