Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ja, wel raar dat ik er niks van terug kan vinden als ik het opzoek. Maar er was sprake van.
Ja, was een van de ballonetjes die aquafin opwerpte om hun rekeningen betaald te krijgen. Net zoals het ridicule idee dat zij zouden moeten kunnen beslissen om een deel van uw regenwaterput te laten leeglopen als er hevige regenval voorspeld wordt omdat ze al jaren te weinig en verkeerde infrastructuur aanleggen.

@straight_six

@straight_six
Zot zeg. Een beetje mijn put laten leeglopen voor aangekondigde neerslag.. Ze zitten er meer naast dan erop met hun neerslag en dan sta ik daar.

Edit: blijkbaar moet je intekenen als je het wil doen. Not gonna happen of het zou moeten een hele grote premie zijn.

Best ook een wtf waard. Proberen om te frauderen en dat normaal vinden ook en er trots voor uitkomen.

Sommige forumleden hier hebben een voorbeeld bij!

Best ook een wtf waard. Proberen om te frauderen en dat normaal vinden ook en er trots voor uitkomen.

Ze zetten tenminste al een reactie van een deftig persoon onder het artikel, dat is al meer duiding dan ik op hoopte in zo'n showbiz-zever-artikel. Chance dat ze ondertussen ergens een laag-in-het-alfabet-list beroemdheid is, anders zou zoiets nog mensen op ideeën brengen. Men zou dat beter meteen afserveren voor wat het is: belachelijk gedrag door iemand die van haar eerste fantasie-uitspraak over gezondheid niet is doodgegaan en beter haar mond zou houden over serieuze zaken.

Alsof niet iedereen op de 1 of andere manier ergens wel de kantjes vanaf loopt. Neenee, er zijn onder ons echt mensen die heiliger zijn dan de paus :sarcastic:
Als het op volksgezondheid aankomt heb ik liever niet dat mensen 'de kantjes eraf lopen'.

Als ze heilig overtuigd zijn van homeopathie/bidden/whatever en ze schaden enkel zichzelf ermee? Dat ze dan maar doen. Maar het stopt wanneer er een collectief risico is.

Als je dan leest dat het daar niet gelukt is, maar bij velen andere wel (en er effectief al iemand op non actief is gezet daardoor) dan stel je toch wel serieuze vragen

Alsof niet iedereen op de 1 of andere manier ergens wel de kantjes vanaf loopt. Neenee, er zijn onder ons echt mensen die heiliger zijn dan de paus :sarcastic:
Zo kan je alles goedpraten natuurlijk. Iemand zonder recht van spreken verkondigt hier trots dat ze geen vaccin wou maar toch frauduleus het bewijs van vaccinatie wou hebben. Laat ons zoiets a.u.b. veroordelen zoals elke beschaafde samenleving moet doen zeg, in ons soft systeem is dat het enige dat ons nog rest.

Zo kan je alles goedpraten natuurlijk. Iemand zonder recht van spreken verkondigt hier trots dat ze geen vaccin wou maar toch frauduleus het bewijs van vaccinatie wou hebben. Laat ons zoiets a.u.b. veroordelen zoals elke beschaafde samenleving moet doen zeg, in ons soft systeem is dat het enige dat ons nog rest.
Ik praat toch niets goed? Mensen zijn altijd heel rap om een ander af te branden zondat dat ze eens in eigen boezem kijken. Maar goed, die discussie hebben we al eens gevoerd denk ik.

Verder is dit verhaal gewoon een storm in een glas water, want er is uiteindelijk niks gebeurd.

Ik praat toch niets goed? Mensen zijn altijd heel rap om een ander af te branden zondat dat ze eens in eigen boezem kijken. Maar goed, die discussie hebben we al eens gevoerd denk ik.
En zo moet uiteindelijk iedereen zwijgen, want kijk toch eens in eigen boezem.

Volgens mij is het gezegde iets in de trant van "als alle gedegouteerden verdwijnen, blijven alleen de degoutanteriken over".

Da's echt zo een GATachterlijk mens he :doh:

Eerst een cadeau van €80.000 accepteren, u zes maand laten verwennen en dan zeggen "nee,'t wordt niks tussen ons", ge zou voor minder met plantenbakken beginnen gooien :scream:

Eerst een cadeau van €80.000 accepteren, u zes maand laten verwennen en dan zeggen "nee,'t wordt niks tussen ons", ge zou voor minder met plantenbakken beginnen gooien :scream:

WTF-moment: Ilse De Meulemeester die blijkbaar al 50 jaar is :oink:

Ook nogal eenzijdig verteld precies, volledig vanuit het standpunt van wat uiteindelijk gezien een ware psychopaat lijkt te zijn. Zou me niet verbazen mocht het toch net iets in elkaar zitten dan hij het vertelt.

“Kies maar een juweel, je krijgt het van mij op voorwaarde dat je een keer met mij uit eten gaat”, zei Perdaems. Ilse koos er een prachtig juweel uit. De rekening van 80.000 euro was voor de frituurbaas. Het etentje erna interpreteerde Perdaems (toen 57) als het begin van een droomrelatie met een prachtige, vijftien jaar jongere ex-miss. Hij had toen al beter moeten weten: Ilse had haar moeder meegebracht naar het etentje.
:laugh:

Ook nogal eenzijdig verteld precies, volledig vanuit het standpunt van wat uiteindelijk gezien een ware psychopaat lijkt te zijn. Zou me niet verbazen mocht het toch net iets in elkaar zitten dan hij het vertelt.
Klopt, maar ze heeft wel een track record om met foute mensen om te gaan.
Deze heeft dan blijkbaar gefraudeerd voor miljoenen en haar ex-partner Glenn Janssens ook + zelfs politiekers omgekocht.

Een klassieker!
Moeder had een recent nieuwe printer bij overlijden (nee, niks met elkaar te maken) dus wij hebben die overgenomen en nu waren deze zomer de cartridges leeg. Een laser dus hebben nog een paar keer staan schudden met die dingen en nog wat verder gekund maar uiteindelijk: leeg was leeg.
Ik kijk om die te vervangen. Blijk ik €100 goedkoper af te zijn met een nieuwe printer te kopen. Ik heb een dikke week zitten googlen om eventueel dupes te vinden maar voor dat model Lexmark specifiek vond ik geen. Ook geen navul kits (als dat al bestaat voor laser cartridges?) en ik ken nu ook niet zoveel om te bestellen ‘op goed geluk’.
Hoe komt dat eigenlijk dat toner en inkt van printers vaak zo duur zijn?

Terug
Bovenaan