Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

En dan die ene hoer tegen de andere: wat ga jij vragen aan de sint?
- 50€ gelijk aan gelijk welke andere vent he.

Mopjesdief!

Mopjesdief!
Ik beken dat ik ze ergens gelezen had, maar ik wist niet meer waar. :tongue:

Maar de kerstman had niet gepast in deze context he :unsure:

Deze vrijdag naar de slager geweest en daar boomstammetjes zien liggen: maar dat is lang geleden.
Nu deze avond als aperitief met de kindjes en de vrouw ovenhapjes gegeten. Ik zat al heel met mijn hoofd in een uitgebreide kerstavond feestmaal toen het eten aan tafel kwam: mmmm garnaalkroketten.

Dat viel wel tegen dat dat uiteindelijk gewoon het avondmaal met die boomstammetjes bleek te zijn :rofl:

Amai loop zo eens tegen de lamp zeg...

Stel u voor al die overspelige mannen in de rosse buurten, nu op hun hoede voor elke auto met een camera op :woohoo:
nu maar hopen dat je vrouw niet Soi Cowboy opzoekt op google maps :s

Net ongeval met een step zien gebeuren, te snel* aan het rijden in de regen op de baan (tussen de auto's), tegen auto (in beweging komende van een parking, duidelijk zichtbaar) en los de grond op. Na 5 seconden stond ie weer recht en ging hij er snel vandoor in een andere straat (uit het zicht, geen idee of hij echt is weggereden of daar gestopt). Had hij onder de auto gebleven tijdens het vallen of aan de andere kant van de baan (tegenliggers) was dit een hele andere uitkomst geweest.

*was zo een geval je ziet het gebeuren "die rijdt opmerkelijk snel in gietende regen, daar komen ongelukken van, *bonk*"

Hoe (on)beleefd ben jij aan de feesttafel? “Leg je servet niet op tafel uit respect voor de decoratie”

Als je zo kerstmis moet vieren, dan mogen ze het in hun hol steken. 😂 Je zit toch met familie aan tafel, niet met Grace Kelly en de koning van Thailand.
Ik laat scheten, boeren, ik trek mijn rits naar omhoog als die open staat, als ik moet kakken dan zeg ik dat gewoon. "Als ge moet kakke moette kakke!"

Als het glas leeg is dan zeg ik ik "Krijg ik nog eens een glas wijn godverdomme!"

Ik laat scheten, boeren, ik trek mijn rits naar omhoog als die open staat, als ik moet kakken dan zeg ik dat gewoon. "Als ge moet kakke moette kakke!"

Als het glas leeg is dan zeg ik ik "Krijg ik nog eens een glas wijn godverdomme!"

Dat nu ook weer (net) niet, maar ik moet toch altijd serieus lachen als ik zie hoe (sommige) mensen volledig in kostuum en in extreme 'serieuziteit' aan de kersttafel zitten.

Zal waarschijnlijk wel gaan om een bug in de software die de drones aanstuurt, maar als ik dit zie begin ik toch te denken wat er kan gebeuren als een hacker kwade bedoelingen heeft.
Dan kan een droneshow vanop afstand gehackt worden om er een terroristische aanslag mee te plegen op een plaats waar veel volk aanwezig is. Hier heb je honderden drones die je gericht op iemand kan laten crashen.

Klein wtf. Maar soms denk ik toch dat "de media" plots nieuwe gezichten wil lanceren en ze gewoon door uw strot willen draaien 24/7.
Ik had 2 weken geleden nog nooit van Francesco Schutter gehoord. Blijkbaar heeft die the voice gewonnen. Hij heeft vorige week een week lang door het land gereden voor de warmste week met dagelijks reportages op de radio. Hij zit in vrede op aarde en ik zie dat hij vanavond een optreden heeft voor radio 2.

Enkele jaren terug met Fien Germjjns was het krak hetzelfde verhaal. Ik kende ze wel van stu bru maar opeens van de ene op de andere dag was die overal.

Niet dat ik iets heb tegen 1 van die mensen, verre van zelfs maar de media kan toch iemand maken of kraken in 1 2 3.

Klein wtf. Maar soms denk ik toch dat "de media" plots nieuwe gezichten wil lanceren en ze gewoon door uw strot willen draaien 24/7.
Ik had 2 weken geleden nog nooit van Francesco Schutter gehoord. Blijkbaar heeft die the voice gewonnen. Hij heeft vorige week een week lang door het land gereden voor de warmste week met dagelijks reportages op de radio. Hij zit in vrede op aarde en ik zie dat hij vanavond een optreden heeft voor radio 2.

Enkele jaren terug met Fien Germjjns was het krak hetzelfde verhaal. Ik kende ze wel van stu bru maar opeens van de ene op de andere dag was die overal.

Niet dat ik iets heb tegen 1 van die mensen, verre van zelfs maar de media kan toch iemand maken of kraken in 1 2 3.
Ik neem aan dat je Francisco Schuster bedoelt.

Die mens komt al jaren op tv (bekend van Like Me) en heeft The Masked Singer gewonnen.

Nog nooit van een Francesco Schutter gehoord :unsure: Ik ga die nu ook niet opzoeken. Het is wel goed zo. Ik ben vast niet het doelpubliek.
Eigenlijk altijd vreemd om BV's te zien op sociale media of irl als je bv 30+ bent en geen gewone TV meer kijkt.

Laatst was ik ook aan het sparren met iemand en dat bleek een bekende regisseur te zijn, had er geen idee van.(geen Van Looy)

Eigenlijk altijd vreemd om BV's te zien op sociale media of irl als je bv 30+ bent en geen gewone TV meer kijkt.

Laatst was ik ook aan het sparren met iemand en dat bleek een bekende regisseur te zijn, had er geen idee van.(geen Van Looy)
Robin Pront?

Vandaag ne kleine aan de Delhaize die uit de auto stapt, vanvoor notabene en wellicht is die 7jaar ofzo dusja 🙄🤔,.. Die volle veeg zijn deur tegen men beemer vlamt.

Ik hoor die veeg.. Ik kijk die aan.. Die lacht en loopt rustig met zen papa die het ook door had gewoon verder naar binnen toe.
Ben gaan zien naar schade ma zag niet meteen iets..
Had wel zoiets van wtf.. 🙃

Terug
Bovenaan