D
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fake of niet, dat einde zag ik niet aankomen. Plottwist a la Netflix.Hun 0 acteerskills is pas wtf
Ugh, die modellen zijn echt graatmager. Totaal niet mooi imo
Ugh, die modellen zijn echt graatmager. Totaal niet mooi imo
serieus, mijne piemel is dikker dan sommige hun dijenZo graatmager zijn die nu ook niet he.
Het ging om de kleren, niet de modellenserieus, mijne piemel is dikker dan sommige hun dijen

maar nu weet hij wel dat er kleren passen op zijn piemel.Het ging om de kleren, niet de modellen![]()
Toch wel.Zo graatmager zijn die nu ook niet he.
Dat zijn net anatomische modellen waar gewoon een laagje vel werd overgetrokkenToch wel.

Ge hebt dus een gratis kamer in de aanbieding zegt?Ik zit voor een maandje terug aan de hotelreceptie. Helpt om het vreemde uitbetalingssysteem van onderwijs op te vangen voor de maand augustus en is iets om handen in de zomer.
Hotel is veel gevraagd voor allerhande sportteams en bijgevolg ook vaak de media die er bij komt. Zit tot na het weekend stampende vol.
Komt er vandaag een inchecken als medewerker van een zeer bekende sportzender. Geen tv gezicht, medewerker.
Krijgt zijn kamer, deze is net als de 23 andere van zijn collega’s een standaardkamer. Meneer moet deze niet betalen, gaat naar bedrijf (eigenlijk is het door statuut van zijn zender eerder ‘wij’ die het betalen)
Ah, neen. Standaardkamer? Nee, dan zal hij wel naar huis rijden. Ik zeg ‘ik kan u niet upgraden (ik zou het al niet doen met zo een houding) want we zitten volledig vol en de ploegen betalen meer en hebben andere noden etc etc.
Neen. Volwassen man met een pruillip gaat gewoon naar Antwerpen en terug rijden de volgende 4 dagen. Hij had een standaard-maar-toch-4-sterren kamer met gratis toegang tot een super wellness. Nope. Gaat naar huis. Mocht het drie weken later zijn en dichter bij mijn finale exit daar, ik rolde met mijn ogen.
Als ge het correct badgke aanhebt van die bepaalde zender en zegt ‘ik kom in de plaats van collega Pruillip’ dan in principe ja.Ge hebt dus een gratis kamer in de aanbieding zegt?
Waar kunnen gegadigden zich aanmelden?Als ge het correct badgke aanhebt van die bepaalde zender en zegt ‘ik kom in de plaats van collega Pruillip’ dan in principe ja.
Wat bedoel je met leeftijd en verjaardag voor december 2021 ?Ik als leerkracht godsdienst tel sowieso al niet mee, mijn vak zou hij in principe 0 mogen hebben en ze kijken er niet echt naar. Hij komt van een andere school, daar had hij in totaal met Kerst nog 55% (eerste jaar dubbel daar begonnen) en nu dus trimester 2 en 3 zwaar onder de helft voor bijna alles. Probleem is die leeftijd. Hij heeft een verjaardag vóór december 2021 dus hij kan gewoon op leeftijd overgaan. Ouders hoor of zie je niet, het is een jongen die gewoon op een stoel komt zitten tot hij 16 of 18. Dan gaat hij in een kruidenier/nachtwinkel werken. De familie business.
Het is dus aan de ene kant volkomen logisch dat hij die A krijgt, want hij gaat toch over. Maar het is ook wel mega frustrerend.