Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

bij bewustzijn geschoren?

Ik ook ooit eens geopereerd moeten worden waarbij ze huid van mijn lies streek hebben weg genomen, en daar ook intiem geschoren.
Maar toen was ik al in verdoving.

Misschien maar best ook, dan kan je geen stijve meer krijgen ook nie :D
Ja zonet gebeurd bij bewustzijn, kwam aan als een verrassing (mijn ingreep aan mijn hart is voorzien voor morgenvroeg, ze gaan infiltreren via de liesstreek). Geen idee trouwens waarom mijn reethaar er eveneens moest aan geloven.

Ja zonet gebeurd bij bewustzijn, kwam aan als een verrassing (mijn ingreep aan mijn hart is voorzien voor morgenvroeg, ze gaan infiltreren via de liesstreek). Geen idee trouwens waarom mijn reethaar er eveneens moest aan geloven.
succes bij de operatie alvast.

(en misschien gaan ze je ook anaal onder handen nemen, terwijl ge het toch niet weet :p )

Frietje zal smaken zeker zaterdag, na die hospitaal food days !

Doen ze dat niet voor de studenten die de prostaat gaan onderzoeken terwijl je verdoofd bent?

Is standaard procedure. Je zou trouwens niet de eerste zijn die dan een erectie krijgt, don´t worry :unsure:

succes bij de operatie alvast.

(en misschien gaan ze je ook anaal onder handen nemen, terwijl ge het toch niet weet :p )

Frietje zal smaken zeker zaterdag, na die hospitaal food days !
Mja da mag op voorwaarde dat ze me hierna aftrekken zodat ik er ook iets heb gehad. Da eten is hier idd niet te fretten, kzal blij zijn als het zaterdag is

Hartoperatie fieu?

Op de trein in slaap gevallen, na een ochtendshift
Trein conducteur komt langs, ik check ondertussen m'n gsm.
Heb onderweg een mail ontvangen van GOG.com, met de titel "Wake up, sleeper", reclame voor een spel, Citizen Sleeper.

En zo onstaan dit soort pareltjes:

Uit nieuwsgierigheid eens uitgekeken. Weet niet wat ik erger vind, Johny zijn naïviteit, of het feit dat je daar dus ook programma-makers hebt die hem volgen om dit soort uitlach-TV te maken ipv te helpen.

Je ziet ook constant dat hetzelfde soort mensen slachtoffer worden: eenzame, oudere, kwetsbare mensen. En grappig dat dat is...

Al van zaterdagavond geleden maar kom:
Ik was op een feestje van een vriendin van mijn madam. Al rum cola en 2 pinten op en opeens mijn madam met die vroeger dan verwacht haar maandelijkse problemen kreeg. Ze vraagt of ik ff heen en weer ga naar huis voor haar gerief.

Ik braaf gehoorzaamt en zo'n shared scooter (waar je betaalt per minuut) gepakt. Alles goed tot de weg terug er keiveel file was. Ne scooter voor mij ging dan maar gewoon op het voetpad verder. Ik volg die... Tot bleek dat die file het resultaat was van een politiecontrole van de guardia urbana 😵

Ik mocht afstappen. Blazen. Positief natuurlijk (ik zei op voorhand al dat ik positief ging zijn). 0.27 waar het mag 0.25 promille mocht zijn. (Best wel verwonderd dat het maar zo weinig erover was maar soit)
Daarnaast ook al natuurlijk neergelegd bij het feit dat ik op het voetpad reed en ook hiermee een serieuze overtreding beging.
Die flik vraagt opeens of ik die scooter kon verplaatsen. Ik doe da. En dan als ik klaar was stond die opeens achter mij. Geeft die mijn identiteitskaart en zegt ie "go before my boss sees it".

Gewoon weggewandeld! Chance van m'n leven gehad. Van een paar 1000€ boete letterlijk weggewandeld 😅

(ik wil hier mijn gedrag helemaal ni goedpraten hé)

gagging-gag.gif

Terug
Bovenaan