Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Niet helemaal correct, het ging over het weduwnaarpensioen dat blijkbaar niet te cummuleren valt met dopgeld.

De essentie blijft wel dezelfde: beroepsdopper is malcontent dat hij niet nóg meer krijgt. :oi22:
Uiteraard wel jammer van z'n vrouw die veel te vroeg is gegaan door kanker.

Een of andere toffe pe die op een open facebook groep gepost heeft, "waar rook is is vuur, Bedrijf X/Y staat over te nemen opgepast voor overnemergroep AB. (daarna een rant over wat een gangsters die overnamegroep zijn...)

Al onze werknemers hebben dat dus ook gezien nu, dus the secret is out,(was wel al wat besproken intern, maar niet tegen iedereen,) soit er hebben zich al wel 3 extra overnemers/kandidaten aangedient.
(1 van die kandidaten had vorig jaar meer dan 100miljoen winst)

Vrouwelijke collega die blijkbaar verliefd is op me en dat ik iets te laat door had. Ik zag ze gewoon als maat omdat we ook wel dezelfde humor enzo hebben.

De laatste dagen kwam het echter wel heel duidelijk dat het zo was en juist een gesprek gehad ermee dat het niks zal worden tussen ons. Hopelijk kunnen we gewoon nog even goed overeen komen en is het niet van die awkward shit.

Vrouwelijke collega die blijkbaar verliefd is op me en dat ik iets te laat door had. Ik zag ze gewoon als maat omdat we ook wel dezelfde humor enzo hebben.

De laatste dagen kwam het echter wel heel duidelijk dat het zo was en juist een gesprek gehad ermee dat het niks zal worden tussen ons. Hopelijk kunnen we gewoon nog even goed overeen komen en is het niet van die awkward shit.
Gemiste kans. Dit had uw ""f%ck!" ipv uw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag kunnen zijn.

... gezin met 12 kinderen uit Blankenberge ...

Amai.
parkeerbord-enkel-laden-en-lossen.png

De inspiratie voor originele namen was duidelijk nooit zoek:

Giovanny (18), Lorenzo (17), Chyna (16), Chelsey (14), Layla (12), Ilyano (11), Angelo (8), Sandro (7), Lyandro (6), Kaeyo (4), Elenah (3) en Shenley (3 maanden)

Ik mis alleen nog Gianni

Maar ze zijn er precies wel grote fan van de letter 'y'

Ik mis alleen nog Gianni

Maar ze zijn er precies wel grote fan van de letter 'y'
In hun geval zou het Gianny zijn als je kijkt naar de schrijfwijze van hun oudste.

Ook heerlijk hoe waarschijnlijk niemand echt verrast is door de voorliefde voor de letter Y in dit soort gevallen :lol:

Giovanny (18), Lorenzo (17), Chyna (16), Chelsey (14), Layla (12), Ilyano (11), Angelo (8), Sandro (7), Lyandro (6), Kaeyo (4), Elenah (3) en Shenley (3 maanden)
Dit is erg voor die mensen maar moet je echt 12 kindjes maken als je nog gewoon huurt? Ze gingen er van uit dat ze eeuwig mochten huren op de locatie waar ze nu huren?

Ik kan begrijpen dat je allergisch bent door de pil maar 12 ongelukjes is best veel. Dat is elk jaar ne gescheurde condoom dan en meteen prijs?

Ik kan het al raden "anno 2034" in HLN

gezin met 20 kinderen uit Blankenberge staat op straat​

Dit is erg voor die mensen maar moet je echt 12 kindjes maken als je nog gewoon huurt? Ze gingen er van uit dat ze eeuwig mochten huren op de locatie waar ze nu huren?

Ik kan begrijpen dat je allergisch bent door de pil maar 12 ongelukjes is best veel. Dat is elk jaar ne gescheurde condoom dan en meteen prijs?

Nee he. Want tegen dan zijn die van 18, 17 en 16 al 28, 27 en 26. Die hebben ook al minstens 7, 6 en 5 kinderen.

Eindelijk weer samen!!

Heb je het over je gezin mevrouw?

Nee, over mijn benen.

Nogal 'goedkoop' en respectloos om hiermee te lachen. De kinderen hebben ook niet gekozen om in dergelijk nest geboren te worden.

Terug
Bovenaan