Het is putteke winter en ineens zit hier een wesp. Dafuq.
Ja wespen en gesneden broden hè.
Is that you, Johan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is putteke winter en ineens zit hier een wesp. Dafuq.
Of ook niet. Misschien gaan zuipen om zijn gedachten te verzetten na een vreselijke interventie en door dat zuipen geen remmen meer op zijn frustraties. 't Is niet dat hij u fysiek lastig viel he.Niet op ingegaan maar ik had het natuurlijk beter wel gedaan. Zal toch maar eens een mailtje sturen naar Brandweer Gent dat ze hun personeel wat in het gareel moeten houden.
Of ook niet. Misschien gaan zuipen om zijn gedachten te verzetten na een vreselijke interventie en door dat zuipen geen remmen meer op zijn frustraties. 't Is niet dat hij u fysiek lastig viel he.
Ik zou dat zeker niet laten passeren. Tijd om in uw pen te kruipen om de bevoegde instanties op de hoogte te brengen van het wangedrag van hun ambtenaren tijdens hun privé tijd. Volgens mij heeft hij zelf op NVA gestemd en is hij zo gedegouteerd van zichzelf dat hij het op niet-NVA stemmers afreageert.Neen, niet fysiek. Misschien omdat ik vooral deëscalerend optrad? Toen hij mij uitnodigde om zijn naamkaartje te komen checken had ik wel een gevoel dat hij kon overgaan tot fysieke agressie.
Ik vind dit eigenlijk echt beneden alle peil voor een openbaar ambt zoals de brandweer. Stel dat die kerel mij morgen moet komen redden uit een brandend huis? Geruststellend gevoel hoor.
In uniform en aangeschoten op café?Neen, niet fysiek. Misschien omdat ik vooral deëscalerend optrad? Toen hij mij uitnodigde om zijn naamkaartje te komen checken had ik wel een gevoel dat hij kon overgaan tot fysieke agressie.
Ik vind dit eigenlijk echt beneden alle peil voor een openbaar ambt zoals de brandweer. Stel dat die kerel mij morgen moet komen redden uit een brandend huis? Geruststellend gevoel hoor.
In uniform en aangeschoten op café?
Kans is reëel dat als je klaagt ze antwoorden; "De Jos? Die zit al 3 jaar ziek thuis."
Omdat hij door zijn lage invaliditeitsuitkering zelf geen jas kan kopen he.Iemand die al 3 jaar ziek thuis is, waarom zou hij in zijn uniform zitten?
Het zou anderzijds wel verklaren waarom hij zo triggered was door mijn uitspraken.

Het zou niet de eerste zijn die met een uniform rondloopt om aandacht te krijgen. Bij de meeste (overheids)werkgevers is het niet toegelaten in uniform te gaan pintelieren.Iemand die al 3 jaar ziek thuis is, waarom zou hij in zijn uniform zitten?
Het zou anderzijds wel verklaren waarom hij zo triggered was door mijn uitspraken.
"Ga je mij op de ziekenkas kloppen? Ik wil ook wel eens profitéééééééren!"Vorige week dinsdag trappisten gaan drinken met wat vrienden op café in het verdraagzame Gent.
Uiteraard het regeerakkoord uitgebreid besproken, inclusief mijn liberale invalshoek. Een tafeltje iets verderop zit er in een half aangeschoten brandweerman in uniform, met duidelijk een minder liberale invalshoek zo blijkt.
Hij moet iets van onze gesprekken hebben opgevangen want bij het verlaten van het café vroeg hij nog eens expliciet naar mijn mening over mensen op de ziekenkas. Waarbij ik heel genuanceerd had uitgelegd dat er mensen zijn die terecht op de ziekenkas zitten en alle steun verdienen maar dat er daarnaast ook profiteurs zijn die terug geactiveerd moeten worden.
Begon die kerel mij eerst voor vuile N-VA'er uit te schijten. (Oh boy, hij zou eens moeten weten).
En vervolgens keek hij naar mijn grijze, geklede jas. Waarop hij mij begon uit te schijten voor nazi.![]()
Geen zin in dergelijke marginaliteit met een zatte communist. Dus ik heb fors uitgesproken dat ik dit niet pik en dat het gesprek hier stopt. Waarop hij heel zelfverzekerd me nog begon uit te dagen: "Wat ga je doen? Ga je mij aanklagen? Hier, je mag mijn naam weten!". Wellicht een vastbenoemde ambtenaar, anders kun je je zoiets niet permitteren in uniform.
Niet op ingegaan maar ik had het natuurlijk beter wel gedaan. Zal toch maar eens een mailtje sturen naar Brandweer Gent dat ze hun personeel wat in het gareel moeten houden.

Wat zijn vuilzakskes?Ik moet voor één keer via Brussela Airport naar België voor de begrafenis van 2 grootouders.
Gewoonlijk via Schiphol maar dit keer leek het makkelijker via Zaventem.
Dan gisteren gehoord dat alle uitgaande en een deel aankimende vluchten geschrapt worden nu donderdag.
En als de vlucht toch zou doorgaan zal de trein op weg naar mijn ouders volzitten met ‘vuilzakskes’.
Joy.
Vakbondsmensen of courseWat zijn vuilzakskes?
in een plastieken zak van hun vakbondskleur.vakbondsleden denk ik.Wat zijn vuilzakskes?