Switch Joy con links (neon blue)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
22/12/2023 22:00

DrissSarina

New member
iTrader: 100% (5/5)
Algemene informatie/specificaties
Joy-Con (L) Neon Blue
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
2800 Mechelen
de B&S is toch niet meer wat het geweest is. Goede tijden van 9lives zijn al lang voorbij. Mensen komen hier wat online zwieren en reageren dan 3 weken niet meer of sturen na betaling zelfs niet op. Ondenkbaar enkele jaren geleden
 
  • Leuk
Waarderingen: xzen
de B&S is toch niet meer wat het geweest is. Goede tijden van 9lives zijn al lang voorbij. Mensen komen hier wat online zwieren en reageren dan 3 weken niet meer of sturen na betaling zelfs niet op. Ondenkbaar enkele jaren geleden

Alleszins spijtig dat er geen reactie komt, idd. Ik heb nog geen nieuwe linkse joycon gekocht omdat ik dacht dat hier wel reactie zou komen, maar intussen zit ik dus nog steeds met een defecte joycon.

Bij deze trek ik mijn bod dan ook in.
 
de B&S is toch niet meer wat het geweest is. Goede tijden van 9lives zijn al lang voorbij. Mensen komen hier wat online zwieren en reageren dan 3 weken niet meer of sturen na betaling zelfs niet op. Ondenkbaar enkele jaren geleden
Zijn meer nieuwe mensen die het laten afweten, mensen met een degelijke aantal berichten en itrader zijn er nog altijd.
 
Deze is terug op retour, ik dacht ik zal eerst hier (met korting eens proberen) maar omdat er geen interesse in leek te zijn heb ik deze dus op retour gedaan.
Met de feestdagen ook wat minder aan gedacht. ;)

Btw, ik zit hier al van telenetgaming.

Maar goed, zal de laatste keer zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: xzen
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan