Pino is wel ubercoolDe wereld stuurt zijn mooiste vrouwen en wat stuurt België? Pino.![]()
Dat is dan een zelf-ontworpen exclusieve creatie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pino is wel ubercoolDe wereld stuurt zijn mooiste vrouwen en wat stuurt België? Pino.![]()
Snuffalupagus FTWPino is wel ubercool
Je hebt gelijkSnuffalupagus FTW

Deze pino mag anders wel eens langskomen. Ge laat ze alle hoeken van de kamer zien en tegelijk is uw vloer gekuist.De wereld stuurt zijn mooiste vrouwen en wat stuurt België? Pino.![]()
Had to Google that...Snuffalupagus FTW

het poser gehalte van zo een Ford Ranger is natuurlijk veel groter dan een gewone camionette uiteraardDe aannemer die bij de buren de badkamer aan het verbouwen is rijd met een Ford Ranger Raptor rond die hier af en toe voor de deur staat.
Nu rijden wij met een Hyundai Tucson rond waarvan ik dacht dat dat geen kleine wagen is maar als je die dan naast elkaar ziet
Er plakt uiteraard een LPG-sticker op wat het fiscaal nog eens interessanter maakt natuurlijk, maar ik snap de meerwaarde toch niet tegenover een gewone camionette hoor.
De aannemer van onze badkamer heeft een Fiat 500 en zo'n Fiat Doblo camionete als hij al niet met de grote werkcamionette komt.het poser gehalte van zo een Ford Ranger is natuurlijk veel groter dan een gewone camionette uiteraard
Voor pompoenen is hij toch uitermate geschikt!Hier in de familiekring iemand die een Ford Ranger heeft om groenten van de versmarkt te halen. Dat ding wordt ook wel privé gebruikt, maar goed, ik denk dat een standaard camionette daar wel beter geschikt voor is. Heck, zelfs een koelwagen.

Dochter heeft ook 2 Billy's op school, toch ook snel verduidelijking gegeven naar mijn moeder dat beide meisjes zijn, geen jongens, toen de dochter haar vertelling over grote Billie en kleine Billy begon te doen.Daarnet voor het eerst telefonisch oudercontact gehad van ons zoontje.
Nadat de juffrouw meermaals HIJ zei over een bepaald klasgenootje waar ons zoontje veel mee speelt, stellen we nu dus vast dat dat klasgenootje geen meisje is zoals we tot nu toe altijd dachten. Was toch wel even een wtf-momentje![]()

Van een jongen met als nickname grote Billie zou ik me als moeder van een dochter ook wel zorgen makenDochter heeft ook 2 Billy's op school, toch ook snel verduidelijking gegeven naar mijn moeder dat beide meisjes zijn, geen jongens, toen de dochter haar vertelling over grote Billie en kleine Billy begon te doen.![]()
Past evengoed hier als in slowchat: daarnet de dochter toch ook maar efkes weggetrokken, de loodgieter heeft ze al een paar keer gezien, die kwam net voor bedtijd een offerte binnen steken. Vliegt ze rond zijn been om hem te knuffelen, hoofd vleien tegen zijn..euhm..."gereedschapsgordel".Van een jongen met als nickname grote Billie zou ik me als moeder van een dochter ook wel zorgen maken

Zozo.. de loodgieter dusPast evengoed hier als in slowchat: daarnet de dochter toch ook maar efkes weggetrokken, de loodgieter heeft ze al een paar keer gezien, die kwam net voor bedtijd een offerte binnen steken. Vliegt ze rond zijn been om hem te knuffelen, hoofd vleien tegen zijn..euhm..."gereedschapsgordel".
Geen idee of ik nu wil dat ze snel groeit of krimpt![]()
Je dochter heeft hem alvast goedgekeurd! 
Een penis spreken we niet aan met "ze"Geen idee of ik nu wil dat ze snel groeit of krimpt![]()

Dan zou ik kiezen voor krimpen want als de volgende loodgieter 1m85 is en die daaropvolgend 1m90 dan ben je nog lang niet van de miserie vanaf.Past evengoed hier als in slowchat: daarnet de dochter toch ook maar efkes weggetrokken, de loodgieter heeft ze al een paar keer gezien, die kwam net voor bedtijd een offerte binnen steken. Vliegt ze rond zijn been om hem te knuffelen, hoofd vleien tegen zijn..euhm..."gereedschapsgordel".
Geen idee of ik nu wil dat ze snel groeit of krimpt![]()