Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij zit midden een gesprek aan tafel, op oudejaar, op uw smartphone te tokkelen?Wie laat er zijn kind nu slijm meebrengen naar Oudejaar bij een ander thuis? Slijm.
We zijn een uur bezig, de kinderen hebben elkaar gevonden over YouTube en Roblox dus dat is een win. Het eten is schitterend maar die van mij kan koken dus daar had ik al geen twijfel over. Ik verveel mij wel. Het gaat voor de moment over ziekteverzekeringen en voor welke ingrepen wie wat al heeft moeten betalen.
Hoe laat je ook anders aan je gasten zien dat het je geen hol interesseert?Dus jij zit midden een gesprek aan tafel, op oudejaar, op uw smartphone te tokkelen?
Dus jij zit midden een gesprek aan tafel, op oudejaar, op uw smartphone te tokkelen?
Dat is nu al de 10e keer dat die een nummer 2 moet gaan doen, kan ze niet goed tegen het eten ofzo?Maar nee! Hoe onbeleefd denk je dat ik ben???
Ik kruip op het toilet.
Dat is nu al de 10e keer dat die een nummer 2 moet gaan doen, kan ze niet goed tegen het eten ofzo?

Ik verschiet van niks meer. Plunderaars hebde overal.![]()
Bewakingsfirma ingezet bij ingestort gebouw in Turnhout: “Mensen zochten in het puin naar spullen”
In Turnhout is een bewakingsfirma ingezet om het vrijdag bij een gasexplosie zwaar beschadigde appartementsgebouw (en het aanpalende gebouw) te bewaken. Dat meldt VRT NWS, en wordt bevestigd aan onze redactie. Die voorzorgsmaatregel komt er nadat mensen spullen van bewoners uit het puin haalden...www.nieuwsblad.be
In Turnhout is een bewakingsfirma ingezet om het vrijdag bij een gasexplosie zwaar beschadigde appartementsgebouw (en het aanpalende gebouw) te bewaken. ... Die voorzorgsmaatregel komt er nadat mensen spullen van bewoners uit het puin haalden en meenamen.
Ah, dat is iets anders. Carry on.Maar nee! Hoe onbeleefd denk je dat ik ben???
Ik kruip op het toilet.
't waren oesters he!Dat is nu al de 10e keer dat die een nummer 2 moet gaan doen, kan ze niet goed tegen het eten ofzo?

Oeie, wat met al die misdienaars?“Iedereen die met kinderen werkt zal binnenkort een blanco strafregister moeten hebben. Het doel is dat mensen die veroordeeld zijn voor zedendelicten niet meer met kinderen werken.” Euh wadde? Dus tot nu toen konden pedofielen vrijwilliger zijn bij de jeugdbeweging ofzo?

Vrijwilliger >< werken“Iedereen die met kinderen werkt zal binnenkort een blanco strafregister moeten hebben. Het doel is dat mensen die veroordeeld zijn voor zedendelicten niet meer met kinderen werken.” Euh wadde? Dus tot nu toen konden pedofielen vrijwilliger zijn bij de jeugdbeweging ofzo?
Ze maken er graag gebruik van om die onbetaalde jobs met jongeren en kinderen te doen waar er vaak niet zoveel mensen voor staan te springen. Mee op kamp of monitor speelplein of toezicht, vormsel catechese… (er zijn meer goedbedoelende en correcte volwassenen in die functies natuurlijk maar het is wél een gemeenschappelijk punt in een heel aantal zaken.)“Iedereen die met kinderen werkt zal binnenkort een blanco strafregister moeten hebben. Het doel is dat mensen die veroordeeld zijn voor zedendelicten niet meer met kinderen werken.” Euh wadde? Dus tot nu toen konden pedofielen vrijwilliger zijn bij de jeugdbeweging ofzo?

Hey, Hey, Mooi meisje. Of is het belle fille in Brussel?Wat als... iedereen deze functionaliteit zou hebben in zijn auto?