Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dan loop je risico dat uw vitrine aan diggelen gaat, het is riskant schipperen zo. Lang geleden had een klasgenote van mij het voor dit soort amateur-maar-ook-net-niet voetballers, enorm veel drankoverlast en losse handjes, nie normaal.
Tjah, als de vitrine aan diggelen gaat bel je de politie. Het is al erg dat je geen baas meer zou zijn over uw eigen etablissement.

Verder door de overblijfselen van grootmoeder, kom ik tussen een hoop kapotte bijouterie dees
tegen. Het is piepklein, een centimeter ongeveer. Hoe ze daar nu weer aan kwam, sla mij dood.
C747AE50-4C73-4610-954B-948E8A0F5111.jpeg

Dat er mensen zijn die met bijkomende kosten meer bieden op een veiling dan de initiële verkoopprijs in de winkel.

Dat er mensen zijn die met bijkomende kosten meer bieden op een veiling dan de initiële verkoopprijs in de winkel.
Ik heb dat nog al gezien. Mensen snappen echt niet hoe een veiling werkt blijkbaar. Een hele tijd gleden biedingen gezien op powertools waar mensen tot aan de nieuwprijs gingen gewoon in de winkel. Waarom toch...

Ik heb dat nog al gezien. Mensen snappen echt niet hoe een veiling werkt blijkbaar. Een hele tijd gleden biedingen gezien op powertools waar mensen tot aan de nieuwprijs gingen gewoon in de winkel. Waarom toch...
Ik denk dat die in de flow van het moment zitten. Ik heb dat soms ook zulle.
Als ik op iets aan't bieden ben op eBay wat ik graag zou hebben.
Die laatste minuten dat er nog iemand over je prijs gaat en dat je dan toch nog een beetje hoger gaat dan je had voorgenomen.
Maar op eBay komt dan enkel de verzending er bij. (als koper/bieder)

Op zo'n openbare verkoop/veiling zou je toch denken dat de mensen weten dat er nog minimum 30% bijkomt.

Na 5 minuten minding our own business begint een vrouw met een kapot gezicht die voor mij aan de kassa staat, plots te vertellen dat ze nog maar net terug is uit Spanje en daar nog wel langs het ziekenhuis is moeten passeren want ze was de laatste dag uit haar golfkarreke gevallen.

Ik denk dat dit nog het best mijn reactie illustreert.

obama-wtf.gif

Clueless waarom die dat vertelde.

Na 5 minuten minding our own business begint een vrouw met een kapot gezicht die voor mij aan de kassa staat, plots te vertellen dat ze nog maar net terug is uit Spanje en daar nog wel langs het ziekenhuis is moeten passeren want ze was de laatste dag uit haar golfkarreke gevallen.

obama-wtf.gif

Uw laagdrempelig uiterlijk?
🤪

Eerste keer in mijn leven is mij iets geweigerd omdat ik een man ben :headshake:

Mijn kapster waar ik al meer dan 2j ga.
Ik bel vanmiddag voor een afspraak te maken
"Oei, jij wist dat nog niet, maar wij knippen geen mannen meer"

Ik heb nog eerst geprobeerd om te zeggen dat mijn haren echt wel te lang zijn en daarna zelfs dat ik mij ook identificeer als vrouw, maar zelfs dan kreeg ik geen afspraak meer :frown:

obama-wtf.gif

Dan is het aan jou om aan te bieden haar hier te verplegen, alé, hoe overduidelijk kan iemand om
TLCC vragen?? Nog altijd beetje blind voor de buitenwereld é?

Eerste keer in mijn leven is mij iets geweigerd omdat ik een man ben :headshake:

Mijn kapster waar ik al meer dan 2j ga.
Ik bel vanmiddag voor een afspraak te maken
"Oei, jij wist dat nog niet, maar wij knippen geen mannen meer"

Ik heb nog eerst geprobeerd om te zeggen dat mijn haren echt wel te lang zijn en daarna zelfs dat ik mij ook identificeer als vrouw, maar zelfs dan kreeg ik geen afspraak meer :frown:
VTM, VRT,... aanschrijven!!
Ahnee dat werkt enkel omgekeerd.

ik had een slechte review geschreven op amazon met 1 ster van een bureaulamp (door een rood indicatorlampje dak ferm ambetant vond), en nog geen 10min nadat het online stond kreeg ik al mails dat ik een keuze kreeg tussen een refund of een nieuwe lamp. Ik vroeg een refund (zonder dat ik het moet terugsturen)
De mail daarna gaf ze een oplossing (die indicator kon blijkbaar afgelegd worden)
Nog eens een mail daarna zei ze sorry voor de verwarring, ik hoop dat het probleem hiermee opgelost is en de refund is onderweg.

Ik heb in totaal nog geen 5 reviews geschreven in heel mijn online carriere en ik voel mij nu gelijk een dief :unsure:

Terug
Bovenaan