Green Mamba
Well-known member
Ik steek ze gewoon in de dagdoos, die staat hier anders toch maar te staan.en ik moet ook op de kleintjes letten.
en anders schakelen we een babysit in.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik steek ze gewoon in de dagdoos, die staat hier anders toch maar te staan.en ik moet ook op de kleintjes letten.
en anders schakelen we een babysit in.
Op die manier zitten er een paar russen met een hoge energiefactuur. Win/Win?![]()
“Verspil zo veel energie als je kan!” Dit is Joelija Prochorova (30), de gemeenste Russische vrouw in West-Europa
Op sociale media is een filmpje verschenen waarin een Russische vrouw haar landgenoten in West-Europa oproept om energie te verspillen. “Zo helpen we het Russische leger.” Ze woont in Duitsland, heeft vele tienduizenden volgers en blijkt niet aan haar proefstuk toe.www.hln.be
Jamaar, de regering moet ons wel helpen hoorOp die manier zitten er een paar russen met een hoge energiefactuur. Win/Win?

En waarschijnlijk op 1 of ander sociaal tarief het gas erdoor jagen.Jamaar, de regering moet ons wel helpen hoor![]()

Hier zat ook een muizegezin binnen. De val onder de kast klapt 's ochtends toe en muis leek het een goed idee om te trappen met haar achterpoten.De muizenproblematiek geraakt hier niet opgelost.
Ondertussen nog eentje extra "stoemeling" in de val gesukkeld toen hij wegsprintte voor mijn vrouw (en omgekeerd) en losweg een val binnen liep maar ik hoor nog wat af en toe en er zit dus minstens nog 1.
Vallen extra geplaceerd die toch verdomd fijn staan afgesteld. Kwakje pindakaas er in en die beestjes zijn daar inderdaad verlekkerd op. Alleen is iedere morgen de pindakaas weg en staat die val nog open. Als ik dan eens test met een potlood en een minimaal duwtje geef op die drukplaat dan schiet die val toe. Geen idee hoe die fuckers er in slagen om het aas op te eten en de val niet te doen afgaan.
Hier ben ik de enige die thuis werkt met ongeveer €2400 netto + bedrijfswagen, vrouw is bewust huisvrouw en heeft dus geen enkele uitkering. We hebben 1 kind van 6 maanden en huren een appartement. We hebben eigenlijk geen enkele moeite met 'overleven'. Elk jaar gaan we ook op reis en komen ook net terug van een reis van 4 weken. Ik snap dus de mensen niet die dan nog met 2 gaan werken, het moeilijk vinden om aan kinderen te beginnen puur wegens het financiële. Misschien met een zware hypotheek dat het inderdaad moeilijk wordt, maar dan moet je volgens mij ook geen hypotheek nemen die 50% van je gezinsloon in beslag neemt...T ergste is in de huidige tijd dat ik nog snap ook dat je onder de 5k met twee kinderen moet beginnen nadenken.
Met 3400 gecombineerd zou ik zelf momenteel absoluut niet aan kinderen beginnen.
Perceptie, pov,....pro tip maak nooit een ander zijn rekening.Hier ben ik de enige die thuis werkt met ongeveer €2400 netto + bedrijfswagen, vrouw is bewust huisvrouw en heeft dus geen enkele uitkering. We hebben 1 kind van 6 maanden en huren een appartement. We hebben eigenlijk geen enkele moeite met 'overleven'. Elk jaar gaan we ook op reis en komen ook net terug van een reis van 4 weken. Ik snap dus de mensen niet die dan nog met 2 gaan werken, het moeilijk vinden om aan kinderen te beginnen puur wegens het financiële. Misschien met een zware hypotheek dat het inderdaad moeilijk wordt, maar dan moet je volgens mij ook geen hypotheek nemen die 50% van je gezinsloon in beslag neemt...

Daar heb je gelijk in, maar dat je zegt 'met €3400 gecombineerd absoluut niet aan kinderen beginnen', dat gaat er bij mij toch niet in. Ik krijg elke maand €170 kindergeld, das echt wel genoeg voor een baby wat betreft pampers, poedermelk, klein speelgoed. Ik koop ook alles in bulk aan en hoef ook niet perse alles nieuw te kopen wat betreft babypark, buggy... Of duurste van het duurste. Met €3400 zonder zware hypotheek, ga je echt wel aan kinderen kunnen beginnen.Perceptie, pov,....pro tip maak nooit een ander zijn rekening.
Hier geen bedrijfswagen en kindergeld volgens het oude systeem, dus maar +- 95 euro. Om maar aan te geven dat het niet overal hetzelfde is.Daar heb je gelijk in, maar dat je zegt 'met €3400 gecombineerd absoluut niet aan kinderen beginnen', dat gaat er bij mij toch niet in. Ik krijg elke maand €170 kindergeld, das echt wel genoeg voor een baby wat betreft pampers, poedermelk, klein speelgoed. Ik koop ook alles in bulk aan en hoef ook niet perse alles nieuw te kopen wat betreft babypark, buggy... Of duurste van het duurste. Met €3400 zonder zware hypotheek, ga je echt wel aan kinderen kunnen beginnen.
Ik moet zeggen dat ik geen kind(eren) heb dus van kindergeld etc heb ik geen kaas gegeten.Daar heb je gelijk in, maar dat je zegt 'met €3400 gecombineerd absoluut niet aan kinderen beginnen', dat gaat er bij mij toch niet in. Ik krijg elke maand €170 kindergeld, das echt wel genoeg voor een baby wat betreft pampers, poedermelk, klein speelgoed. Ik koop ook alles in bulk aan en hoef ook niet perse alles nieuw te kopen wat betreft babypark, buggy... Of duurste van het duurste. Met €3400 zonder zware hypotheek, ga je echt wel aan kinderen kunnen beginnen.
Al doorgegeven aan je collega's?
Al doorgegeven aan je collega's?