Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wie laat er zijn kind nu slijm meebrengen naar Oudejaar bij een ander thuis? Slijm.
We zijn een uur bezig, de kinderen hebben elkaar gevonden over YouTube en Roblox dus dat is een win. Het eten is schitterend maar die van mij kan koken dus daar had ik al geen twijfel over. Ik verveel mij wel. Het gaat voor de moment over ziekteverzekeringen en voor welke ingrepen wie wat al heeft moeten betalen.
Dus jij zit midden een gesprek aan tafel, op oudejaar, op uw smartphone te tokkelen?

In Turnhout is een bewakingsfirma ingezet om het vrijdag bij een gasexplosie zwaar beschadigde appartementsgebouw (en het aanpalende gebouw) te bewaken. ... Die voorzorgsmaatregel komt er nadat mensen spullen van bewoners uit het puin haalden en meenamen.

In Turnhout is een bewakingsfirma ingezet om het vrijdag bij een gasexplosie zwaar beschadigde appartementsgebouw (en het aanpalende gebouw) te bewaken. ... Die voorzorgsmaatregel komt er nadat mensen spullen van bewoners uit het puin haalden en meenamen.
Ik verschiet van niks meer. Plunderaars hebde overal.

“Iedereen die met kinderen werkt zal binnenkort een blanco strafregister moeten hebben. Het doel is dat mensen die veroordeeld zijn voor zedendelicten niet meer met kinderen werken.” Euh wadde? Dus tot nu toen konden pedofielen vrijwilliger zijn bij de jeugdbeweging ofzo?
Oeie, wat met al die misdienaars? :unsure:

“Iedereen die met kinderen werkt zal binnenkort een blanco strafregister moeten hebben. Het doel is dat mensen die veroordeeld zijn voor zedendelicten niet meer met kinderen werken.” Euh wadde? Dus tot nu toen konden pedofielen vrijwilliger zijn bij de jeugdbeweging ofzo?
Vrijwilliger >< werken

Ze maken er graag gebruik van om die onbetaalde jobs met jongeren en kinderen te doen waar er vaak niet zoveel mensen voor staan te springen. Mee op kamp of monitor speelplein of toezicht, vormsel catechese… (er zijn meer goedbedoelende en correcte volwassenen in die functies natuurlijk maar het is wél een gemeenschappelijk punt in een heel aantal zaken.)

Ruim voor de Kerst een pakje besteld, prima kunnen volgen tot er dus plots stond ‘geleverd’.
Nope.
Was via Fruugo. Niet écht aan te raden want duur (merkbaar) en veel gewoon uit China maar nood brak wet. Klantendienst verstond nougatbollen Engels dus geen hulp.
Vandaag doe ik puur toevallig de voordeur open om naar buiten te dweilen en daar ligt het, gewoon op de stoep. Alsof het zes oorlogen heeft meegemaakt maar inhoud ok.

Enkele maanden terug een gigantische droom gehad over een vakantie op hotel en een gans weirdo verhaal errond. 1 detail was dat ik met een mtb door het hotel reed en daardoor achtervolgd werd door alles en iedereen omdat dit zeer illegaal bleek te zijn maar ik was kunnen ontsnappen. Soit wakker geworden en eigenlijk nooit meer aan gedacht in al die weken/maanden.

Nu vannacht werd ik plotsklaps wakker met een zeer levendige droom dat een ex collega van mij een WhatsApp stuurde met daarop de bewakingsbeelden van mij in dat hotel op die mtb en dat alles alsnog uitgekomen was en dat ik het gevang ging invliegen.

Man ons brein is toch ondoorgrondelijk 😁

Terug
Bovenaan