Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

in context van wat ik vertel hoeft die correctie niet.
Die post had ik nog niet gelezen lol. Ik lees het nu pas. Ik zat nog een post daarboven (die van 13:24), dacht dat dat de laatste was, maar niet genoeg gescrolled naar beneden ..

ik voelde die buis dus tegen mijn haren aan. Indien ik 5 of 10 cm verder had gestaan, had ik ofwel de rest van mijn leven in een rolstoel gezeten, ofwel onder de grond.
Nu 30 jaar later krijg ik nog altijd rillingen van er aan terug te denken.
Hier met de fiets. Ik viel plots links op de rijbaan net toen er een wagen aangereden kwam, ook +-30 jaar geleden, en de banden van die wagen zijn toen over mijn (hoofd)haren gereden (letterlijk).

Ik lig daarstraks half te maffen in de zetel, gaat de bel. Ik doe open en staan 5 gasten van de scouts (17-18jaar). Voor ik iets kan zeggen beginnen ze driekoningen te zingen. (Paar dagen te laat maar soit oké)

Ik zeg hun dat het helaas echt niet uitkomt en ik ook gewoon niks cash in huis heb
- Oh maar wij moeten geen geld hoor mijnheer, gewoon wat te drinken, een pintje of jeneverke ofzo, is ook goed.
Ik antwoord hem van ja sorry ik ben gisteren positief getest, als jullie seffes nog gans het dorp afgaan dan gaat het leuk worden, anders heel graag.

4 van die gasten: "Oei sorry voor het storen" "Veel beterschap" "Verzorg u goed"
En dan natuurlijk altijd die ene erbij "Een blikske of fleske voor onderweg mag ook hoor"

:laugh: dat is echt wel een wtf moment @Myllana.
Maar het lijkt mij dat ze dat bedoelde als een enorme diss naar u. Als in "amaai komt die van u? Uwe vent moet dan wel echt goed zaad hebben!".

De volgende keer dat ge ze ziet zou ik er toch op slaan zuh :angry:.
Ja het ding is, toen ze het pas zei vroeg ik met mijn achterdochtige en jaloerse ass mezelf natuurlijk als eerste af vanwaar ze hem kent en wat ze juist bedoelde met "goed". Pas daarna had ik door dat ik juist gedist was door een ouwe taart die m.a.w. bedoelde dat ik wss kapotlelijk ben.😭

Toen mijn vrouw zwanger was van de tweede, was ze echt heel de zwangerschap heel misselijk.

Ik ging naar haar werk op iets te regelen, zegt haar collega doodleuk, oei is ze zo ziek, dat zal slecht zaad zijn. Om dan heel snel sorry grapje te zeggen toen hij mijn reactie zag.

Dan krijg ik toch liever te horen dat het zaad goed is.
:laugh:
Kan me wel voorstellen dat je liever hoort dat het goed is.
Ik heb al spijt dat het tegen mijn man heb gezegd.🙄
Afgelopen weekend verbleven we in een hotel en ja ik slaap in een ander bed altijd zeer slecht en was dus na de eerste nacht opgestaan met een een pijnlijke nek.
Eerste wat die sukkel vraagt is of hij er anders wat van zijn goed zaad op moet doen want dan ben ik direct genezen. Volgens hem.
Ik ga dit echt voor de rest van mijn leven moeten aanhoren hé.😑

Ja het ding is, toen ze het pas zei vroeg ik met mijn achterdochtige en jaloerse ass mezelf natuurlijk als eerste af vanwaar ze hem kent en wat ze juist bedoelde met "goed". Pas daarna had ik door dat ik juist gedist was door een ouwe taart die m.a.w. bedoelde dat ik wss kapotlelijk ben.😭

:laugh:
Kan me wel voorstellen dat je liever hoort dat het goed is.
Ik heb al spijt dat het tegen mijn man heb gezegd.🙄
Afgelopen weekend verbleven we in een hotel en ja ik slaap in een ander bed altijd zeer slecht en was dus na de eerste nacht opgestaan met een een pijnlijke nek.
Eerste wat die sukkel vraagt is of hij er anders wat van zijn goed zaad op moet doen want dan ben ik direct genezen. Volgens hem.
Ik ga dit echt voor de rest van mijn leven moeten aanhoren hé.😑
En had het geholpen?

Altijd beangstigend dat elk moment hier op aarde gewoon uw laatste kan zijn. Lekker genieten van een boottochtje: baf, een hele rotswand op u en gedaan. In een paar seconden tijd van deze aarde weggevaagd.
Eenders waar he. Uwe buur die zijn gas laat opstaan, ene die met zijn zattekloten in de auto stapt en u van de baan maait, ... wrong place, wrong time... fuck zeg, elke dag dat ge leeft is eigenlijk een overwinning.

Van mijzelf lig ik daar niet zo wakker van. Als het lot mij ongunstig gezind is hoop ik gewoon dat het keihard is en bijgevolg keisnel voorbij is. Geen zin om voor onbepaalde tijd vanaf mijn nek verlamd te zijn.

Hét horrorscenario dat ik echt nog regelmatig voor me zie is zoonlief die besluit om opeens de straat over te steken. Hoe dat die mens kunnen stoppen is, geen flauw idee, maar het is gelukt. Ik brullen, zoonlief brullen omdat papa brult, die mens in de auto lijkbleek, moeder tieren en mij al half beginnen afmotten omdat hij van mij wegspringt...écht, het blijft mij gewoon achtervolgen. Ik kan daar heel onrustig door worden en het is echt bij mij blijven hangen. Zo dichtbij...

Van mijzelf lig ik daar niet zo wakker van. Als het lot mij ongunstig gezind is hoop ik gewoon dat het keihard is en bijgevolg keisnel voorbij is. Geen zin om voor onbepaalde tijd vanaf mijn nek verlamd te zijn.

