Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lees je op reddit de vraag of Brian Adams echt zijn eerste gitaar in a "five and dime" gekocht heeft, is het eerste antwoord dat hij al toegegeven had dat het nummer "summer of 69" niet over het jààr gaat, maar dat het voor hem over een "zomer met veel 69" gaat.
Ze hebben Bryan Adams in een interview eens gevraagd of hij het niet beu wordt om steeds 'summer of 69' te moeten zingen.lees je op reddit de vraag of Brian Adams echt zijn eerste gitaar in a "five and dime" gekocht heeft, is het eerste antwoord dat hij al toegegeven had dat het nummer "summer of 69" niet over het jààr gaat, maar dat het voor hem over een "zomer met veel 69" gaat.
James Caan is zo goed als onherkenbaar geworden in zijn oudere leeftijd... was Fast Charlie aan het kijken ik kon niet direct thuiswijzen waar ik die van kende...
Te veel naar het eiland gekeken?Ze hebben Bryan Adams in een interview eens gevraagd of hij het niet beu wordt om steeds 'summer of 69' te moeten zingen.
Weet je wat hij antwoordde?
"How could I hate real emotions? Those WERE the best days of my life"
Is dat mogelijk?Te veel naar het eiland gekeken?

Ik heb een aantal jaar geleden de achterste kies bovenaan moeten laten trekken. Wijsheidstanden achteraan heb ik ook moeten laten wegsnijden onderin. Bovenaan zijn die nooit uitgekomen. Dus die zitten ergens in mijn kaak nog klaar maar door plaatsgebrek zijn die nooit uitgekomen. Tandarts zei mij toen dat het nog heel goed mogelijk was dat die nu hem de plaats had jaren te laat nog kon indalen en de plek in nemen van die achterste kies. Erna wekenlang ook pijn gehad, op een bepaalde plek voel ik net onder het tandvlees ook een zeer hard stuk klaar zitten. Maar de pijn is dan weggegaan en de tand is dus net wat lager blijven zitten dan waar hem voor die extractie zat.Twee weken terug pijn aan mijn tandvlees, op een plaats waar meer dan 10 jaar geleden een wijsheidstand werd getrokken. Nu is die pijn weg maar voelde ik aan de zijkant, met mijn tong, harde "stukjes" in mijn tandvlees. Daarnet kwam er eentje los, gewoon een minisccuul stukje tand. Google vertelt me dat het kan voorkomen dat bv. na trauma er jaren later nog tandfragmenten uit je tandvlees kunnen komen na een extractie.

"Goeiedag, bonjour" op trein in Vilvoorde leidt tot klacht bij NMBS: "We steunen onze conducteur"
![]()
"Goeiedag, bonjour" op trein in Vilvoorde leidt tot klacht bij NMBS: "We steunen onze conducteur" | VRT NWS Nieuws
De NMBS heeft een klacht aan haar been, omdat een conducteur op de trein in Vilvoorde iedereen begroette met "goeiedag, bonjour". Dat schrijft Het Nieuwsblad. Officieel mag er op de trein daar geen Frans gesproken worden. Even verderop in Brussel mag dat weer wel. De NMBS staat pal achter haar...www.vrt.be
Sorry, maar welke verzuurde augurk neemt hier ten eerste aanstoot aan en neemt ten tweede de moeite om hier een klacht over te maken?![]()
Gohja, de taalwetgeving is vaak ook nogal absurd/krampachtig, en ik denk dat bij wat oudere mensen er wel nog enkelen rondlopen met enige rancune tegenover Frans(taligen). Pas op, ergens begrijp ik wel dat die mensen door hun ervaringen vinden dat verfransing een probleem is, maar ja dit soort klachten gaan misschien eerder het tegenovergestelde effect hebben."Goeiedag, bonjour" op trein in Vilvoorde leidt tot klacht bij NMBS: "We steunen onze conducteur"
![]()
"Goeiedag, bonjour" op trein in Vilvoorde leidt tot klacht bij NMBS: "We steunen onze conducteur" | VRT NWS Nieuws
De NMBS heeft een klacht aan haar been, omdat een conducteur op de trein in Vilvoorde iedereen begroette met "goeiedag, bonjour". Dat schrijft Het Nieuwsblad. Officieel mag er op de trein daar geen Frans gesproken worden. Even verderop in Brussel mag dat weer wel. De NMBS staat pal achter haar...www.vrt.be
Sorry, maar welke verzuurde augurk neemt hier ten eerste aanstoot aan en neemt ten tweede de moeite om hier een klacht over te maken?![]()
Is wel een mooie tas anders, ik heb ze net besteld voor mijn vriendin haar kerstmis. Merci voor de tipHoe pokke duur Hermès is. Ik dacht, ik kijk eens naar wat handtassen voor de madam als Kertsgeschenk gezien ze nog geen bruine tas heeft. Wtf, https://www.hermes.com/be/en/product/arcon-bag-H084853CKAA/
Ik hou het wel bij Loewe of Mulberry.

Duur?Hoe pokke duur Hermès is. Ik dacht, ik kijk eens naar wat handtassen voor de madam als Kertsgeschenk gezien ze nog geen bruine tas heeft. Wtf, https://www.hermes.com/be/en/product/arcon-bag-H084853CKAA/
Ik hou het wel bij Loewe of Mulberry.

Het is toch te hopen dat hij gekomen is.Hij komt, hij komt...
![]()
En dan die ene hoer tegen de andere: wat ga jij vragen aan de sint?Hij komt, hij komt...
![]()