Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Los van t feit dat ik het een lelijke naam vind ik heb het toch ook moeten opzoeken dat dat een ander woord voor schaamlippen is.

Dan vind ik AJ (Albert-Joke) nog een stuk erger :lol: .

"Ik wil ook benadrukken dat onze samenwerking met de landbouwers in dat gebied heel goed is. Dit is duidelijk iemand waarmee wij geen overeenkomst hebben en die misdrijven pleegt."

:rofl:
Letterlijk elke landbouwer hier in de buurt is not amused met Natuurpunt.
En dan die verklaring van natuurpunt: Van een overeenkomst of aangetekende brief ben ik niet op de hoogte."

Ahum. De aangetekende brief staat zelfs letterlijk gepost in datzelfde artikel dus deze is weldegelijk verstuurd.
(en waarschijnlijk ligt die brief ergens te rotten onder een stapel andere brieven).

Heel die verdediging: "Er werd toen afgesproken dat Natuurpunt het zou kopen en dat hij de grond wel mocht blijven gebruiken." :laugh:
Dúuuus, ze hadden verwacht dat Natuurpunt die grond ging aankopen en dat ze die mochten blijven gebruiken till the end of days? :unsure:
Ik geloof de boer wel maar die mens (of familie) was wel naïef en ja dan krijg je dus dit: Een volledig uit de hand gelopen ruzie. Zonde.

Laatst bewerkt:
Zit ik rustig op´t terras met een tas koffie een sigaretje te roken, springt er opeens een kip in mijn nek. Ik verschiet mij, spring op en doe de de tweede wegschrikken die op haar gemak was aant rondscharrelen in de tuin.
Poortje van de ren dicht met de grendel, net nog altijd mooi erover gespannen, nergens gaten te vinden in de draad en ook niemand erbij geweest sinds deze morgen. Echt geen idee hoe die ontsnapt zijn...

Het laatste seizoen van Game of Thrones is al meer dan 5 jaar geleden, en dat voelt precies aan alsof gisteren. Is al meer dan een vijfde van m'n leven. 😵‍💫

Zit hier nog in het huis van mijn schoonmoeder in Brazilië en een klusjesman die voor het dak kwam te repareren merkte dat er een grote slang zat van zeker meer dan een meter die de katten en honden wel kan aanvallen/ opeten. :unsure:
Die heeft dan verder het dak gemaakt en nu kan de slang niet weg...
De brandweer kon de slang niet zien gisteren en dan maar wachten tot we de slang weer kunnen horen.

Momenteel hoor ik de slang hier boven mijn hoofd aan het bed :help:

Zit hier nog in het huis van mijn schoonmoeder in Brazilië en een klusjesman die voor het dak kwam te repareren merkte dat er een grote slang zat van zeker meer dan een meter die de katten en honden wel kan aanvallen/ opeten. :unsure:
Die heeft dan verder het dak gemaakt en nu kan de slang niet weg...
De brandweer kon de slang niet zien gisteren en dan maar wachten tot we de slang weer kunnen horen.

Momenteel hoor ik de slang hier boven mijn hoofd aan het bed :help:
Mij zou je geen seconde meer in dat huis zien zolang die slang niet is weggehaald... :eek2:
Sowieso heeft die het op mij gemunt en is die zo giftig dat een beet 10 olifanten kan doden.

Het vereist toch een speciale gradatie van hersenverlamming voor ge een handendroger aanziet als pisbak, maar in de Nekker toch al de tweede daardoor onbruikbare handendroger tegengekomen.
Ook de handendroger in de McDonalds in Mechelen blijkt bezoedeld. 🤦‍♂️

Mij zou je geen seconde meer in dat huis zien zolang die slang niet is weggehaald... :eek2:
Sowieso heeft die het op mij gemunt en is die zo giftig dat een beet 10 olifanten kan doden.
Awel het is geen giftige slang... geen idee of dat beter is :lol: denk niet dat het echt mensen zal aanvallen maar liever geen gif?

Alle nog een weekje te gaan hier. Het klinkt allemaal erger voor ons Belgen maar het is semi normaal voor de buurt hier. :lol:

iemand in onze vriendenkring verkoopt bubble tea.

in keiveel verschillende kleurtjes en dergelijke.... blijkbaar is bubble tea ook een ietwat hype die overgewaaid is naar hier.

soit, omdat hij door het slechte weer een avondmarkt had afgelast, kregen wij een hele doos mee naar huis. 8 verschillende kleuren/fruit ....

ik heb ze alle 8 eens snel van geproefd, das werkelijk allemaal dezelfde smaak.
mijn gedachten waren dus correct: 1 chemisch kleurstof boeltje, maar ja , kleine kinderen op de markt, die trappen daar natuurlijk in....

Ik zou er allesinds nooit geen 7 euro aan spenderen voor zo'n drankje. zelfs gratis moet ik ze niet meer....

dankzij onze BG tech vrienden te weten gekomen dat niet elke USB C kabel (van phone naar usb port in PC) niet allemaal data overdracht ondersteunen :o

sommige kunnen enkel gebruikt worden om op te laden. wtf. Die zien er nogtans allemaal zelfde uit

dankzij onze BG tech vrienden te weten gekomen dat niet elke USB C kabel (van phone naar usb port in PC) niet allemaal data overdracht ondersteunen :eek:

sommige kunnen enkel gebruikt worden om op te laden. wtf. Die zien er nogtans allemaal zelfde uit
Als je nog wat dieper wilt gaan:

Ik vraag me gemeend af wat ze hiermee willen bereiken? Wie zoiets goedkeurd is 9 vd 10 toch al lang overtuigd van hun idee en diegene die je net wil overtuigen ga je hiermee toch enkel tegen je in het harnas jagen?

The hell?

Foto versturen via WhatsApp? Enkel als de overheid mag meekijken: controversieel voorstel vandaag gestemd

The hell?

Foto versturen via WhatsApp? Enkel als de overheid mag meekijken: controversieel voorstel vandaag gestemd

Terug
Bovenaan