Hét horrorscenario dat ik echt nog regelmatig voor me zie is zoonlief die besluit om opeens de straat over te steken. Hoe dat die mens kunnen stoppen is, geen flauw idee, maar het is gelukt. Ik brullen, zoonlief brullen omdat papa brult, die mens in de auto lijkbleek, moeder tieren en mij al half beginnen afmotten omdat hij van mij wegspringt...écht, het blijft mij gewoon achtervolgen. Ik kan daar heel onrustig door worden en het is echt bij mij blijven hangen. Zo dichtbij...
Ik ken het gevoel. Verschrikkelijk gewoon.

Hier onze jongste die zich op een parking losrukte en het op een lopen zette. (Ik had 3 zwemzakken en 2 kindjes vast). Ik ook brullen, hij beginnen lachen en harder lopen. BAF tegen de zijkant van een (stapvoets) voorbijrijdende camionette. Hij viel en die camionette is nog over zijn voet gereden. Gelukkig niets aan overgehouden, maar ik heb daar zwaar van afgezien.
2 seconden vroeger en hij lag eronder..

Da is nu 6 jaar geleden en nog krijg ik het lastig als ik een klein kindje zie dat "los"loopt.
Als wij op een parking, of op een voetpad wandelen heb ik nog steeds zijn hand vast. Da manneke is nu bijna 8j.
Ik schiet er s'nachts af en toe nog wakker van. Ik durf onze oudsten (12j) zelfs niet alleen met de fiets naar school laten gaan.

Hier onze jongste die zich op een parking losrukte en het op een lopen zette. (Ik had 3 zwemzakken en 2 kindjes vast). Ik ook brullen, hij beginnen lachen en harder lopen. BAF tegen de zijkant van een (stapvoets) voorbijrijdende camionette. Hij viel en die camionette is nog over zijn voet gereden. Gelukkig niets aan overgehouden, maar ik heb daar zwaar van afgezien.

Da is nu 6 jaar geleden en nog krijg ik het lastig als ik een klein kindje zie dat "los"loopt.
Als wij op een parking, of op een voetpad wandelen heb ik nog steeds zijn hand vast. Da manneke is nu bijna 8j.
Ik schiet er s'nachts af en toe nog wakker van. Ik durf onze oudsten (12j) zelfs niet alleen met de fiets naar school laten gaan.
Ik ben naast verkeer ook panisch met frituurvet.

Een keer iets in een gewone kookpot gefrituurd. Daarna zet ik die pot buiten, een stuk in de tuin, om af te koelen.
Opeens was men zoontje naar buiten geglipt en ik zie hem naast die pot staan om zijn handen daarin te steken. Ik brul, hij lacht en steekt z'n twee handen erin.
Gelukkig was het al genoeg afgekoeld maar ik zag al twee gefrituurde kinderhandjes voor me.

Een keer iets in een gewone kookpot gefrituurd. Daarna zet ik die pot buiten, een stuk in de tuin, om af te koelen.
Opeens was men zoontje naar buiten geglipt en ik zie hem naast die pot staan om zijn handen daarin te steken. Ik brul, hij lacht en steekt z'n twee handen erin.
Gelukkig was het al genoeg afgekoeld maar ik zag al twee gefrituurde kinderhandjes voor me.
Mijn hart stopt al van het gewoon te lezen :eek:

Holy shit. Da's sowieso een minihartaanval.

1641990512057.png

@Pan Indien je deze misplaats vindt, let me know, dan haal ik hem direct weg.

Laatst bewerkt:

Gelukkig ben jij toen ter plaatse niet overleden. Dat is om een hartaanval van te krijgen! :frown:

Ik was een paar weken geleden samen met een vriendin op de parking van een binnenspeeltuin toen er een kindje wegliep van zijn mama.
Die kleine bezem was met zijn korte beentjes sneller dan de snelheid van het licht zo hé volgens mij was hij net geen 3 ofzo en die mama maar rennen, schreeuwen, hijgen en janken. :unsure:

Hij keek niet op of om, bleef maar als een bezettene rennen.
Ik heb dan maar een paar stappen opzij gezet en hem vast genomen bij zijn jasje.
Het was dat of de straat op rennen en dat laastse was geen optie.
Die arme vrouw was zo dankbaar hé maar ik wil niet weten wat de gevolgen anders waren geweest. Krijg het Spaans benauwd als ik bedenk dat het mijn zoontje had kunnen zijn.:frown:

Ik was een paar weken geleden samen met een vriendin op de parking van een binnenspeeltuin toen er een kindje wegliep van zijn mama.
Die kliene bezem was met zijn korte beentjes sneller dan de snelheid van het licht zo hé volgens mij was hij net geen 3 ofzo en die mama maar rennen, schreeuwen, hijgen en janken. :unsure:

Hij keek niet op of om, bleef maar als een bezettene rennen.
Ik heb dan maar een paar stappen opzij gezet en hem vast genomen bij zijn jasje.
Het was dat of de straat op rennen en dat laastse was geen optie.
Die arme vrouw was zo dankbaar hé maar ik wil niet weten wat de gevolgen anders waren geweest. Krijg het Spaans benauwd als ik bedenk dat het mijn zoontje had kunnen zijn.:frown:
Had ik onlangs in de Efteling toen ik aan het nakijken was langs waar de ingang/wachtrij was voor een attractie; het ene moment stond de kleinste nog aan mijn been en plots was die ook sneller dan het licht compleet verdwenen. Gelijk in paniek dat ze ontvoerd was ofzo (they would regret).
Had ze zich achter een bord verstopt en stond ze daar te giechelen.

Terug
Bovenaan