Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Noordzeegermaans" eens googelen, zou ik zeggen.Friese boeren zijn dus blijkbaar West-Vlaamse keuterboeren die verstaanbaar zijn
Friese boeren zijn dus blijkbaar West-Vlaamse keuterboeren die verstaanbaar zijn

Nee, maar wel correctTe goed zeker?![]()
2 collega's die 2 baaldagen hebben genomen en 1 week ziek zijn geweest krijgen een waarschuwing voor teveel afwezig.
Dikke wtf, hoeveel lopen er niet rond die 3 weken extra vakantie hebben door hun "ziekte".
Collega van mij had vorige maand ook een baaldag genomen.Mag toch niet? Je mag mensen toch niet afrekenen of "waarschuwen" op basis van hun gezondheid?

Ik baal enorm van kerstshoppen dus ik versta dat zeker.Collega van mij had vorige maand ook een baaldag genomen.
Andere collega komt die tegen toen ie aan het kerstshoppen was in Roermond Outlet![]()
Een baaldag is toch een ZIEKTEdag zonder doktersattestIk baal enorm van kerstshoppen dus ik versta dat zeker.
Allee, daar dient een baaldag toch voor: om te gebruiken wanneer je wil zonder dat dit weken vooraf aangevraagd en goedgekeurd moet zijn en zonder reden te moeten opgeven?
bij ons is dat gewoon een dag waar geen prestaties worden aangerekend... ik zou ook niet waarom je dat zou nemen want je kan evengoed rust nemen.. of een vakantiedag, doen ze niet moeilijk over.Een baaldag is toch een ZIEKTEdag zonder doktersattest
Ik had altijd begrepen dat een baaldag een concept is dat uit nederland komt en een dag is dat je neemt als je er van baalt om te gaan werken: als je in een slechte stemming bent en gewoon geen zin hebt om te gaan werken. Dat is geen ziektedag maar een aparte categorie aan 'verlof'dagen dat je werkgever je kan aanbieden. Je kan zo'n dag dan vrij nemen last minute zonder de normale aanvraag & goedkeuring procedure te moeten doorlopen.Een baaldag is toch een ZIEKTEdag zonder doktersattest
Ze kunnen een dokter sturen als ik me niet vergis.bij ons is dat gewoon een dag waar geen prestaties worden aangerekend... ik zou ook niet waarom je dat zou nemen want je kan evengoed rust nemen.. of een vakantiedag, doen ze niet moeilijk over.
In sommige jobs kan je niet altijd verlof nemen.bij ons is dat gewoon een dag waar geen prestaties worden aangerekend... ik zou ook niet waarom je dat zou nemen want je kan evengoed rust nemen.. of een vakantiedag, doen ze niet moeilijk over.
Ik heb nog nooit van een baaldag gehoord op mijn werk in Nederland. De enige baaldag die ik ken, is die op de voetbal, wanneer je zonder reden een match wilt verzetten.Ik had altijd begrepen dat een baaldag een concept is dat uit nederland komt en een dag is dat je neemt als je er van baalt om te gaan werken: als je in een slechte stemming bent en gewoon geen zin hebt om te gaan werken. Dat is geen ziektedag maar een aparte categorie aan 'verlof'dagen dat je werkgever je kan aanbieden. Je kan zo'n dag dan vrij nemen last minute zonder de normale aanvraag & goedkeuring procedure te moeten doorlopen.
Je werkgever is niet verplicht dit te geven maar als hij dit geeft moet hij er wel vanuit gaan dat ze die ook opnemen en niet liggen zagen als je denkt dat ze 'toch wel in voldoende goede stemming waren om te werken'.
Maar het kan goed zijn dat ik dat verkeerd begrepen had of dat die term in België anders gebruikt wordt, idk.
Dat heet een hooibaaldag.Wij boeren noemen dat de dag dat we het hooi van het veld halen.
Is die ergens te bekijken?Die zaalshow van Lieven Scheire (over AI) was fameuse de moeite. Goeie opbouw, en lag wel effe strijk met de pinguin passage![]()
Op TV was het een geknipte versie, hij staat volledig op VTM GoIs die ergens te bekijken?