Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Screenshot-2023-03-04-06-38-17-711-com-android-vending.jpg

Aparte redenen om een app 1 ster te geven... :unsure:

Chatgpt es getest om een stuk code te laten schrijven. Shit maat. Hebben dev's geen schrik dat ze soon zonder job gaan zitten? Wtf.

Er zal wel een reden zijn waarom ze zo'n sixpack over tijd op straat achterlaten. :unsure:
Idd het doet me denken aan een kot(s)feestje waarbij een maat een biermand open deed. Achteraf bleek dat die al meer dan een jaar op zijn vensterbank achter het gordijn stond; in de zon en boven de verwarming.

Idd het doet me denken aan een kot(s)feestje waarbij een maat een biermand open deed. Achteraf bleek dat die al meer dan een jaar op zijn vensterbank achter het gordijn stond; in de zon en boven de verwarming.
Ik wou eigenlijk zeggen dat het helemaal geen 'superbier' is. :unsure:

🤦‍♂️

Ik ben onlangs voor het eerst sinds 13 jaar nog eens in Starbucks geweest. Dat was nog altijd de bucht zoals ik het me herinnerde. Da's voor mij het perfecte voorbeeld van hoe naamsbekendheid zoveel belangrijker is dan een goed product als je geld wilt verdienen, want voor het lekkere drinken ga je daar niet naar toe. We hebben €5 betaald voor een chocomelk die een fancy naam had en €6 voor een café latte die gewoonweg vies was*. Ik snap de vaste klanten oprecht niet, tenzij hun smaakpapillen in hun gat zitten.

*Wat dan gecamoufleerd werd door een overvloed aan suiker en de standaard kunstmatige extra smaak (stroopwafel dacht ik) eraan toe te voegen.
De Starbucks is geen hoogvlieger als je er gaat koffie drinken, maar ik heb in de Colruyt bonen gekocht en daar kan je wel goede koffie mee zetten.

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest omwille van 2 kwaaltjes waar ik al enige tijd mee kamp. Blijken dat toevallig twee zaken te zijn die ook redelijk typisch zijn voor een HIV-infectie, dus heeft de dokter voor de zekerheid ook een bloedstaal afgenomen om dat uit te sluiten. :laugh:

De kans is quasi 0 dat ik het heb, dus is het eerder een wtf door het toeval en geen ongerustheid. Sinds het laatste seksueel contact voor m'n huidige relatie ben ik nog getest geweest op het hele gamma aan SOA's, idem voor m'n vriendin. Er bestaan natuurlijk besmettingskansen via naalden, bloed, ..., maar die kans is quasi onbestaande.

Gisteren werd ik aangekeken als een koe die naar een trein kijkt toen ik een spavela bestelde.
Ik wist niet dat niet iedereen dit kende in Vlaanderen...

Zijn de lichtjes van pinkers tegenwoordig ook in prijs gestegen? Hoeveel volk dat op het laatste moment begint te pinken. En dan natuurlijk alles toegooien. Dat gecombineerd met regenweer geeft fraaie beelden.

Gisteren werd ik aangekeken als een koe die naar een trein kijkt toen ik een spavela bestelde.
Ik wist niet dat niet iedereen dit kende in Vlaanderen...
Spavela is de benaming voor een drank die voor een kwart bestaat uit bruisend water en voor driekwart uit bier. De benaming wordt vooral in Vlaanderen gebruikt. In Nederland noemt men dit een "Waterzakje"

Spavela drank wordt voornamelijk gedronken door oudere mensen, omdat het water het bier verdunt zonder de kleur ervan te wijzigen. Tijdens het carnaval wordt het ook regelmatig gedronken om minder snel dronken te worden. Spavela kan met elke variant van bier gemaakt worden, op voorwaarde dat het een licht bier is.
Er is een wikipedia-pagina maar ik heb daar nog nooit van gehoord.

Terug
Bovenaan