Ik ben er 32 en heb mijn erfenis ook al geregeld... namelijk zorgen dat er niets overblijft om te verervenMijn erfenis is al geregeld en ben net geen 40. Ik zou zeggen: begin er al aan. Wijzigen kan altijd en je weet nooit wat het leven je brengt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er 32 en heb mijn erfenis ook al geregeld... namelijk zorgen dat er niets overblijft om te verervenMijn erfenis is al geregeld en ben net geen 40. Ik zou zeggen: begin er al aan. Wijzigen kan altijd en je weet nooit wat het leven je brengt.
FTFYMaarfatshamingambtenaarshaming is van alle leeftijden.

Van mij ook 6 jaar verschil. 2047 vs 2053 en 140euro verschil. In Juni 2047 ben ik net 61 geworden.Over dat vervroegd pensioen en wettelijk pensioen.
Waarom is dat bijna bij iedereen een verschil van 4 jaar en bij mij 6 jaar??
2040 vervroegd en wettelijk 2046 en ook maar 102 euro meer na die 6 jaar.
Enigste wat ik kan bedenken is dat ik +20 jaar en denk mss net 25 jaar 3-ploegen gewerkt heb met nachtshiften erbij.
Ik wacht nog tot de review van WZC De Pottelberg online komt.De grote "hoe regel ik mijn erfenis" thread meldt zich aan.
dankzij die link van @Green Mamba ben ik mijn begrafenis al aan't plannen.Waar is de tijd dat we nog over games bezig waten, dan waren het kinderen en nu ons pensioen. De BGers zijn hun laatste levenscyclus ingegaan.
Denk hierbij aan de lokale kleine zelfstandige!dankzij die link van @Green Mamba ben ik mijn begrafenis al aan't plannen.
Bij ons gaat de jeugd wel niet moeten zagen dat we al ons kleingeld en centjes aan de kassa aan het bijeenzoeken zijnDe grote orthopediethread, de grote WZC-thread, ... de toekomst van BG is verzekerd, zeker als we allemaal op pensioen gaan en hier komen zagen over hoe die jonge mensen ons opjagen aan de kassa.![]()

We zullen wel op een andere manier hopeloos achter zijn hoor, ik maak me daar weinig illusies rond. Daarom dat ik het altijd zo spijtig vind als je ziet hoe weinig respect men nog lijkt te hebben voor mensen voorbij een bepaalde leeftijdslimiet.Bij ons gaat de jeugd wel niet moeten zagen dat we al ons kleingeld en centjes aan de kassa aan het bijeenzoeken zijn
Als we nog naar de winkel gaan.
Mijn WTF moment
"Just eat takeaway test robots voor thuisbezorging "
Daar gaan nog wat starterjobs op de shop
Getver, vandaag voor de eerste keer een doorverwijzing naar een orthopedist gekregen.De grote orthopediethread, de grote WZC-thread, ... de toekomst van BG is verzekerd, zeker als we allemaal op pensioen gaan en hier komen zagen over hoe die jonge mensen ons opjagen aan de kassa.![]()

Ik heb koppijn omdat een spier in mijn rug verkrampt is...Getver, vandaag voor de eerste keer een doorverwijzing naar een orthopedist gekregen.
![]()
Dat ook. Afwisselen.
Aan wie moet ik alles nalaten?Mijn erfenis is al geregeld en ben net geen 40. Ik zou zeggen: begin er al aan. Wijzigen kan altijd en je weet nooit wat het leven je brengt.
Vergeet je goede BG vrienden nietAan wie moet ik alles nalaten?
Mss een gewapende groepering of zo.

Aah is dat dan ook ene van “over het water “ .Weinig gaydar blijkbaar; na 3.5 jaar pas ontdekt dat iemand in de sportclub van de andere kant is, alle hints gemist.