Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Wtf? :lol: hoe dom kan je zijn?

Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro

Wtf? :laugh: hoe dom kan je zijn?

Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro

Da's uiteraard oerdom, en dit is gelukkig een redelijk uitzonderlijk verhaal. Maar het doet je toch afvragen hoeveel invloed de sociale media nu wel kunnen hebben. Als er mensen zijn die dit al niet doorzien, waar het er toch wel echt héél dik op ligt, hoeveel mensen kunnen dan echt van vals onderscheiden als het gaat over (fake) news...

nu hoor ik van m'n ex collega's van m'n vorig werk, dat dit een collega van ons is, die volledig van het paadje af was geraakt.

drugs, politie achtervolgingen, vrouw uit raam geduwd.....

Triest einde, we denken wanhoopsdaad, want half december was hij opnieuw veroordeeld, toen hij met z'n enkelband onderschept was in NL, achter nieuwe lading drugs :o . Dus de cel lonkte opnieuw.... zal hij niet gewild hebben, i guess

Wtf? :laugh: hoe dom kan je zijn?

Ik heb hier vorige maand iemand gehad die zich ook laten vangen had aan net hetzelfde ook van Brad Pitt. Wel niet voor 830.000€ maar was ook voor een kleine 40.000€

Da's uiteraard oerdom, en dit is gelukkig een redelijk uitzonderlijk veel voorkomend verhaal.
Ik heb het voor je aangepast. Dit komt (veel) meer voor dan je denkt. Ik begrijp als intelligente BG'er zelf ook niet goed dat je zo dom kan zijn. Ik kan dit moeilijk voorstellen. Maar ik zeg het U: Je vergist je in het woordje uitzonderlijk.

Mag toch niet? Je mag mensen toch niet afrekenen of "waarschuwen" op basis van hun gezondheid?
Wil hier even op verder breien. Je krijgt toch een verzuim gesprek als je teveel afwezig bent?

Heb nu vandaag een aanval van meniere en zie het niet zitten om te gaan werken, zeker gezien we steeds een quota moeten halen dus 'rustig' werken zit er niet in.

Maar omdat een collega al een dreigement krijgt dat zijn contract niet verlengd wordt omdat hij een week en 2 baaldagen heeft genomen vind ik toch straf.

Ik heb hier vorige maand iemand gehad die zich ook laten vangen had aan net hetzelfde ook van Brad Pitt. Wel niet voor 830.000€ maar was ook voor een kleine 40.000€
Oud-collega van mij is een jaar of twee 60.000 euro verloren aan zo'n fake profiel. Hij een 50'er die niet bepaald knap is, zij (enfin, ik vermoed zelfs hij want enkel foto's) een 20-jarige knappe deerne. Daar hele dagen geld naar sturen tot ze naar hier kon komen. Echt niet te verstaan dat er nog zo veel mensen daar in lopen.

Ik baal enorm van kerstshoppen dus ik versta dat zeker.

Allee, daar dient een baaldag toch voor: om te gebruiken wanneer je wil zonder dat dit weken vooraf aangevraagd en goedgekeurd moet zijn en zonder reden te moeten opgeven?
Als een controlearts langs komt en je zit ergens op een kerstmarkt dan verlies je uw loon voor die dag.
Dit wordt aanzien als een ziektedag.

Oud-collega van mij is een jaar of twee 60.000 euro verloren aan zo'n fake profiel. Hij een 50'er die niet bepaald knap is, zij (enfin, ik vermoed zelfs hij want enkel foto's) een 20-jarige knappe deerne. Daar hele dagen geld naar sturen tot ze naar hier kon komen. Echt niet te verstaan dat er nog zo veel mensen daar in lopen.
En zo onstaan dit soort pareltjes:

Als een controlearts langs komt en je zit ergens op een kerstmarkt dan verlies je uw loon voor die dag.
Dit wordt aanzien als een ziektedag.
Das ook wel straf, want bij ziekte mag je in de meeste gevallen ook je huis verlaten.
Ik heb zelden al gehad dat er staat op mijn ziektebriefje dat ik het huis niet mag verlaten.

Alez weer iets dat we weten, al heb ik zelf nog nooit die dagen opgenomen.

Ik lig int hôpital voor mijn ingreep, komen er ineens 2 verpleegsters af "hebben ze u gezegd da ge u moest scheren Befferke?" Euhm nee? "Ok we zullen u effe moeten scheren, waarop één van de verpleegsters mij scheerde terwijl ze voor een moment even mijn slurf vasthield om het te verplaatsen, vervolgens omdraaien om eveneens mijn reet volledig te scheren. De andere stond er gewoon op te kijken?! Voor hun dagelijkse shit ma vo mij toch wel effe wtf

Ik lig int hôpital voor mijn ingreep, komen er ineens 2 verpleegsters af "hebben ze u gezegd da ge u moest scheren Befferke?" Euhm nee? "Ok we zullen u effe moeten scheren, waarop één van de verpleegsters mij scheerde terwijl ze voor een moment even mijn slurf vasthield om het te verplaatsen, vervolgens omdraaien om eveneens mijn reet volledig te scheren. De andere stond er gewoon op te kijken?! Voor hun dagelijkse shit ma vo mij toch wel effe wtf
bij bewustzijn geschoren?

Ik ook ooit eens geopereerd moeten worden waarbij ze huid van mijn lies streek hebben weg genomen, en daar ook intiem geschoren.
Maar toen was ik al in verdoving.

Misschien maar best ook, dan kan je geen stijve meer krijgen ook nie :D

Terug
Bovenaan