The Magical Taz
Well-known member
Net een lichte aardveving hier. Zo’n 40km van hier in de zee blijkbaar.
Niet veel gevoeld maar was toch een raar geluid.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook gezien. Knap hoe hij zo’n thema zo helder en onderhoudend weet te brengen.Die zaalshow van Lieven Scheire (over AI) was fameuse de moeite. Goeie opbouw, en lag wel effe strijk met de pinguin passage![]()
Net een lichte aardveving hier. Zo’n 40km van hier in de zee blijkbaar.
Is dat dezelfde die 2 jaar geleden op vtm go stond?Ook gezien. Knap hoe hij zo’n thema zo helder en onderhoudend weet te brengen.
Nee, dat was DNA.Is dat dezelfde die 2 jaar geleden op vtm go stond?
Nee, maar toevallig in de laatste aflevering van nerdland van vorige week zei hij wel dat de AI-show ook op VTM komt (denk 10 januari al uitgezonden, en daarna op VTM Go). Ik heb net even gecheckt en hij staat er effectief op.Is dat dezelfde die 2 jaar geleden op vtm go stond?
hoe dom kan je zijn?Da's uiteraard oerdom, en dit is gelukkig een redelijk uitzonderlijk verhaal. Maar het doet je toch afvragen hoeveel invloed de sociale media nu wel kunnen hebben. Als er mensen zijn die dit al niet doorzien, waar het er toch wel echt héél dik op ligt, hoeveel mensen kunnen dan echt van vals onderscheiden als het gaat over (fake) news...Wtf?hoe dom kan je zijn?
Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro
![]()
Franse zender haalt reportage over valse Brad Pitt offline omdat slachtoffer te fel wordt uitgelachen op internet
Het verhaal van de Franse Anne (53), die geloofde dat ze een relatie had met Brad Pitt en zo opgelicht werd voor maar liefst 830.000 euro, blijft beroeren. Haar moedige getuigenis zat zondag in ‘Sept à huit’ op TF1, maar sindsdien drijven heel wat internetgebruikers de spot met haar. Zo fel dat...www.hln.be
. Dus de cel lonkte opnieuw.... zal hij niet gewild hebben, i guessIk heb hier vorige maand iemand gehad die zich ook laten vangen had aan net hetzelfde ook van Brad Pitt. Wel niet voor 830.000€ maar was ook voor een kleine 40.000€Wtf?hoe dom kan je zijn?
Anne (53) verliet haar man en luxeleven voor ‘Brad Pitt’ en werd opgelicht voor 830.000 euro
![]()
Franse zender haalt reportage over valse Brad Pitt offline omdat slachtoffer te fel wordt uitgelachen op internet
Het verhaal van de Franse Anne (53), die geloofde dat ze een relatie had met Brad Pitt en zo opgelicht werd voor maar liefst 830.000 euro, blijft beroeren. Haar moedige getuigenis zat zondag in ‘Sept à huit’ op TF1, maar sindsdien drijven heel wat internetgebruikers de spot met haar. Zo fel dat...www.hln.be
Ik heb het voor je aangepast. Dit komt (veel) meer voor dan je denkt. Ik begrijp als intelligente BG'er zelf ook niet goed dat je zo dom kan zijn. Ik kan dit moeilijk voorstellen. Maar ik zeg het U: Je vergist je in het woordje uitzonderlijk.Da's uiteraard oerdom, en dit is gelukkig een redelijkuitzonderlijkveel voorkomend verhaal.
Wil hier even op verder breien. Je krijgt toch een verzuim gesprek als je teveel afwezig bent?Mag toch niet? Je mag mensen toch niet afrekenen of "waarschuwen" op basis van hun gezondheid?
Oud-collega van mij is een jaar of twee 60.000 euro verloren aan zo'n fake profiel. Hij een 50'er die niet bepaald knap is, zij (enfin, ik vermoed zelfs hij want enkel foto's) een 20-jarige knappe deerne. Daar hele dagen geld naar sturen tot ze naar hier kon komen. Echt niet te verstaan dat er nog zo veel mensen daar in lopen.Ik heb hier vorige maand iemand gehad die zich ook laten vangen had aan net hetzelfde ook van Brad Pitt. Wel niet voor 830.000€ maar was ook voor een kleine 40.000€
Als een controlearts langs komt en je zit ergens op een kerstmarkt dan verlies je uw loon voor die dag.Ik baal enorm van kerstshoppen dus ik versta dat zeker.
Allee, daar dient een baaldag toch voor: om te gebruiken wanneer je wil zonder dat dit weken vooraf aangevraagd en goedgekeurd moet zijn en zonder reden te moeten opgeven?
En zo onstaan dit soort pareltjes:Oud-collega van mij is een jaar of twee 60.000 euro verloren aan zo'n fake profiel. Hij een 50'er die niet bepaald knap is, zij (enfin, ik vermoed zelfs hij want enkel foto's) een 20-jarige knappe deerne. Daar hele dagen geld naar sturen tot ze naar hier kon komen. Echt niet te verstaan dat er nog zo veel mensen daar in lopen.
Das ook wel straf, want bij ziekte mag je in de meeste gevallen ook je huis verlaten.Als een controlearts langs komt en je zit ergens op een kerstmarkt dan verlies je uw loon voor die dag.
Dit wordt aanzien als een ziektedag.
bij bewustzijn geschoren?Ik lig int hôpital voor mijn ingreep, komen er ineens 2 verpleegsters af "hebben ze u gezegd da ge u moest scheren Befferke?" Euhm nee? "Ok we zullen u effe moeten scheren, waarop één van de verpleegsters mij scheerde terwijl ze voor een moment even mijn slurf vasthield om het te verplaatsen, vervolgens omdraaien om eveneens mijn reet volledig te scheren. De andere stond er gewoon op te kijken?! Voor hun dagelijkse shit ma vo mij toch wel effe wtf