Daar kan je niet rechtsaf: de foto is gemaakt vanop het Engels Plein.Dat is wel echt wtf, die volgende foto’s zien er veel minder geestig uit.
Gelukig rij ik daar nooit rechtdoor, altijd rechtsaf.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kan je niet rechtsaf: de foto is gemaakt vanop het Engels Plein.Dat is wel echt wtf, die volgende foto’s zien er veel minder geestig uit.
Gelukig rij ik daar nooit rechtdoor, altijd rechtsaf.![]()
Betweter.Daar kan je niet rechtsaf: de foto is gemaakt vanop het Engels Plein.

Ik heb voor zo een brug gestaan vorige week (in Brugge wel ) en het dicht gaan diirt al meer dan een minuut. Open gaan zal wss nog langer duren. Ik snap dus ook totaal niet hoe zoiets gebeurt. Daar zat een broekschijter achter het stuur die duidelijk niet in het verkeer hoort.Vanaf dat ding omhoog gaat laat ge u toch achteruit bollen? Tis niet dat dat in 2 sec rechtop staat

Straf, je gaat toch op zijn minst expliciete toestemming moeten geven voor Colruyt die data kan gebruiken en verkopen aan hun leveranciers. In het privacy charter staat nergens vermeld dat ze mijn bewegingen in de winkel registreren, enkel de locatie van de winkel en aankopen. Maw. ze weten wat ik gekocht heb, waar en wanneer maar er staat niet dat ze me volgen en registreren hoe lang ik voor rek x of y heb gestaan.Les gekregen over GDPR op het werk. Mooi wist-je-datje die ook wtf was.
De reden dat collruyt werkt met TL lampen is omdat er wifi sensoren in zitten.
Je gaat binnen. Je wifi signaal wordt door zo een sensor opgepikt en overal waar je bent wordt dat getraceerd. Zo weten ze bij welke producten je lang blijft staan.
Maar dan weten ze nog steeds niet wie je bent. Tot je aan de kassa komt, dan vragen ze om je extra kaart te scannen en sta je ook weer onder een tl lamp. Dan wordt de link gemaakt tussen je extra kaart en je ip adres en weten ze wie je bent.
Die gegevens gebruiken ze dan om reclame te sturen en ieder bedrijf die daarbij aangesloten is mag die gegevens ook gebruiken. Dat staat blijkbaar ook op het papier dat je vlug afgetekend hebt voor die Xtra kaart.
Broodje aap. Hun Extra-systeem werkt anders, en er is geen tracking in de winkel (tenzij door een werknemer in die afgesloten gang die dwars boven alle rekken loopt, die gebruiken ze om potentiële winkeldieven in de gaten te houden).Les gekregen over GDPR op het werk. Mooi wist-je-datje die ook wtf was.
Normaal is de ongeschreven regel toch dat als je klaar bent, je zo een plakske achter uw spullen zet. Dus hij had da maar achter zijn pak koeken moeten zetten.Aan de kassa van de supermarkt staat er een man voor mij die 1 pakje! koekjes heeft.
Ik leg mijn boodschappen met ruime afstand ertussen neer (om dat vettig tussenplaatje niet te moeten vastnemen).
Plotseling roept de kassierster dat ik er iets tussen moet zetten.
WANT ANDERS GAAT MENEER ALLES MOETEN BETALEN HOOR!
Serieus, die mens heeft 1 pakje koeken, dat kunt ge toch wel onthouden zekers![]()
Uw wensen niet voor werkelijkheid nemen he.Toen ik deze titel in een schicht eerst las als "Eddy Planckaert ligt bloot in thuis":
Bekijk bijlage 5405

Dat gebeurt al jaren en jaren in elke winkel die je binnen komt. Ik heb een zeer gelijkaardig verhaal (tracken waar je loopt en hoe lang) 10 jaar geleden al gehoord. Met het verschil dat men toen vertelde dat het via Bluetooth ging.Straf, je gaat toch op zijn minst expliciete toestemming moeten geven voor Colruyt die data kan gebruiken en verkopen aan hun leveranciers. In het privacy charter staat nergens vermeld dat ze mijn bewegingen in de winkel registreren, enkel de locatie van de winkel en aankopen. Maw. ze weten wat ik gekocht heb, waar en wanneer maar er staat niet dat ze me volgen en registreren hoe lang ik voor rek x of y heb gestaan.
Lijkt me een vrij flagrante inbreuk.
Collega die niet wist dat er een rekenmachine op de pc staat. Ze is 60 jaar oud maar toch.
Deze morgen Corona alert app die rood kleurt ivm verhoogd risico. Moest contact trace centrum bellen.
Na 30 min pas iemand aan de lijn gekregen, val ik zonder netwerk na 2 woorden te zeggen. Bel een tweede keer weer 30 min wachten super slechte verbinding, valt verbinding weer weg midden in het gesprek. 3de keer minder lang moeten wachten en goede verbinding, moet mij gaan testen. Ik ga per sms een code krijgen.
Na de sms wil ik een afspraak maken, weigert die mijn code. Kan ik morgen terug beginnen met de bellen.
En het mag niet gebruikt worden voor reizen ed. (Wat logisch is). Maar hoe gaan ze dat controleren?Je moet wel een aantal symptomen aanduiden die je zogezegd hebt en dan krijg je meteen een code.Self Assessment Testing
Bedankt voor uw hulp bij het beschermen van uw gezondheidsat.info-coronavirus.be
Ik heb het op deze manier gedaan omdat contact tracing mij na een week nog steeds niet gebeld heeft, ondanks hoogrisico contact.
Dat moeten ze niet, een reisattest ziet er gans anders uit en wordt in het Engels of Frans opgesteld.En het mag niet gebruikt worden voor reizen ed. (Wat logisch is). Maar hoe gaan ze dat controleren?
Ah oké, wist ik niet.Dat moeten ze niet, een reisattest ziet er gans anders uit en wordt in het Engels of Frans opgesteld.