Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dit jaar zal het:
- 50 jaar geleden zijn dat Franco stierf.
- 40 jaar geleden zijn dat de leden van Radiohead samenkwamen als muziekgroepje.
- 30 jaar geleden zijn dat er een genocide was in Srebrenica.
- 20 jaar geleden zijn dat Youtube werd opgericht.
- 10 jaar geleden zijn dat IS aanslagen pleegde in Parijs.

Nu zitten we met Putin; hebben die van Radiohead hun tiende album nog niet uitgebracht; is er nog steeds miserie in Gaza en Oekraïne; zijn er tig aantal apps waarop de gewone mens zich van hun beste kant laat zien en lijkt IS niet weg te zijn.

Tijd staat niet stil :headshake:

There's no accounting for taste, maar dit moet toch wel een dure grap zijn, voor de prijs van die wagen kunnen dat dan ook maar beter echte diamantjes zijn.

Als je even kijkt op Google streetview begrijp ik die bewoner die dat gezet heeft wel ergens. Zeker als je de straat afrijdt, er zijn nog bewoners die een deel minder stoep voor zich hebben.
Eigendom is eigendom

Als je even kijkt op Google streetview begrijp ik die bewoner die dat gezet heeft wel ergens. Zeker als je de straat afrijdt, er zijn nog bewoners die een deel minder stoep voor zich hebben.
Eigendom is eigendom
En wat heeft hij er nu aan?
Dat is 90% zeker gewoon een verzuurde gepensioneerde waar je niet naast wil wonen.

Eigendom is eigendom
Klopt. Ook mn mening. Als er officieel geen grondafstand gebeurd is, is de bewoner in zn recht. Als de gemeente grondafstand wil...sja...€€€. mss moet de bewoner het stuk in bruikleen verhuren 🤣

Die aangespoelde plastic hoop in Bali? :wtf:

We zullen wij wel sorteren en het goede voorbeeld tonen. De rest van de wereld doet gewoon zijn goesting.

#moralhighground!
Arme wereld.

Die aangespoelde plastic hoop in Bali? :wtf:

We zullen wij wel sorteren en het goede voorbeeld tonen. De rest van de wereld doet gewoon zijn goesting.

#moralhighground!
Arme wereld.
Ik vind dat ons anders gedragen dan mensen die met moeite naar de lagere school zijn geweest niet echt de "moral high ground".

volledig van het padje daar.

Enkel in Gent...

Overdrijf anders eens :sarcastic:

Er wordt op site van Stad Gent gewoon gezegd wat je er mee kan doen. De titel is daar trouwens "na de feestdagen: wat met de restjes?". Dat van die kerstbomen is 1 van de puntjes. Voor de rest verwijzen ze zelf door naar een site foodieslagazine.nl

Dus opnieuw, helemaal niet de toon die Gva weergeeft. Ik vind het zelfs vrij belachelijk dat er iemand betaald wordt om dergelijk artikel te (mogen) schrijven.

Overdrijf anders eens :sarcastic:

Er wordt op site van Stad Gent gewoon gezegd wat je er mee kan doen. De titel is daar trouwens "na de feestdagen: wat met de restjes?". Dat van die kerstbomen is 1 van de puntjes. Voor de rest verwijzen ze zelf door naar een site foodieslagazine.nl

Dus opnieuw, helemaal niet de toon die Gva weergeeft. Ik vind het zelfs vrij belachelijk dat er iemand betaald wordt om dergelijk artikel te (mogen) schrijven.

Maar er is ook wel deze fb advertentie, dus stuk wordt toch wel wat meer benadrukt.

Terug
Bovenaan