Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Toch een raar artikel eigenlijk, gewoon omdat hij iemand buitensluit?
Verschansen, ja ik verschans mij ook elke dag in mijn huis :unsure: lijkt mij toch logisch want het is mijn huis.
Er zal wel meer van aan zijn maar die journalistiek is wel top.

Toch een raar artikel eigenlijk, gewoon omdat hij iemand buitensluit?
Verschansen, ja ik verschans mij ook elke dag in mijn huis :unsure: lijkt mij toch logisch want het is mijn huis.
Er zal wel meer van aan zijn maar die journalistiek is wel top.
Doen ze zo'n zaken ook niet als hij dreigt zelfmoord te plegen?

Doen ze zo'n zaken ook niet als hij dreigt zelfmoord te plegen?
Lijkt me straf hoor.

Als je zelfmoord wil plegen, is toch het laatste wat je wil, een agressief SWAT team aan uw voordeur, met de brandweer en nog een resem andere sirene's...
Zou eerder de trigger zijn om het wél te doen. :help:

Nee, er lijkt me inderdaad meer aan de hand. Hij zei me vrijdag nog dat hij zich bedreigd voelde. Z'n vriendin haar ex man had daar al aan de deur gestaan..
Die ex man had een zaak opgericht in zonnepanelen met haar als mede vennoot. Liet zich dan vervolgens failliet verklaren, en zo staat zij ook op de "zwarte lijst".
Hij had de zaak voor de rechtbank gebracht om dat in orde te brengen, en was niet naar de zin van haar ex man.
Zou me niet verwonderen als het daar iets mee te maken heeft.

Ik heb nu nog steeds geen whatsapp berichten terug gekregen. Ik maak me wel zorgen. Vanavond stop ik daar eens, na mijn werk.

Laatst bewerkt:
Waarom zou iemand in die positie dat allemaal vertellen bij een eerste ontmoeting? Mijn oplichter-dar gaat toch af hoor. Daar ook nog maar recent gaan wonen, fladderaar, ... Mss gewoon elk jaar uit huis gezet wegens wanbetaling, een mooiprater die telkens terug een nieuwe woning vindt om hetzelfde te doen.
Ik zou toch wat afwachtend zijn @TRUMP

ik lees zopas op de pagina "je bent van ....insert dorp" dat vanacht de speciale elite eenheden zijn geweest bij het huis van....jawel die kerel die ik 2 weken geleden heb leren kennen in de cocktailbar :eek: :eek:
Hij en z'n vrouw reageren alvast niet op mijn whatsapp berichten...

Alé gij.

dat was wel een diplomaat, hé! Een Belg met immuniteit in België!

De ware toedracht: zijn privé jet stond in panne.
Toen heeft ie die elite eenheid opgetrommeld omdat hij anders dreigde de laatste vlucht naar Dubai/Bangkok/... te missen. De elite troepen hebben hem dan nog op tijd in Zaventem afgezet. Oef!

Zolang je maar beseft dat je het verkeerde woord gebruikt vinden we dat niet erg hoor :fingerguns_r:
Of ik nu ne frikandel of ne curryworst special bestel, ik krijg tenminste identiek hetzelfde produkt. :)

Ik erger mij meer in het feit dat als ik een ijsje met "karamel" bestel in een brasserie, dan krijg ik meestal een ijsje met "Butterscotch" geserveerd.
Ik apprecieer het niet echt dat ik de verkeerde saus krijg. Just is just.

Staan hier bij de buren van de buren opeens de Mug, politie, brandweer en ambulance aan de deur. Veel binnen en buiten geloop maar uiteindelijk vertrekt de ambulance.

Blijkt nu dat de man overleden is. Jong dertiger, zie hem hier elke dag met zijn hond lopen. Politie overal aan het vragen of er niets verdacht gezien is. Wtf :/

ik lees zopas op de pagina "je bent van ....insert dorp" dat vanacht de speciale elite eenheden zijn geweest bij het huis van....jawel die kerel die ik 2 weken geleden heb leren kennen in de cocktailbar :eek: :eek:
Hij en z'n vrouw reageren alvast niet op mijn whatsapp berichten...
Speciale elite eenheden pluizen straks zijn connecties uit.
Gsm kraken, berichten nagaan.

Een mogelijk spoor naar een figuur dat zich voordoet als Trump.

Staan hier bij de buren van de buren opeens de Mug, politie, brandweer en ambulance aan de deur. Veel binnen en buiten geloop maar uiteindelijk vertrekt de ambulance.

Blijkt nu dat de man overleden is. Jong dertiger, zie hem hier elke dag met zijn hond lopen. Politie overal aan het vragen of er niets verdacht gezien is. Wtf :/
Dat zijn wel van die momenten die binnenkomen natuurlijk.

Terug
Bovenaan