Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dit kan je toch echt niet meer vatten.
"Home of the brave" zeggen ze dan, maar iedereen heeft daar een wapen omdat ze in hun broek schijten. Wat een triestige samenleving is dat daar...

toch wel best WTF?

Hoe snel moet je dan niet uit de carwash komen om op dezelfde parking een muur aan dodelijke snelheden te raken?

De leeftijd is ook wel belangrijk. Op latere leeftijd is uw lichaam een pak minder sterk om met bepaalde klappen om te gaan. Wel echt tragisch amai.

toch wel best WTF?

Hoe snel moet je dan niet uit de carwash komen om op dezelfde parking een muur aan dodelijke snelheden te raken?
1u geleden was ik daar juist aan de overkant naar de winkel. Vroeg mij af wat er was gebeurd met al die politie om dan dit te lezen

Echt niet te geloven. En dien auto was nu net proper. 🤦
Ik heb jaren geleden, met mijn eerste wagen een zwaar ongeval gehad waarbij de benzinetank leeggelopen was over de rijbaan.
Mijn eerste reactie was ook 'Verdoemme, ik had just voor 70 euro getankt!'. Daarna ook nog 80 euro bovenop de takelkost voor 2 zakken absorberend zand.

Ik heb jaren geleden, met mijn eerste wagen een zwaar ongeval gehad waarbij de benzinetank leeggelopen was over de rijbaan.
Mijn eerste reactie was ook 'Verdoemme, ik had just voor 70 euro getankt!'. Daarna ook nog 80 euro bovenop de takelkost voor 2 zakken absorberend zand.
Maat van mij jaar of 10 geleden ook. Overkop gegaan nadat hij net getankt had, was ook meteen zijn eerste verzuchting. :lol:

Achja , 30 liter benzine tanken in een diesel …was toen ook slecht gezind .

(Alles is wel goed afgelopen hoor , gewoon laten wegslepen naar de garage en dan hebben ze die daar leeg gepompt en de tank gereinigd …geen kosten gehad aan de motor of dergelijke want had het door juist na het tanken dus viel al bij al nog mee , daarvoor jaren met een naft gereden in dezelfde kleur …en dan niet goed wakker zijn )

Laatst bewerkt:
Disneyfilms als historische bron.

Mijn vrouw heeft Disney+ aangeschaft zodat ze met de dochter naar de "klassiekers" kan kijken.

Pinokkio: een moraliserend verhaal over hoe kinderen moeten luisteren en naar school gaan. Want Pinokkio doet dit niet en eindigt op pleziereiland waar kinderen stout zijn (vechten, sigaren roken, bier drinken) en uiteindelijk in ezels veranderen om verkocht te worden aan o.a. de zoutmijnen.

Ahja, film uit 1940.

Welja, stel je eens voor dat de Duitsers het hier hadden overgenomen en we hun gebrek aan gevoel voor humor hadden overgenomen. Dat zou nazinderen tot vandaag. Dan kon je hier niet eens grappen vertellen zonder dat mensen alles letterlijk nemen.

De zeer ongelukkige verwoording terzijde, is het wel een interessante vraag: waarom wordt het einde van WOII niet gevierd met een vrije dag en WOI wel?
Blijkt dat het vroeger wel werd gedaan, maar o.a. besparingen en het feit dat we eigenlijk al eerder bevrijd waren.

De zeer ongelukkige verwoording terzijde, is het wel een interessante vraag: waarom wordt het einde van WOII niet gevierd met een vrije dag en WOI wel?
Blijkt dat het vroeger wel werd gedaan, maar o.a. besparingen en het feit dat we eigenlijk al eerder bevrijd waren.

Ik dacht in het lager onderwijs geleerd te hebben dat we op 11 November ook het einde van WOII vieren, ook al eindigde die niet op die datum :unsure:

De Dag van de Arbeid afschaffen als feestdag zou waarschijnlijk tot een politiek conflict geleid hebben. Bovendien stonden Hemelvaartsdag of Pinksteren niet ter discussie, omdat de regering-Tindemans bestond uit een coalitie met een christendemocratische meerderheid.
Echt wel een Belgisch compromis dit.

Deze morgen passeer ik aan een huis. Ik zie een vent buitenkomen in zijn peignoir, op zijn dooie gemak naar zijn buren lopen en daar aanbellen. Je moet toch al een zeer goeie relatie hebben met uw buurman of buurvrouw om in uw peignoir daar aan te bellen. Misschien zelfs te goed :biglaugh:
Zelfs al zouden het mijn ouders of kinderen zijn die naast mij woonden, ik zou nog niet zo aanbellen.
Elke ochtend aan de schoolpoort zie ik een papa met z'n savatten aan, zijn pyjama broek en een jas erboven. Z'n haar helemaal verwaaid, ogen half dicht de kinderen afzetten.

Terug
Bovenaan