Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Over dat vervroegd pensioen en wettelijk pensioen.
Waarom is dat bijna bij iedereen een verschil van 4 jaar en bij mij 6 jaar??
2040 vervroegd en wettelijk 2046 en ook maar 102 euro meer na die 6 jaar.
Enigste wat ik kan bedenken is dat ik +20 jaar en denk mss net 25 jaar 3-ploegen gewerkt heb met nachtshiften erbij.
Van mij ook 6 jaar verschil. 2047 vs 2053 en 140euro verschil. In Juni 2047 ben ik net 61 geworden.

De grote orthopediethread, de grote WZC-thread, ... de toekomst van BG is verzekerd, zeker als we allemaal op pensioen gaan en hier komen zagen over hoe die jonge mensen ons opjagen aan de kassa. :unsure:
Bij ons gaat de jeugd wel niet moeten zagen dat we al ons kleingeld en centjes aan de kassa aan het bijeenzoeken zijn 😁

Als we nog naar de winkel gaan.
Mijn WTF moment
"Just eat takeaway test robots voor thuisbezorging "😅

Daar gaan nog wat starterjobs op de shop

Bij ons gaat de jeugd wel niet moeten zagen dat we al ons kleingeld en centjes aan de kassa aan het bijeenzoeken zijn 😁

Als we nog naar de winkel gaan.
Mijn WTF moment
"Just eat takeaway test robots voor thuisbezorging "😅

Daar gaan nog wat starterjobs op de shop
We zullen wel op een andere manier hopeloos achter zijn hoor, ik maak me daar weinig illusies rond. Daarom dat ik het altijd zo spijtig vind als je ziet hoe weinig respect men nog lijkt te hebben voor mensen voorbij een bepaalde leeftijdslimiet.

De grote orthopediethread, de grote WZC-thread, ... de toekomst van BG is verzekerd, zeker als we allemaal op pensioen gaan en hier komen zagen over hoe die jonge mensen ons opjagen aan de kassa. :unsure:
Getver, vandaag voor de eerste keer een doorverwijzing naar een orthopedist gekregen.
🧓

Er was wat geroep int straat... Doe slaapkamervenster open. Zag net nog de laatste kloppen gegeven worden aan nen dakloze. 2mannen met een kap op wandelden na die stampen rustig verder terwijl die kerel KO op de tramsporen lag. Spoeddiensten gebeld. Deken gegeven. Volledig onder bloed.

Net politieverhoor afgenomen.

Eerste keer in 8j Brussel dat ik zo'n geweld zag. Ff ni goe van.

En nu wilt dienen dakloze niet geholpen worden. Wsl goe aan den drugs diene kerel, of illegaal hier. Joengens toch

Gisteren in een B&B blijven slapen. Er stond een smart TV, met alle denkbare apps. Mensen die nog gewoon ingelogd waren in Prime, Netflix, Apple TV+, Youtube, etc (allemaal verschillende personen). Dus dat is blijkbaar een ding dat mensen in die dingen inloggen en dan er niet meer aan denken om achteraf uit te loggen.

Heb nog op het punt gestaan om wat aankopen via de Apple store te doen, maar heb het als goeie ziel dan toch maar zo gelaten. Heb wel een aantal suggesties in hun lijst gezet :oi22:

gisteren oudere vrouw zien vallen op de sporen in station moeskroen.

meteen erna natuurlijk aankomende trein, gevolg , haar voet af gereden. betrekkelijk weinig bloed ook, ik zag wel dat haar been gewoon af was, maar niet zoals in de films dat dat met heel veel bloed gepaard ging ofzo..

ze probeerde nog van onder die trein te komen, maar iedereen riep dat ze moest wachten, want er kon natuurlijk nog een 2e trein komen op het andere spoor.

hulpdiensten waren er wel snel. maar ik vond het erg vreemd dat ze haar bijna een uur hebben verzorgd op de sporen, op een brancard.
Je zou toch verwachten dat ze haar meteen naar hospitaal brengen, en eventueel onderweg nog wat bij lappen.

ondertussen heel station gesloten natuurlijk, we konden niet weg. snap dat toch ook niet goed.
Uiteindelijk dan toch spoor 5 vrijgemaakt, om iedereen naar kortrijk te brengen met een trein en van daar konden we verder reizen.
gelukkig maar, want geen enkele bus rijd daar op zondag van moeskroen naar kortrijk wtf !
uber kwam ook niet af op onze oproepen.... echt een dikke oef dat spoor 5 open ging.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan