Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik zie net dat het vandaag de mia's zijn, ik dacht dat dat pas in februari was.

Dees is toch wel wat te veel van het goede, 3 award shows op 1 week tijd.
Gisteren de gouden schoen, vandaag de mia's en zaterdag kastaars.

Had gisteren afspraak bij de autokeuring om 12.50u. Goed, ik arriveer daar rond 12.45u., dus mooi op tijd.
Staan nog 6 wagens voor mij aan te schuiven....
Uiteindelijk werd het 13.45u. en was het mijn beurt. Eerste wat die keurder mij zegt:
"Ah meneer had een afspraak. Meneer is een beetje te laat zeker?" :wtf:

Ik zie net dat het vandaag de mia's zijn, ik dacht dat dat pas in februari was.

Dees is toch wel wat te veel van het goede, 3 award shows op 1 week tijd.
Gisteren de gouden schoen, vandaag de mia's en zaterdag kastaars.

Daar moogt ge vier shows van maken want afgelopen weekend waren het ook al de Gouden K's, de awardshow van Ketnet die óók Paleis12 deed uitverkopen en in primetime op één te zien was. Wel opvallend dat zulke live-shows (zie ook bv De Mol vorig jaar) die integraal op tv te zien zijn tegenwoordig zoveel publiek lokken terwijl ge daar toch ook vlug 30-40 euro per persoon voor betaalt.

Laatst bewerkt:
Had gisteren afspraak bij de autokeuring om 12.50u. Goed, ik arriveer daar rond 12.45u., dus mooi op tijd.
Uiteindelijk werd het 13.45u. en was het mijn beurt. Eerste wat die keurder mij zegt:

Diene hebt ge toch van antwoord gediend?

Heeft hem erna dan nog aan uw chauffage gezeten en de radio van post verzet? :unsure:

Daar moogt ge vier shows van maken want afgelopen weekend waren het ook al de Gouden K's, de awardshow van Ketnet die óók Paleis12 deed uitverkopen en in primetime op één te zien was. Wel opvallend dat zulke live-shows (zie ook bv De Mol vorig jaar) die integraal op tv te zien zijn tegenwoordig zoveel publiek lokken terwijl ge daar toch ook vlug 30-40 euro per persoon voor betaalt.
Die Gouden K's was ik inderdaad nog vergeten tien ik mijn berichten poste (dacht er wel daarna nog aan).

Het is wel vaak zo dat veel mensen die daar zitten zelf niks betaal hebben, maar een ticket gewonnen hebben of via een of andere organisatie binnen geraakt zijn.

Als ge een afspraak hebt mag je de rij voorbij steken en u even aanmelden of aan een andere poort aanschuiven. Allé zo werkt het bij ons toch.

Die Gouden K's was ik inderdaad nog vergeten tien ik mijn berichten poste (dacht er wel daarna nog aan).

Het is wel vaak zo dat veel mensen die daar zitten zelf niks betaal hebben, maar een ticket gewonnen hebben of via een of andere organisatie binnen geraakt zijn.

Tis ook filmfestival deze week

Motorrijder die tegen kerende camionnette rijdt. Rijder kwam onder de wagen terecht. Vlak aan ons deur gebeurt op een gewone rechte baan.

Als men echt vervelend wil doen, dan mogen ze u een boete aanrekenen voor laattijdig op uw afspraak te zijn. :unsure:
(Ook al is het hun eigen schuld)

Deze bedraagt 30€. U krijgt dit bedrag later dan wel terug.

---

Normaal zijn er echter meerdere poorttoegangen, voor mensen met een afspraak. In theorie is er slechts één poort voor gewone personenwagens (de andere poorten zijn voor ander vervoer), maar de praktijk is dat mensen met een afspraak voorrang krijgen voor al die poorttoegangen als deze niet volzet zijn.

Terug
Bovenaan