Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De 43-jarige vrouw en 44-jarige man hebben in totaal acht kinderen uit vorige relaties.
Aanleiding zou het feit zijn dat een van hen aangegeven had de relatie te beëindigen.
In ieder geval kwamen er plots messen aan te pas tijdens de ruzie. De vrouw zou daarbij een broodmes vast hebben gehad en bedreigde de man. Die laatste haalde daarop een groot keukenmes tevoorschijn en stak toe.

die acht kinderen gaan ongetwijfeld een gouden toekomst tegemoet.

Terwijl het niet aan het donderden ofzo was is de bliksem hier achter ingeslagen op het veld. Miljaar wat een knal, dacht efkes dat het huis weg was. :lol:

Is een plus artikel maar dit illustreert hoe gek de huizenmarkt is:

In het vierde trimester was er één atypische tendens: in het goedkoopste segment, namelijk in de prijscategorie tot 300.000 euro, daalden de prijzen tegenover het derde trimester van 2021

Das heel ruim bemeten :unsure:

Wij hebben het geluk al jaren een eigen huis te hebben maar ik zou depressief worden moesten we er nu opnieuw moeten aan beginnen.
Zal zo voor steeds meer mensen een onbereikbare droom blijven

Is een plus artikel maar dit illustreert hoe gek de huizenmarkt is:

In het vierde trimester was er één atypische tendens: in het goedkoopste segment, namelijk in de prijscategorie tot 300.000 euro, daalden de prijzen tegenover het derde trimester van 2021

Das heel ruim bemeten :unsure:

Wij hebben het geluk al jaren een eigen huis te hebben maar ik zou depressief worden moesten we er nu opnieuw moeten aan beginnen.
Zal zo voor steeds meer mensen een onbereikbare droom blijven
Hoe bedoel je ruim bemeten?
Ik denk dat er maar weinig regio's nog instapklare (ik bedoel niet gerenoveerde maar gewoon netjes onderhouden woningen met cv, een volwaardige badkamer,.. vanuit de jaren 70-80 bvb) woningen te vinden zijn goedkoper dan 200.000 in deze tijden.
Dus dan is 200k-300k het goedkoopste segment want alles goedkoper dan 200k dient in 70% van de gevallen (cijfer op basis van buikgevoel) volledig gestript te worden of afgesmeten te worden. 😓

Maar zelf ook HÉÉL blij dat ik aan 25j een krot heb gekocht en gerenoveerde want vandaag zou ik nog net wél een 1slaapkamerappartement in een goedkope regio kunnen betalen, maar zeker niet de gezinswoning die ik nu heb.

WTF moment van enkele jaren geleden :)

Iets posten. X heeft kritiek en zegt dat ik fout ben.
Niet rechtstreeks (dat deed ik vroeger zelden), maar zo ergens tussen de lijnen door, voorzichtig aangeven dat ik fout zat en dat X gelijk heeft.
En daarbij in "eigen bewoordingen" in feite gewoon voor 99% identiek hetzelfde zeggen als X.

X die dat totaal niet door had (blijkbaar begrijpen véél mensen mijn posts niet altijd, ik heb de laatste tijd daar wél hard aangewerkt) en dan verder afgebrand worden, dat wat ik net gepost heb dikke zever is, en ik 100% ongelijk heb.

Daarna de discussie beëindigd want ja, iemand gelijk geven en dan als reactie krijgen dat je ongelijk hebt = end of discussion? :laugh:

Niet rechtstreeks (dat deed ik vroeger zelden), maar zo ergens tussen de lijnen door, voorzichtig aangeven dat ik fout zat en dat X gelijk heeft.
En daarbij in "eigen bewoordingen" in feite gewoon voor 99% identiek hetzelfde zeggen als X.

X die dat totaal niet door had (blijkbaar begrijpen véél mensen mijn posts niet altijd, ik heb de laatste tijd daar wél hard aangewerkt) en dan verder afgebrand worden, dat wat ik net gepost heb dikke zever is, en ik 100% ongelijk heb.

Daarna de discussie beëindigd want ja, iemand gelijk geven en dan als reactie krijgen dat je ongelijk hebt = end of discussion? :laugh:
'k Snap het niet.

Ik denk dat je gelijk hebt.

Wie laat er zijn kind nu slijm meebrengen naar Oudejaar bij een ander thuis? Slijm.
We zijn een uur bezig, de kinderen hebben elkaar gevonden over YouTube en Roblox dus dat is een win. Het eten is schitterend maar die van mij kan koken dus daar had ik al geen twijfel over. Ik verveel mij wel. Het gaat voor de moment over ziekteverzekeringen en voor welke ingrepen wie wat al heeft moeten betalen.

Terug
Bovenaan