Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ja, je hebt daar zeker gelijk in. Het is echter moeilijk om na veertien jaar nog sympathie te hebben met een man die grif toegeeft dat hij zijn vrouw niet graag ziet maar er wel een kind mee koopt. Dat hij haar niet interessant genoeg vind maar wel een huis er mee koopt (afbetaald door haar loon want hij is of werkloos of gaat naar dure restaurants, dure gitaren, dure wijn). Dat er geen seks is maar hij gaat twee maal per jaar op vakantie zonder haar, wil nooit iets doen ‘als gezin’ en bedriegt haar met elke collega en prostituee die hij kan. Psychisch zit er weliswaar meer achter dan gewoon ‘hij is een kloothommel’ maar mijn sympathie met zijn depri-zijn is echt dunnetjes tegenwoordig.
Die man is werkloos en bedriegt zijn vrouw met collega's? :thinking:

Maar ik begrijp je, klinkt als een parasiet... Zo samenleven is geen leven. Die zouden beter uit elkaar gaan.

Die man is werkloos en bedriegt zijn vrouw met collega's? :thinking:

Maar ik begrijp je, klinkt als een parasiet... Zo samenleven is geen leven. Die zouden beter uit elkaar gaan.
Is óf werkloos óf als hij werkt dan is het de ene na de andere vrouw. Hij heeft hogere studies gedaan in een veld dat sowieso in de top 10 ‘ben je eigenlijk niks mee’ studies zit maar hij blijft zichzelf zo schitterend vinden dat hij enkel jobs aanneemt waar men hem ‘vraagt’. Hij gaat dus niet zelf op zoek.

Is óf werkloos óf als hij werkt dan is het de ene na de andere vrouw. Hij heeft hogere studies gedaan in een veld dat sowieso in de top 10 ‘ben je eigenlijk niks mee’ studies zit maar hij blijft zichzelf zo schitterend vinden dat hij enkel jobs aanneemt waar men hem ‘vraagt’. Hij gaat dus niet zelf op zoek.
De kans is groot dat dit Communicatiewetenschappen is :ROFLMAO:

Archeologie, antropologie of moraalwetenschappen zijn ook kanshebbers :)
Ik kan volledig fout zijn, maar ik zie weinig mensen met een gigantisch ego archeologie of antropologie studeren... Is meer "eenzaat" en minder "kijk, ik heb een diploma, erken mijn superioriteit!"

Van op de huidige werf is er redelijk goed zicht op de naastliggende achtertuinen.
Bij 1 wat verdere buurman waren ze al een paar dagen bezig met de fundering voor, ik vermoed, een garage of poolhouse uit te graven en te bekisten. En jawel, vandaag is de betonboer daar, betonmolen,pompwagen, vlindermachine,.... de hele reutemeteut.
Kerel is heel de namiddag bezig om die 60m2 (ruwe schatting) perfect af te strijken, trillen, vlinderen,....
Hij is klaar, kuist alles mooi af, laad zijn gerief is en.... springt achterwaarts in die polybetonvloer, maakt ne, tja, snow-angel (beton-angel?), kleedt zich om en vertrekt.

Discussie met de klant zeker?

Dat het in sommige staten in Amerika niet toegestaan is om regenwater op te vangen (bvb van het dak van je huis) gezien dat water geen eigendom is van u :sarcastic: :sarcastic:

Klopt alhoewel er uitzonderingen zijn zoals belastingschulden, penale boeten, uw achterstallige hypotheekschuld.

wtf moment van de dag: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210902_93114068

Het zal toch nog lang duren voordat ik een zelfrijdende auto zal betrouwen.
Probleem is dat je die systemen kan overrulen. Een Tesla gaat bvb alleen maar remmen wanneer je het gaspedaal niet ingedrukt houdt. En dat zorgt nog wel eens voor problemen.
Het systeem is over 't algemeen veel te timide, ik moet heel vaak reageren op phantom brakes (wagen doet noodstop zonder reden, kan een schaduw van een brug zijn, overgang van type wegdek, een fietser die 1 meter verder op het fietspad rijdt, een paal op een vluchtheuvel die de auto als een mens beschouwd,...)

Terug
Bovenaan