Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Een dikke acht jaar terug werkte ik in een zgz beter hotel in Kortrijk. De Missen-in-spe waren daar te gast, bijna allemaal erg vriendelijke - maar vrij persoonlijkheidsvrije - meisjes. Darline Devos daarentegen is een feeks hors catégorie. Daar ontbrak echt elk beetje menselijkheid, ook al wil die zich profileren als moederkloek. Ik denk dat zij zelfs nog haar missen zou ‘verhuren’ in elke zin van het woord, echt een vreselijke vrouw.
En ge hebt die geen cocktail squid special in hare nek gedraaid ?

😳

Het enige schokkende nieuws is dat die ooit Miss België is geweest. Wa is mich da?

Ik vraag me bij dat artikel vooral af of dit het ideaalbeeld is dat we aan de jeugd willen opdringen 🤷‍♂️

1675958805866.png

Is trouwens gewoon de huidige Miss België, maar blijkbaar was er geen budget meer om de belettering op de auto elk jaar te vervangen ofzo waardoor ze rondreed met "Miss België 2019" op haar auto.
Ik heb ergens gelezen dat ze haar eigen wagen vorige zomer al perte totale had gereden, en nu dus rondreed met ene die nog binnen de organisatie circuleerde.

Die heeft echt bijzonder veel geluk gehad, paar cm meer naar rechts en ze was morsdood.

Ik heb ergens gelezen dat ze haar eigen wagen vorige zomer al perte totale had gereden, en nu dus rondreed met ene die nog binnen de organisatie circuleerde.

Die heeft echt bijzonder veel geluk gehad, paar cm meer naar rechts en ze was morsdood.
Dus ze is terug in balans nu?

Dus ze is terug in balans nu?
Laat het ons hopen en dat ze nu in de vergeetputten van de geschiedenis terecht komt.

Wel straf trouwens , zo'n accident , 2 dagen intensieve , op sterven gelegen en op de 3de dag al terug naar huis.
Il faut le faire.
Engelbewaarders en zo zeker. :coolbrows:

Hebben jullie iets tegen Miss Belgiës ofzo, beetje lage reacties toch? Het zou uw vrouw of dochter maar moeten zijn in dat autowrak, dan was het niet zo leuk meer zeker? Een beetje mijn WTF.

Hebben jullie iets tegen Miss Belgiës ofzo, beetje lage reacties toch? Het zou uw vrouw of dochter maar moeten zijn in dat autowrak, dan was het niet zo leuk meer zeker? Een beetje mijn WTF.
Tja Miss België word je enkel op je uiterlijk. Als hier opmerkingen komen op haar uiterlijk, dan is dat toch fair game? Dat is letterlijk het enige dat daar van tel is.

Tja Miss België word je enkel op je uiterlijk. Als hier opmerkingen komen op haar uiterlijk, dan is dat toch fair game? Dat is letterlijk het enige dat daar van tel is.
Ik volg Yo-Han hier wel hoor. Die commentaren kun je gerust geven naar aanleiding van haar verkiezing, maar zijn in de context van dat ongeval compleet ongerelateerd.

Daarnet wat euhm ochtendgymnastiek aan het doen met de madam omdat de kindjes nog sliepen.

Opeens begint mijne fitbit te trillen.

"Great work!!"

Euhm thanks? :unsure:

Wtf :lol: voelde me wel bekeken

Kreeg gisteren bericht van DPD dat mijn pakket geleverd zou worden met een emissievrij voertuig.
Ge moogt twee keer raden wat er voor de deur stopte :D

Terug
Bovenaan