Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miljaar is dat dat verhaal van die handtas die we nog proberen te zoeken hebben omdat de dief het weggegooid had? Djeezes wat en verhaalwtf momentje gisterenavond. Mijnen buurman stond hier helemaal over zijn toeren.
Die vertrokken op congé (buiten schengen zone) en op de luchthaven kreeg hij te horen dat zijn identiteitskaart ingenomen diende te worden.
Vrouw en kinderen in tranen laten vertrekken, hij ging het hier nog proberen regelen. Ze hebben zijn valies van de vlieger gehaald maar dat bleek dus de valies van zijn kinderen te zijn (die zitten ginder nu zonder proper onderbroek of zwemkledij)
politie ginder kon niet zeggen wat er aan de hand was, maar dat zijn identiteitskaart als ok stond maar wel gevlagd om in te houden. (hoe kan da?)
allez, na veel rondbellen bij de lokale politiezone van onze gemeente (waar de politie ginder aan de luchthaven zei dat zij hier meer konden zien omdat het ginder geregistreerd werd om in te houden) blijkt het dus een administratieve dwaling te zijn.
Zijn madam haar handtas is 2 jaar geleden gestolen en toen hebben ze ZIJN eid als gestolen opgegeven ipv die van haar.
Belgie
De ene politiezone kan zelfs niet zien waarom iets in een andere werd geregistreerd. @Str8_6 kan da? Of hadden ze gewoon geen zin?
Miljaar is dat dat verhaal van die handtas die we nog proberen te zoeken hebben omdat de dief het weggegooid had? Djeezes wat en verhaal
Maar dat is niet de buurman van dat onkruid?Miljaar is dat dat verhaal van die handtas die we nog proberen te zoeken hebben omdat de dief het weggegooid had? Djeezes wat en verhaal
Nee dat is madam troon. Plot twist. De sjakosj is feitelijk in tomski zijn onkruid verdwenen om nooit meer terug gevonden te worden.Maar dat is niet de buurman van dat onkruid?
Toffe buurt precies, altijd wat te horen/ beleven. Het spannendste hier in de buurt zijn: de buurman die zijn gras borstelt, nog ene die rondjes zijn huisje loopt als em sport. En ene die de aarde bij wegenwerken in zijn kruiwagen gooit omdat ergens in zijn hof wat opvulling nodig heeft.
Maar dat is niet de buurman van dat onkruid?
Toffe buurt precies, altijd wat te horen/ beleven. Het spannendste hier in de buurt zijn: de buurman die zijn gras borstelt, nog ene die rondjes zijn huisje loopt als em sport. En ene die de aarde bij wegenwerken in zijn kruiwagen gooit omdat ergens in zijn hof wat opvulling nodig heeft.
Is niet Schengen, dus in theorie had hij met een paspoort kunnen doorreizen volgens @Likes , maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd ook.Het was voor cyprus, mss andere regels?
Je zegt zelf dat ze niet kunnen zien welk document geseind staat. Dan hebben die agenten gewoon het zekere voor het onzekere genomen en hem niet laten vertrekken. Papierwerk of niet: met de lokale politie ertussen krijg je dat vlak voor een vlucht nooit snel opgelost.Als enkel zijn id-kaart geseind staat op in te houden en hij heeft zijn paspoort bij zich, is er geen reden dat hij niet mag vertrekken.
Tenzij de papierwinkel langer duurt dan de tijd totdat de vlieger vertrekt. Maar dat zou niet mogen.
Het ging mij over je uitspraak dat jij als persoon gecontroleerd wordt en niet je document. Dat klopt niet. Beiden worden apart gecontroleerd. als je een persoon controleert kan je niet zien welke voorwerpen/documenten die aan hem gelinkt zijn, geseind staan.
ik dacht dat ze juist wel konden zien dat zijn ID geseind stond, maar niet waaromIs niet Schengen, dus in theorie had hij met een paspoort kunnen doorreizen volgens @Likes , maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd ook.
Je zegt zelf dat ze niet kunnen zien welk document geseind staat. Dan hebben die agenten gewoon het zekere voor het onzekere genomen en hem niet laten vertrekken. Papierwerk of niet: met de lokale politie ertussen krijg je dat vlak voor een vlucht nooit snel opgelost.
voor Cyprus heb je geen paspoort nodig, Europese ID is genoeg (dus zijn belgische eid zou ok moeten zijn)Of hij was zijn paspoort simpelweg vergeten en had dus geen andere keuze dan de reis te laten schieten.
nee, je bent verantwoordelijk voor je eigen documenten uiteindelijk. je kan de lokale politiezone verantwoordelijk laten stellen dat zij de verkeerde eid als gestolen rapporteren, maar uiteindelijk ben je die kosten kwijt, vrees ik.Daar vrees ik voor eerlijk gezegd. Je kan ze wss een proces aandoen maar de kans dat je dat wint..?
