K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Gordon en Ingeborg kloppen toch ook op iedereen ze. :sop:
Degene die in de top drie zitten zijn imo redelijk K3 materiaal. Die Chanel maakt van die drie de meeste kans omdat ze Nederlands is, relatief goed kan zingen en een kleurtje heeft. Ik denk dat al lang op voorhand beslist is wie het gaat worden. Gertje is té veel vakman om dat aan het toeval over te laten.

En inderdaad Guus, wat een koning. Dit kan niet anders dan voor een weddenschap zijn. :clap:

Gordon en Ingeborg kloppen toch ook op iedereen ze. :sop:
Degene die in de top drie zitten zijn imo redelijk K3 materiaal. Die Chanel maakt van die drie de meeste kans omdat ze Nederlands is, relatief goed kan zingen en een kleurtje heeft. Ik denk dat al lang op voorhand beslist is wie het gaat worden. Gertje is té veel vakman om dat aan het toeval over te laten.

En inderdaad Guus, wat een koning. Dit kan niet anders dan voor een weddenschap zijn. :clap:
Hoe dat die Gordon op die Guus gekapt heeft.
Dat durft hij niet te doen op die trans, want dan lag ‘m buiten.
Voor mij maag iemand vd top drie het zijn (voorlopig). Nr1 en 3 hebben mijn steun. Al verdient Chanel het ooi wel

Op basis van dit topic eens wat filmpjes bekeken.
Die Guus is wel top idd, maar zal het nooit worden.

Op basis van dit topic eens wat filmpjes bekeken.
Die Guus is wel top idd, maar zal het nooit worden.
Ja. Echt wel ne topgast. Veel humor. Maar zingen kan ‘m niet echt vind ik

Ziggy bracht tenminste kleur in de show. De meeste anderen zijn gewoon dezelfde stereotype saaie trienen zoals je er bij Studio 100 duizenden tegenkomt. :ROFLMAO:
Dat is dan ook wat ze zoeken in K3 he.
Het moet de doorsnee jongen of meisje zijn waar de kinderen zich mee vergelijken, niet nen punk rocker of een mini beyonce.

Ziggy bracht tenminste kleur in de show. De meeste anderen zijn gewoon dezelfde stereotype saaie trienen zoals je er bij Studio 100 duizenden tegenkomt. :ROFLMAO:
Aangezien de ‘publieksjury’ aangeeft op welke plek iemand terecht komt lijkt het me duidelijk dat het doelpubliek graag een ‘stereotype saaie trien’ heeft kijkende naar de huidige top 10.

Wat voor een slecht bedrijf zou studio 100 zijn als ze nu zouden kiezen voor een extravagant type waarvoor het doelpubliek op voorhand al aangeeft geen fan te zijn? Dat is zoals blinde smaaktesten doen en dan de smaak op de markt brengen die het minst gekozen is.

Die Julia. Getverdemme. Mag ik mee komen kijken dan? 🤣
ff opgezocht over wie het ging.
lijkt me toch een gevalletje typische hollandse arrogantie. hyperactief en overenthousiast. Zou wel eens kunnen botsen met Hanne & Marthe, en ik denk dat ze dat nu ook al zelf beseffen

ff opgezocht over wie het ging.
lijkt me toch een gevalletje typische hollandse arrogantie. hyperactief en overenthousiast. Zou wel eens kunnen botsen met Hanne & Marthe, en ik denk dat ze dat nu ook al zelf beseffen
Je beschrijft hier idd zo’n 95% vd hollanders 🤣
Ik vind die Hanne daar ook wel in passen. Komt voor mij over als een beetje arrogant, bazig type.
Marthe vind ik dan weer een heel zachte
Klaasje is eerder een zotte doos.

De ideale zou een blonde (of geblondeerde) Hollandse jongen zijn. Dan heb je zowel de ‘BeNe’ factor en een jongen, da’s gewoon een prachtige stap. Maar je zit altijd met twee soorten ouders. Zij die gewoon helemaal mee gaan in de fun en de campy kitsch en zij die gewoon zoeken naar ‘net, Vlaams entertainment’ en al groen zagen toen het over ‘jongens kunnen meisjes zijn’ ging. En dan vrees ik dat een bepaalde soort zich gaat mobiliseren om het op een meisje te houden.

De ideale zou een blonde (of geblondeerde) Hollandse jongen zijn. Dan heb je zowel de ‘BeNe’ factor en een jongen, da’s gewoon een prachtige stap. Maar je zit altijd met twee soorten ouders. Zij die gewoon helemaal mee gaan in de fun en de campy kitsch en zij die gewoon zoeken naar ‘net, Vlaams entertainment’ en al groen zagen toen het over ‘jongens kunnen meisjes zijn’ ging. En dan vrees ik dat een bepaalde soort zich gaat mobiliseren om het op een meisje te houden.

Misschien zijn er nog wel andere obstakels.
Zoals een collega (met kleine kinderen, die dus alle K3-liedjes van buiten kent) laatst in de kantine opmerkte: moet zo'n jongen dan 'mijn zwemshort vol zand' zingen terwijl de andere twee het over 'mijn bikini vol zand' hebben?

Zoals een collega (met kleine kinderen, die dus alle K3-liedjes van buiten kent) laatst in de kantine opmerkte: moet zo'n jongen dan 'mijn zwemshort vol zand' zingen terwijl de andere twee het over 'mijn bikini vol zand' hebben?
Mijn speedo vol met zand?

Soms moet men dingen gewoon aanvaarden.
K3 hoort gewoon te bestaan uit 3 vrouwen.

ook dat is vrijheid.

Of bv een man die 'Hale hale ha le le, ha le hale ha-llujah. Waar zijn die bengeltjes?' aan het zingen is terwijl hij in een véél te korte short en marcelleke aan het huppelen is, is gewoonweg zó enorm fout... :unsure:

Terug
Bovenaan