Jupiler Pro League 2025-2026

Vertrouwen doet ook gewoon enorm veel met een ploeg, zeker bij de jonge spelers. Zo hard verschilde de ploeg niet tov de ploeg die ei zo na kampioen speelde maar alles uit handen gaf in de PO's.
Meer dan kwaliteit genoeg, juist vooraan geen enkele killer. Nu, op een zomer kan veel gebeuren. We hebben ons allemaal opgenaaid in Tolu. Vele onder ons ook in Paintsil (zeker ik), en die konden na een zomer trainen plots ook de ene pot na de andere maken. Dus wie weet wie volgend jaar plots opstaat...
Ik hoop vooral eens op spelers die er direct staan. Tolu had ook anderhalf jaar nodig om dan pas te presteren.

Er is dan ook een groot verschil tussen met de grootste moeite ter wereld eindelijk wat intikkers binnen te pegelen in de pintjesliga en presteren in de Premier League. Onuachu was véél beter dan Tolu en die is daar ook op zijn grenzen gebotst.

Er is dan ook een groot verschil tussen met de grootste moeite ter wereld eindelijk wat intikkers binnen te pegelen in de pintjesliga en presteren in de Premier League. Onuachu was véél beter dan Tolu en die is daar ook op zijn grenzen gebotst.
Ze zijn beiden terechtgekomen bij een regelrechte degradatiekandidaat. Absoluut geen cadeau om je dan te bewijzen.

Tja, de PL droom. Soms zijt ge beter af met te wachten tot er een GOEDE kans komt ipv gewoon maar te gaan voor wat ge kunt krijgen.
Nu, qua Onuachu: De supporters van Southampton waren indertijd wel pissed omdat die te weinig kansen had gekregen. Ze waren wel fan van hem in se. Tolu is een ander verhaal. Die zat hier op zijn top. En ook die gaat uiteindelijk gewoon ergens in Turkije eindigen waar die weer gaat presteren. Of wie weet vindt die een ploeg in de VS ofzo.

Wat is gemaakt? Ik denk meteen aan Thiago en Benteke.

Edit: Mitrovic had je ook nog!

En ging wel niet naar de PL, maar Bacca heeft het indertijd ook wel gemaakt als diepe spits.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan