Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik vermoed dat het zoiets gaat zijn. Ik heb het nog niet bekeken. Daarover kan @Squidward dan weer meer info geven.
Een grote groep mensen die financieel zwaar in een put zitten, krijgen de kans mee te dingen naar een grote geldprijs. Ze spelen ‘klassieke’ kinderspelletjes maar met dodelijke - en gruwelijk, schijnt heel grafisch te zijn - gevolgen. Er zit kennelijk wel ook een goed verhaal achter.
Ik heb het zelf niet gezien, ik ben geen fan van te veel elementen van de serie om het te bekijken. Maar als Squid voel ik mij natuurlijk wel deel van het geheel.

ik heb het afgelopen weekend bekeken. vind het de hype niet waard, maar heb ook al slechtere dingen gezien.
beter als bird box.
het gedeelte van het verhaal met de VIP's was vreselijk slecht vond ik; alles over het spel zelf vrij goed.

Squid Game is best goe.
Goed acteerwerk, leuke setting en visueel sterk.
Qua goorheid valt het wel mee hoor. Game of Thrones is bijvoorbeeld erger.

Mijn 'what the fuck' momentje... Twitch die gehacked werd en die zijn financieel rapport nu aan het leaken is op het internet.
Wat die top 100 streamers binnenhalen per maand aan subscriptions alleen is toch te zot.
Misschien eens tijd om mijn beste Anglais naar boven te halen, mijn hond af en toe eens in beeld brengen en mijn vrouw naar voren brengen als een Twitch-Tot :p

Dat gesuggereerd programma ‘ik wil een kind’ vind ik er nu toch echt los over. Bedrijven gaan dan nog zo onnozel zijn om te sponsoren en het hek is van de dam. Wie bedenkt er zo iets?

Ik heb hetzelfde programma al eens bekeken op Nederlandse tv. (Hier te herbekijken)
In sommige gevallen vond ik het triest voor de kinderen, in de meeste gevallen gaf het een beter inzicht en was het zeker wel ok voor het kind.

Als iemand echt een kind wil dan kan je het toch niet verhinderen. Zie BOM/BAM-moeders etc.

Terug
Bovenaan