Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vandaag ne kleine aan de Delhaize die uit de auto stapt, vanvoor notabene en wellicht is die 7jaar ofzo dusja 🙄🤔,.. Die volle veeg zijn deur tegen men beemer vlamt.

Ik hoor die veeg.. Ik kijk die aan.. Die lacht en loopt rustig met zen papa die het ook door had gewoon verder naar binnen toe.
Ben gaan zien naar schade ma zag niet meteen iets..
Had wel zoiets van wtf.. 🙃
men =/= mijn
zen =/= zijn

Lol, mijn WTF moment van de dag. Na 3 verduidelijkingen ben ik eindelijk helemaal mee met het verhaal van Philharmoniker :D
Ik denk altijd: het is en blijft een tekstforum. In het echte leven wordt het al sneller duidelijk wat de andere bedoelt maar hier moet je elke scheet correct interpreteren want je ziet alleen maar tekst passeren.

Ik denk altijd: het is en blijft een tekstforum. In het echte leven wordt het al sneller duidelijk wat de andere bedoelt maar hier moet je elke scheet correct interpreteren want je ziet alleen maar tekst passeren.
Na een google search en de manier waarop zijn post getypt was zag ik in gedachten Philharmoniker op een ingedeukte versie van dit met een bak bier achterop gebonden rondrijden:

“Ik heb hem gezegd dat ik de weg ging vragen, maar dat wilde hij niet en hij reed door.” :rofl:
Toen ik dat las dacht ik nog: De grootste idioot van héééél BG (Makila? :unsure: ) komt nog niet eens in de buurt van de gevallekes die ik soms in de rioolkrant lees.

En bovenstaande is dan nog belange na niet het ergste geval hé. Verre van.

Hier valt het echt nog mee. Op 9lives werd je argument ongeldig vanaf een -DT fout.

Hier valt het echt nog mee. Op 9lives werd je argument ongeldig vanaf een -DT fout.
Dat vond ik niet zo erg. Erger was inderdaad wat je zelf min of meer zegt: Dan postte er eens iemand iets heel serieus en met vrij veel diepgang.
En daar kreeg die mens dan als eerste en enige reactie op: Allemaal goed en wel maar je hebt een DT fout gemaakt! Amen. Discussie gesloten.

Nostalgie. :D

Terug
Bovenaan