Is niet meer zo. Met policesearch kan je ieder pv uit iedere zone als pdf downloaden. Veel telefoons krijgen wij ook niet meer omDat klopt. Daar staat slechts heel summiere info bij. Hetzelfde als een persoon geseind staat voor verhoor. Dan moet de zone van seining gecontacteerd worden en moet het pv gevraagd worden die dan via mail overgemaakt wordt
Kunnen jullie/jij eigenlijk ook zien of een boete is geseponeerd na verweer of dat het slachtoffer van de onterechte boete gewoon nog langer moet wachten op dagvaarding?Is niet meer zo. Met policesearch kan je ieder pv uit iedere zone als pdf downloaden. Veel telefoons krijgen wij ook niet meer om
PV’s op te vragen van seiningen sinds policesearch. Alleen nog om de ANG aan te passen na hun verhoor.
Maar dat is 5 minuten langer werk dan gewoon de ANG controleren, dus @Tomski is het idd gevalletje geen zin.
Die kosten verhalen op de politie kun je proberen, ik weet als ze je nummerplaat per ongeluk geseind hebben (wat ook schrapping in div betekend en dus moet je je auto herinschrijven) dat je die kosten wel kan verhalen op de politiezone.

Hangt ervan af van waar de boete komt. De meeste komen van het verwerkingscentrum in Gent en daar hebben we geen zicht op. En die zaken gaan volgens mij ook naar het parket, de resultaten van het parket weten we ook niet.Kunnen jullie/jij eigenlijk ook zien of een boete is geseponeerd na verweer of dat het slachtoffer van de onterechte boete gewoon nog langer moet wachten op dagvaarding?
Ik heb zelf ooit eens meer dan 10 jaar geleden verweer ingediend en nooit meer iets gehoord. Nu heb ik mijn moeder geholpen met verweer in te dienen en ondertussen ook al bijna een jaar geleden, dus ze zit nu nog altijd op eieren omdat je daar dus niets van nieuws over krijgt.![]()
Aja. 't Was een uitgeschreven door een agent in zijn vrije tijd uit jullie zone en terugstuuradres was adres van het hoofdkantoor waar jij zit. Maar dat kan dan nog altijd doorgaan naar Gent mss?Hangt ervan af van waar de boete komt. De meeste komen van het verwerkingscentrum in Gent en daar hebben we geen zicht op.
Ah nee dan zal het van ons doorgestuurd zijn naar het parket vermoed ik waar ze het wss al gaan geseponeerd hebben. Maar verkeer doe ik zelf niet, ik doe vooral gerechtelijk.Aja. 't Was een uitgeschreven door een agent in zijn vrije tijd uit jullie zone en terugstuuradres was adres van het hoofdkantoor waar jij zit. Maar dat kan dan nog altijd doorgaan naar Gent mss?
Net eens gekeken, is van juli vorig jaar, dus net een jaar geleden, ik heb dat formulier volgeschreven met artikelnummers die haar vrijpleiten, maar dat blijft toch altijd stressen omdat je niets meer hoort.
Ze = de politiewtf momentje gisterenavond. Mijnen buurman stond hier helemaal over zijn toeren.
Die vertrokken op congé (buiten schengen zone) en op de luchthaven kreeg hij te horen dat zijn identiteitskaart ingenomen diende te worden.
Vrouw en kinderen in tranen laten vertrekken, hij ging het hier nog proberen regelen. Ze hebben zijn valies van de vlieger gehaald maar dat bleek dus de valies van zijn kinderen te zijn (die zitten ginder nu zonder proper onderbroek of zwemkledij)
politie ginder kon niet zeggen wat er aan de hand was, maar dat zijn identiteitskaart als ok stond maar wel gevlagd om in te houden. (hoe kan da?)
allez, na veel rondbellen bij de lokale politiezone van onze gemeente (waar de politie ginder aan de luchthaven zei dat zij hier meer konden zien omdat het ginder geregistreerd werd om in te houden) blijkt het dus een administratieve dwaling te zijn.
Zijn madam haar handtas is 2 jaar geleden gestolen en toen hebben ze ZIJN eid als gestolen opgegeven ipv die van haar.
Belgie
De ene politiezone kan zelfs niet zien waarom iets in een andere werd geregistreerd. @Str8_6 kan da? Of hadden ze gewoon geen zin?
"hebben ze"Ze = de politie
Of Ze = zijn vrouw?
Ben niet mee wie de fout heeft gemaakt